Reconversio total a rodalies de la linia de la universitat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Reconversio total a rodalies de la linia de la universitat

EntradaAutor: Ophani » Dijous 02/11/2006 11:04

Segons fonts obtingudes per mi mateix per part d'una diputada del congrés la reconversio total de la línia de papiol-mollet pot ser una realitat dintre d'uns 3 o 4 anys a molt estirar. El Ministeri de Foment està acabant de redectar el projecte que amb menys d'un any podria estar enllestit
Ophani
N5
N5
 
Entrades: 96
Membre des de: Dimecres 05/10/2005 11:24

EntradaAutor: neroon » Dijous 02/11/2006 11:42

Doncs, a veure si aquesta vegada és cert...
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
Avatar de l’usuari
neroon
N7
N7
 
Entrades: 363
Membre des de: Dijous 19/01/2006 22:24
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

EntradaAutor: Ophani » Dijous 02/11/2006 12:25

Si que va en serio s'esta tramitant i a més tenim que tenir en compte que una part de la reconversio ja esta feta
Ophani
N5
N5
 
Entrades: 96
Membre des de: Dimecres 05/10/2005 11:24

EntradaAutor: davida » Dijous 02/11/2006 13:31

Una cosa esta clara, hi haura una reconversió de la linia El Papiol Mollet perque l'han de utilitzar els mercaderies en ample UIC a França que sortiran de la Zona Franca, via la nova linia Can Tunis - El Papiol, i despres per la LAV apartir de Mollet.
Es segur que hi haura 3 carrils en tot El Papiol - Mollet, i es referà el nus de Mollet. El ministeri de Foment va assegurar a l'Alcadessa de Santa Perpetua que amb aquesta reformar es faria una estació a Santa Perpetua.
El que estar per veure es que aquesta reorganitzación permeti el pas de tots el trafics possibles:
- Rodalies ample Iberic 3000V CC (actual C7 mes la futura Martorell - Granollers)
- Mercaderies ample UIC (apartir de Mollet seran 25.000V AC). Per tant locomotores bitensió o El Papiol Mollet a 25000AC.
- Mercaderies ample iberic 3000V CC.
davida
N9
N9
 
Entrades: 1750
Membre des de: Dimecres 04/05/2005 15:46

EntradaAutor: Mako448 » Dijous 02/11/2006 17:47

Jo quan he vist el títol em pensava que seria la obertura del vestíbul que te Renfe a l'estació de Pl.Catalunya que va anar cap a metro universitat,aquell que està tamcat,ja veig que no.
Per cert,algú deia que la R7 és matendria,potser sí,peró s'espera a que passès ser una línia circular,que ens van dir que ho seria i ens van enganyra per complet :evil:
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
 
Entrades: 3391
Membre des de: Dissabte 03/06/2006 19:08

EntradaAutor: Ophani » Divendres 03/11/2006 12:08

La linia circular es un projecte independent a aixo tot i que si que s'aprofitara una part d'aquesta linia
Ophani
N5
N5
 
Entrades: 96
Membre des de: Dimecres 05/10/2005 11:24

EntradaAutor: George85 » Dissabte 04/11/2006 20:51

:o si no ho he entès malament, l'acual via doble entre castellbisbal i mollet s'ha de passar a 3 carrils (UIC & Iberic) :?:

pobres usuaris d la R7... el que els espera.... :fuig
Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
 
Entrades: 723
Membre des de: Diumenge 11/06/2006 19:26
Ubicació: BCN, Eixample


Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants