Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Granolleri » Dilluns 27/11/2017 12:51

437.001 ha escrit:A Granollers-Centre (R2/R8):
(...)
-Pas inferior una mica més ampli que abans, especialment les escales.


Ni el pas inferior ni les escales són més amples. L'únic que s'ha fet es refer les escales, que abans no tenien cap replà intermig i ara sí.

-Els bancs i les papereres no recordo si ja els havien canviat abans d'aquesta reforma o no. En tot cas són dels nous.


Ja s'havien canviat fa anys.
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 778
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: 437.001 » Dimarts 28/11/2017 2:28

Granolleri ha escrit:
437.001 ha escrit:A Granollers-Centre (R2/R8):
(...)
-Pas inferior una mica més ampli que abans, especialment les escales.


Ni el pas inferior ni les escales són més amples. L'únic que s'ha fet es refer les escales, que abans no tenien cap replà intermig i ara sí.


Fixa't que he dit ampli, i no ample.

L'amplitud pot ser una sensació, subjectiva. L'amplada en canvi és una mesura, no subjectiva.
L'actual pas inferior, de color blanc, dóna més sensació d'espai que abans, que era de colors. És més ampli, sembla més ample sense ser-ho.
Quant a les escales, jo diria que a més de més àmplies (sensació d'espai), sí que són un pèl més amples (amb e, d'amplada). Només un pèl.
Fet i fet, les han hagut de refer... N'estàs segur, que no han tocat l'amplada de les escales, encara que només sigui uns centímetres?
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Ahir (27/11/2017)

EntradaAutor: 437.001 » Dimarts 28/11/2017 2:54

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-Instal.lada nova cartelleria de Rodalies de Catalunya. Han tingut el bon gust de substituïr els antics panells per uns de nous del mateix tamany i al mateix lloc: la cartelleria de Cercanías Renfe de Sant Cugat (i Rubí, on encara tenen la vella de Cercanías Renfe) era la millor de tota la xarxa, i per sort, la nova ho segueix sent. L'única cosa que ha canviat és la forma dels cartells que indiquen el número de la via, quadrats (els antics eren romboidals).
-L'ascensor de l'andana de via 2 (direcció Granollers) funciona. PER FI!!!
-L'ascensor de l'andana de via 1 (direcció Martorell) segueix sense funcionar, però per primer cop l'he vist parat a una planta, no parat entre les dues plantes, i amb els llums encesos. Espero que la propera vegada que passi ja funcioni, aquesta estació fa molts mesos que hauria d'estar acabada (nyap del graó a l'accés d'andana a vestíbul apart).


A Gelida (R4):
[des del tren]

-Rectificació: els nous teleindicadors són de la marca Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, però no són en color sinó taronges.


A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Sembla que els nous teleindicadors estan en proves, no sempre funcionen, ni donen l'hora correcta.


A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]

-Res de nou.


A La Granada (R4):
[des del tren]

-Sembla que els teleindicadors estan en proves, no sempre funcionen.


A Vilafranca del Penedès (R4):
[des del tren]

-Per primer cop he vist els teleindicadors de via 1 anunciant les parades del tren en scroll.


Als Monjos (R4):
[des del tren]

-Res de nou (i vestíbul tancat, l'altre dia tornava a estar obert).


A L'Arboç (R4):
[des del tren]

-Sembla que els teleindicadors estan en proves, no sempre funcionen.
-Rectificació: els teleindicadors no són els de L'Hospitalet de Llobregat, que encara hi són (però no funcionen tots). No sé d'on els deuen haver portat...
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Ahir (11/12/2017)

EntradaAutor: 437.001 » Dimarts 12/12/2017 1:59

A Sabadell-Centre (R4):
[des del tren]

-Sense novetat aparent.

A Viladecavalls (R4):

-L'ascensor de l'andana direcció Manresa segueix sense funcionar. Falten polsadors d'emergència, baranes, i tanques antifrau. I monitors per a estacions en corba. I potser un banc més per andana. I cartelleria a sota de les marquesines i a l'extrem costat Vacarisses-Torreblanca de les dues andanes.
-El camí d'accés a l'estació costat centre urbà ha estat pavimentat amb ciment. No sembla definitiu. També té voreres, definitives.
-La resta està acabat.
-Interessant: sobre les 18:30 hi havia més de 30 persones esperant el tren sentit Barcelona. I no és el primer cop que ho veig, d'ençà de la reforma.

A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]

-Andana direcció Manresa: amb prou feines hi ha novetats, han remogut una miqueta més de terreny, i ja està, quasi que no es nota.
-Andana direcció Barcelona: han desbrossat costat Viladecavalls, i no he vist bé si també han remogut el terreny o no (diria que sí, però no ho puc assegurar).

A Terrassa (R4)/Terrassa-Estació del Nord (S1):

-L'ascensor de l'accés comú de Renfe i FGC estava en reparació. No sé si és de FGC, o si FGC i Renfe van a mitges. Sospito que de FGC.
-Les barreres tarifàries de Renfe y las MAEs de Renfe del mateixs accés feien el tonto aquesta tarda.

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-Sense novetat.
-L'ascensor de l'andana direcció Martorell segueix sense funcionar. Almenys han tingut la decència de penjar al vestíbul un cartell anunciant "esta estación no tiene accesibilidad PMR". Tot i així, ja els hi val. Quasi un any, ja, i no hi ha hagut manera de que l'ascensor dels trons hagi funcionat ni un sol cop? :martell2
-Els bancs i les papereres són nous, els han canviat, i no sé si ho havia dit, però també hi ha polsadors d'emergència. Tot això ja hi era el darrer cop que hi vaig passar, però se m'havia oblidat de comentar-ho.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-Sense novetat.

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):

-Sense novetat.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Estudi de propostes d'estacions de Rodalies Catalunya i FGC

EntradaAutor: 122-042-132 » Dimarts 12/12/2017 10:24

Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció de l'estudi previ: Noves estacions ferroviàries: Terrassa - Can Boada, Terrassa Sud, Sabadell - Can Llong, Girona Sud i Girona Nord. Clau: EP-XNC-17091

https://infraestructures.gencat.cat/lic ... =CT1070430

Salut!
Avatar de l’usuari
122-042-132
N8
N8
 
Entrades: 1038
Membre des de: Diumenge 05/10/2008 12:30
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Adrià Grande » Dimarts 12/12/2017 17:21

122-042-132 ha escrit:Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció de l'estudi previ: Noves estacions ferroviàries: Terrassa - Can Boada, Terrassa Sud, Sabadell - Can Llong, Girona Sud i Girona Nord. Clau: EP-XNC-17091

https://infraestructures.gencat.cat/lic ... =CT1070430

Salut!


Terrassa Sud? D'on ha sortit aquesta estació? No està en ningun projecte que jo recordi.
I aquesta estació on es situaria? Perquè estaria massa aprop de la de Can Boada
Adrià Grande
N4
N4
 
Entrades: 63
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: Estudi d'estacions de Rodalies Catalunya i FGC

EntradaAutor: 122-042-132 » Dimecres 13/12/2017 0:48

Fixat que he posat també FGC, es una estació prevista a l'entrada de Terrassa, entre les Fonts i Terrassa Rambla, de fet ja en fa d'anys que se'n parla. Si mires la documentació associada, surt un plànol de Terrassa amb la seva possible ubicació. Salut!
Avatar de l’usuari
122-042-132
N8
N8
 
Entrades: 1038
Membre des de: Diumenge 05/10/2008 12:30
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Adrià Grande » Dimecres 13/12/2017 12:45

122-042-132 ha escrit:Fixat que he posat també FGC, es una estació prevista a l'entrada de Terrassa, entre les Fonts i Terrassa Rambla, de fet ja en fa d'anys que se'n parla. Si mires la documentació associada, surt un plànol de Terrassa amb la seva possible ubicació. Salut!


Ah. Jo pensava que et referies a Rodalies. Gràcies per l'aclaració. Estaria situada a la Rambla del Pare Alegre no?
Adrià Grande
N4
N4
 
Entrades: 63
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: geekest_cat » Dissabte 16/12/2017 19:00

Adrià Grande ha escrit:
122-042-132 ha escrit:Fixat que he posat també FGC, es una estació prevista a l'entrada de Terrassa, entre les Fonts i Terrassa Rambla, de fet ja en fa d'anys que se'n parla. Si mires la documentació associada, surt un plànol de Terrassa amb la seva possible ubicació. Salut!


Ah. Jo pensava que et referies a Rodalies. Gràcies per l'aclaració. Estaria situada a la Rambla del Pare Alegre no?


Correcte, a l'alçada de l'edifici dels jutjats.
geekest_cat
N3
N3
 
Entrades: 21
Membre des de: Diumenge 10/04/2016 16:40
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: m.h.t. » Dilluns 18/12/2017 22:42

Instal·lats panells electrònics d'andana a Sant Adrià de Besòs.

