Manifestació contra el mal servei de Renfe avui a les 18h

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Manifestació contra el mal servei de Renfe avui a les 18h

Entrada Autor: Minotaure » Divendres 10/11/2006 10:57

S'ha convocat una manifestació en contra del mal servei de Renfe avui divendres 10 de novembre a les 18:00 a la Pl. Catalunya de Barcleona.
Tots els que ja estem farts de les constants avaries, retards, enllaunaments en els trens, manca d'informació, estacions deixades, manca d'accessibiiat hem de ser presents per fer sentir la nostra veu avui a Pl. Catalunya de BCN.

JA NO HI HA PROU QUE ELS USUARIS DE RENFE QUE APOSTEM PER EL TANSPORT PÚBLIC I SOSTENIBLE SIGUEM CIUTADANS DE SEGONA.

PAGUEM ELS NOSTRES IMPOSTOS I EL NOSTRE BITLLET I TENIM DRETA A REBRE UN SERVEI FERROVIARI DE QUALITAT!!

JA N'HI HA PROU QUE RENFE EN TRACTI COM SI FÓSSIM BESTIAR!

AVUI ALES 18H TOTS A LA pl. CATALUNYA DE BCN!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/11/2006 11:13

Doncs si, estic totalment d'acord. Si no ens mobilitzem d'una vegada, ens continuaran prenen pel pito del sereno.
A sobre, a la Vanguardia, parlen de que volen fer el millor servei de Rodalies del món o no sé què. Potser ho facin, a partir de la protesta d'avui.



Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Divendres 10/11/2006 15:08

metring ha escrit: A sobre, a la Vanguardia, parlen de que volen fer el millor servei de Rodalies del món o no sé què...
Deuen referir-se al TAV de rodalies :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/11/2006 19:27

Bueno, nois, aquesta tarda m'he apropat a P. Catalunya, per afegir-me a la mani. Doncs bé, l'únic que he vist, han estat tres furgonetes dels Mossos, una mena d'iglú gegant inflable en mig de la plaça, i alguna unitat mòbil de ràdio, no he vist cap grup de gent manifestant-se. He agafat el bus per tornar cap a caseta, i he escoltat a Rac 1 el "seguiment" de la manifestació. Però el millor de tot ha estat que el locutor de la unitat mòbil havia trobat a dos manifestants...que es pensaven que la mani era per protestar pel tripartit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :riure :) :) Un dels moments més hilarants i surrealistes de la història de la ràdio catalana, sens dubte.
Apart d'això, o no s'ha organitzat bé, o la gent es queixa de "piquillo", i a l'hora de la veritat, nasti de plasti. En Toni Clapés deia que ara faltaria que a la Renfe, que per cert, ja tenia averiada la C2, només li faltava posar rodes quadrades als trens, ja que a la gent ja li anava bé. Totalment d'acord amb ell.

P.D.: Al final jo he estat l'única manifestant?????????????



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Divendres 10/11/2006 19:38

La veritat és que no crec que sigui molt acertat organitzar una manifestació per reclamar un millor servei de rodalies un divendres a la tarda. En primer lloc, perquè a les 18.00 comença la hora punta de la tarda i molta gent ni ha sortit de treballar/estudiar. En segon lloc perquè si un treballador/estudiant/usuari acaba la jornada entre les 17.00 i les 18.00 (temps possible per poder anar) l'últim que te ganes de fer un divendres és anar a la pl. catalunya després de tot el dia fora de casa. Això, crec que és més una cosa d'un dissabte.
Això no vol dir, però, que estigui en contra de que s'organitzi, tot el contrari. Crec que és molt necessari, perquè els usuaris pateixen les rodalies (dic pateixen com a ex-usuari) només fan que empassar-se i empassar-se retards i problemes i sembla que no passi res i que als usuaris no els faci res esperar.
A sobre, a la Vanguardia, parlen de que volen fer el millor servei de Rodalies del món o no sé què. Potser ho facin, a partir de la protesta d'avui.
No sé si vosaltres us quedeu indiferents amb això que es diu de rodalies, però a mi em sembla insultant que, tenint el servei que tenim, facin comentaris d'aquest tipus. Jo crec que, en primer lloc, volem un servei digne. Després, ja en parlarem de fer-lo ser el millor del món o no.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/11/2006 19:44

Doncs si, no estava jo lerda, tinc al davant LV, i la notícia a Vivir té com a titular i subidem: "Las promesas de Renfe. La compañía emite un anuncio donde asegura que Barcelona tendrá una de las mejores cercanías del mundo"

:riure :riure :riure :riure :riure :riure :boig



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 10/11/2006 19:54

M'he acostat aquesta tarda allà des de les 17:30 fins les 18:09. L'únic que he vist ha sigut un cotxe de TV3, un de COM Ràdio i ja està.

Per tant, de moment, jo i la metring ens podem considerar els únics manifestants de la concentració. Qualsevol xifra que superi la quantit de 2 persones, es pura especulació.

Salut,



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 10/11/2006 20:55

És a dir, que ni els propis convocants de la manifestació hi han anat...que malament...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Divendres 10/11/2006 20:58

Doncs us han fitxat però bé :) pq segons El Periódico, a la manifestació multitudinària han anat... DOS (2) PERSONES. :D



El Periódico

Una protesta por los atrasos de Renfe atrae a dos afectados y a decenas de mossos y periodistas

• La fracasada concentración en la plaza de Catalunya había sido convocada por internet

EL PERIÓDICO
BARCELONA

Dos manifestantes, tres furgones de los Mossos d'Esquadra y una decena de periodistas han acudido esta tarde a la concentración en la plaza de Catalunya de Barcelona para protestar contra los retrasos que Renfe acumula en los últimos meses. La fracasada protesta había sido convocada anónimamente por internet.

(...)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/11/2006 21:01

I espera, que no hagin comptat els que pensaven que la mani era contra el tripartit! xD xD xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23727
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/11/2006 21:01

javi82 ha escrit:Doncs us han fitxat però bé :) pq segons El Periódico, a la manifestació multitudinària han anat... DOS (2) PERSONES. :D
Segons els organitzadors, la Guàrdia Urbana o la Delegació del Govern? xD



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Divendres 10/11/2006 21:02

metring ha escrit:Bueno, nois, aquesta tarda m'he apropat a P. Catalunya, per afegir-me a la mani. Doncs bé, l'únic que he vist, han estat tres furgonetes dels Mossos, una mena d'iglú gegant inflable en mig de la plaça, i alguna unitat mòbil de ràdio, no he vist cap grup de gent manifestant-se. He agafat el bus per tornar cap a caseta, i he escoltat a Rac 1 el "seguiment" de la manifestació. Però el millor de tot ha estat que el locutor de la unitat mòbil havia trobat a dos manifestants...que es pensaven que la mani era per protestar pel tripartit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :riure :) :) Un dels moments més hilarants i surrealistes de la història de la ràdio catalana, sens dubte.
Apart d'això, o no s'ha organitzat bé, o la gent es queixa de "piquillo", i a l'hora de la veritat, nasti de plasti. En Toni Clapés deia que ara faltaria que a la Renfe, que per cert, ja tenia averiada la C2, només li faltava posar rodes quadrades als trens, ja que a la gent ja li anava bé. Totalment d'acord amb ell.

P.D.: Al final jo he estat l'única manifestant?????????????
Jo i el meu germà també hi hem anat i m'he quedat astorat al veure que hi havia més periodistes i Mossos que pas manifestants. Hem sortit alguns minuts abans de les 6 per l'accés de Renfe que hi ha la comissaria de Policia (al mig de la plaça) i a fora només hi havia 3 furgones i un cotxe dels Mossos i sense rastre de manifestants. Hem pensat que no estigués a un altre lloc de la Plaça. Hem donat una volta per la plaça i ni rastre de manifestants. Hem tornat a entrar al vestíbul de Renfe per veure si havia la concentració allà i res (bé només molta seguretat privada).
Al tornar a sortir i a davant del Zuric hi havia un cotxe de COMRàdio i un de TV3 que intentaven cobrir la manifestació. Allà hi havia una noia que parlava amb 2 Guàrdies Urbans sobre el tema de la Renfe i jo li he preguntat si anava a la manifestació i resulta que també era periodista !
Ens ha dit que només havia vist una noia que hi participava...
Els Urbans han rigut una mica :?

Quin fracàs de convocatòria. Un cop que hi van tots els mitjans de comunicació i no hi ha ningú. Fins i tot TV3 ha obert les noticies amb l'avaria de Renfe a la C2.

Crec que un del errors d'aquesta convocatòria és no dir un lloc concret (ja que potser hi havia desenes de persones donant voltes per al plaça per veure si hi havia alguna concentració).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/11/2006 21:02

Guigui ha escrit:
javi82 ha escrit:Doncs us han fitxat però bé :) pq segons El Periódico, a la manifestació multitudinària han anat... DOS (2) PERSONES. :D
Segons els organitzadors, la Guàrdia Urbana o la Delegació del Govern? xD

És veritat!!!! Igual, segons els organitzadors, hem sigut 1 mil·lió de persones!!!! :riure :riure :riure :riure :twisted:
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 10/11/2006 21:03, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 10/11/2006 21:03

javi82 ha escrit:Doncs us han fitxat però bé :) pq segons El Periódico, a la manifestació multitudinària han anat... DOS (2) PERSONES. :D



El Periódico

Una protesta por los atrasos de Renfe atrae a dos afectados y a decenas de mossos y periodistas

• La fracasada concentración en la plaza de Catalunya había sido convocada por internet

EL PERIÓDICO
BARCELONA

Dos manifestantes, tres furgones de los Mossos d'Esquadra y una decena de periodistas han acudido esta tarde a la concentración en la plaza de Catalunya de Barcelona para protestar contra los retrasos que Renfe acumula en los últimos meses. La fracasada protesta había sido convocada anónimamente por internet.

(...)
Aquests 2 manifestants suposo que debien ser els dos que s'han equivocat i que anaven a protestar contra el tripartit (govern d'entesa a partir d'ara :?)...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Divendres 10/11/2006 21:11

Guigui ha escrit:Segons els organitzadors, la Guàrdia Urbana o la Delegació del Govern?
La Delegació del Govern està encara fent els càlculs... pq si resulta q hi havia 2 manifestants i tenen clar q una noia sí q estava de veritat allà per la manifestació, però resulta q els altres q hi havia per allà estaven equivocats de manifestació, q fan? Els descompten? Hi haurà finalment -4 o -5 manifestants? :)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 10/11/2006 21:16

Jo també he anat a Plaça Catalunya cap a les 18:15. He vist el mateix que vosaltres: els mitjans de comunicació i mossos



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Divendres 10/11/2006 21:24

Aquí us passo una foto on es poden veure els 3 furgons dels Mossos que hi havia la sortida de Renfe del mig de la Plaça. Està força borrosa però es poden veure els vehicles policials.
Fitxers adjunts
Redimensionamiento de IMGP2772.JPG
Furgones del Mossos d'Esquadra per controlar la "massiva" manifestació en contra del mal servei de Renfe.
Redimensionamiento de IMGP2772.JPG (75.19 KiB) Visualitzat 5537 cops



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 10/11/2006 21:50

El que m'agadaria saber es com em deuen haver contat a mi, ja que en cap moment he manifestat la meva presència com a manifestant. :)

Salut,



Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Divendres 10/11/2006 22:44

No hi he pogut arribar perquè m'he menjat una avaria a Granollers xD xD xD xD


Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 10/11/2006 23:37

Jordilar ha escrit:El que m'agadaria saber es com em deuen haver contat a mi, ja que en cap moment he manifestat la meva presència com a manifestant. :)

Salut,
Resposta: A tu no t'han comptat...xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”