Si s'han instal·lat aquí, es probable que a altres estacions de la línia del Maresme s'hagin posat també. Comprobaré Badalona quan pugui. ;)
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 1013
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Granolleri » Dilluns 18/12/2017 22:51

S'han insta·lat teleindicadors a Badalona, Montgat, Montgat Nord i a Premià. I a El Masnou i Ocata fa unes setmanes s'estaven instal·lant.

I, en canvi a la R2 Nord res de res (a part de canviar els de Granollers Centre).

437.001 ha escrit:
Granolleri ha escrit:
437.001 ha escrit:A Granollers-Centre (R2/R8):
(...)
-Pas inferior una mica més ampli que abans, especialment les escales.


Ni el pas inferior ni les escales són més amples. L'únic que s'ha fet es refer les escales, que abans no tenien cap replà intermig i ara sí.


Fixa't que he dit ampli, i no ample.

L'amplitud pot ser una sensació, subjectiva. L'amplada en canvi és una mesura, no subjectiva.
L'actual pas inferior, de color blanc, dóna més sensació d'espai que abans, que era de colors. És més ampli, sembla més ample sense ser-ho.
Quant a les escales, jo diria que a més de més àmplies (sensació d'espai), sí que són un pèl més amples (amb e, d'amplada). Només un pèl.
Fet i fet, les han hagut de refer... N'estàs segur, que no han tocat l'amplada de les escales, encara que només sigui uns centímetres?


No, no s'ha tocat el mur permietral de les escales. Simplement abans eren d'un sol tram i ara tenen dos trams.

I el pas inferior, almenys per mi, ara em sembla més estret tot i tenir realment el mateix ample.
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 778
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: UT440_132M » Divendres 22/12/2017 22:30

Obres iniciades a Centelles ))) . Sembla que fa poc que han començat. De moment s'ha tancat l'extrem Hospitalet de l'andana 1 (sota l'antic pas superior), on hi ha dipositat material d'obra, queda oberta encara la resta de l'andana.
S'ha picat l'antic paviment de l'andana 1, uns 50 cms. des del mur de l'edifici de l'estació, i s'ha formigonat.

A Mollet Santa Rosa, pel que he vist, s'ha desmantellat la via 3, la que provenia d'Alstom, i s'està eixamplant l'andana. Del pas inferior, encara no es veu moviment de que s'hagi de construir en breu. S'ha alçat la part de l'andana de la via 1 i 3 sentit Hospitalet.

De la resta, no he sabut veure des del tren si hi ha alguna novetat més.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3599
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Últimes adjudicacions:

EntradaAutor: 437.001 » Diumenge 24/12/2017 18:34

Adjudicaciones de Renfe

Número de Expediente: 2017-00344
OBRA DE ADECUACIÓN DE LA ESTACIÓN DE CERDANYOLA UNIVERSITAT A LA NORMATIVA DE ACCESIBILIDAD.
Adjudicatario: EXTRACO CONSTRUCCIONS PROXE S.A.
CIF: A32002644
Contrato: 4500027531
Importe (sin Iva): 1.233.438,36
Plazo Ejecución (Meses): 9

Fecha Adjudicación: 30/11/2017
Fecha Publicación en Web: 15/12/2017
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: 437.001 » Diumenge 24/12/2017 18:47

Granolleri ha escrit:No, no s'ha tocat el mur permietral de les escales. Simplement abans eren d'un sol tram i ara tenen dos trams.

I el pas inferior, almenys per mi, ara em sembla més estret tot i tenir realment el mateix ample.


En fi... m'ho deu semblar. :nose

Granolleri ha escrit:I, en canvi a la R2 Nord res de res (a part de canviar els de Granollers Centre).


Ni a la R2 Sud (tret de canviar la cartelleria del Prat de Llobregat).

Tot s'ha de dir, calen més obres a la R3 i la R4, no és cap secret.

Per exemple:

UT440_132M ha escrit:Obres iniciades a Centelles ))) . Sembla que fa poc que han començat. De moment s'ha tancat l'extrem Hospitalet de l'andana 1 (sota l'antic pas superior), on hi ha dipositat material d'obra, queda oberta encara la resta de l'andana.
S'ha picat l'antic paviment de l'andana 1, uns 50 cms. des del mur de l'edifici de l'estació, i s'ha formigonat.

A Mollet Santa Rosa, pel que he vist, s'ha desmantellat la via 3, la que provenia d'Alstom, i s'està eixamplant l'andana. Del pas inferior, encara no es veu moviment de que s'hagi de construir en breu. S'ha alçat la part de l'andana de la via 1 i 3 sentit Hospitalet.

De la resta, no he sabut veure des del tren si hi ha alguna novetat més.


Ja era hora que comencéssin a Centelles.
L'adjudicació de Centelles també comportava reformes d'algun tipus a Sant Martí de Centelles i Montcada-Ripollet.
Obre els ulls, a veure si també hi fan alguna cosa, a aquestes dues. ;)
L'adjudicació també inclou obres a Sant Celoni i Blanes.

D'aquí a no massa adjudicaran la reforma de Vacarisses (actualment en licitació), possiblement la que més falta fa, degut al seu pèssim estat, de totes les que encara no han reformat.

I a veure quan inicien obres a Mollet-Sant Fost, que van fer obra preliminar, marcant la posició del pas inferior, i allà ho van deixar...
Sí que és cert que l'obra de Mollet-Sant Fost és força més complexa, potser s'esperen a acabar Sabadell-Centre. Misteri.

Una altra reforma ja adjudicada i que ha de començar obres d'aquí a no massa és Estació de França, que li han de recréixer les andanes que falten (ho fa Adif -això ja ho saps, ho poso pel lector anònim-).

Amb això, només quedarien amb problemes greus d'accessibilitat Figaró, Santa Perpètua de Mogoda, i Vacarisses-Torreblanca...
I en menor mesura, tot i que possiblement vagin lligades a l'obra del tercer rail, La Granada i L'Arboç (i segurament també El Vendrell i Sant Sadurní).
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017

EntradaAutor: 437.001 » Diumenge 24/12/2017 19:29

Estacions recentment reformades:

-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Centre (R2/R8) -FINALITZADA-

Estacions en obres:

-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -finalitzant-se-
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Viladecavalls (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3)

Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):

-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8) -pendent de confirmació d'inici d'obres-

Estacions amb obres paralitzades i inacabades:

-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)

Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):

-Sant Martí de Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-

Obres en licitació:

-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)

Licitacions desertes o desistides:

[...]
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: oriolp13 » Diumenge 24/12/2017 21:52

Al Figaró, la solució més fàcil seria fer-hi un pas elevat, amb escala fixa i ascensor, ja que un pas subterràni ho veig complicat...
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2214
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: UT440_132M » Diumenge 24/12/2017 23:41

oriolp13 ha escrit:Al Figaró, la solució més fàcil seria fer-hi un pas elevat, amb escala fixa i ascensor, ja que un pas subterràni ho veig complicat...

Tot i així seria "provisional", ja que l'actual estació amb el desdoblament aniria fora, ja que s'hauria de fer un traçat nou, entre Figaró i Sant Martí de Centelles.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3599
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: oriolp13 » Dilluns 25/12/2017 21:22

UT440_132M ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Al Figaró, la solució més fàcil seria fer-hi un pas elevat, amb escala fixa i ascensor, ja que un pas subterràni ho veig complicat...

Tot i així seria "provisional", ja que l'actual estació amb el desdoblament aniria fora, ja que s'hauria de fer un traçat nou, entre Figaró i Sant Martí de Centelles.

Crec que aquest traçat tardarem molts molts anys a veure'l, si és que realment es fa.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2214
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: UT440_132M » Dimarts 26/12/2017 1:34

Per això ho he posat entre cometes. Tot i així, Figaró no em sembla una estació amb passatge elevat, com per construir un pas a diferent nivell. Si a Centelles o Sant Miquel de Balenyà no s'ha fet, llocs molt més "conflictius", i amb molt més passatge que Figaró, no veig necessàri la construcció d'un pas a diferent nivell.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3599
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: 437.001 » Dimecres 27/12/2017 3:46

UT440_132M ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Al Figaró, la solució més fàcil seria fer-hi un pas elevat, amb escala fixa i ascensor, ja que un pas subterràni ho veig complicat...

Tot i així seria "provisional", ja que l'actual estació amb el desdoblament aniria fora, ja que s'hauria de fer un traçat nou, entre Figaró i Sant Martí de Centelles.


Ja veurem (si és que ho veiem).

De moment, el que sí que necessita l'estació del Figaró, són andanes 100% altes. No com ara. I això sí que ho hem de veure.

Ídem a Santa Perpètua, que amb la del Figaró són les úniques estacions de la R3 entre Montcada-Ripollet i Puigcerdà que no tenen andanes 100% altes encara.

I tres quarts del mateix a la R4, amb Vacarisses-Torreblanca, Sant Sadurní, La Granada i L'Arboç.
Esperem que la reforma de Vacarisses s'adjudiqui i comenci obres ben aviat.

I evidentment, Montcada-Bifurcació, però allà crec que faran una reforma bastant més en profunditat, amb salts de moltó i andanes més amples (i altes).
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4492
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: 437.001, Google [Bot] i 4 visitants