Dels obrers no, que deuen ser sense papers perquè així quadrin els comptes als pirates que han presentat pressupostos baixos per endur-se l'obra. Així funciona aquest país: fer calers com sigui, com més ruc millor ja que tenen menys escrúpols, i creuen que amb una mica de sort ningú els empaperarà. I així ens surten com bolets les Marbelles i els Ciempozuelos, mor un treballador rere l'altre a la construcció, s'ensorren ponts i túnels etc. I si no, que algú m'expliqui com és que els túnels més antics del metro de Barcelona, el de Via Laietana amb gairebé un segle a coll, encara no han tingut cap problema.Denisuko ha escrit:No estic dient amb això que la culpa de l'estat de Rodalies sigui dels maquinistes, penso primer que la culpa es dels obrers de l'AVE, que, o treballen com el cul o els planols que han de fer estan mal fets.
Si als mecànics se'ls diu que no inverteixin més d'x minuts per a fer la seva feina, si algun "responsable" de l'empresa decideix espaiar més les revisions, què hi han de fer els mecànics? Passar-s'hi hores extra de franc?Denisuko ha escrit:Segon penso que la possible culpa son dels mecanics, aquestes son les persones que han de fer que els trens es moguin, si no es mouen com s'han de moure, ves quina gràcia o si hi ha una averia i els maquinistes la comuniquen al centre de control, i els mecanics la solucionen a la seva manera, doncs aixi l'usuari en surt perjudicat. Si no e sentit malament, cada x temps els trens s'han de retirar per fer una revisió completa, si no detecten aquests fallos, nose pero aqui hi ha alguna cosa q no rutlla, o els trens no es revisen, o els mecanics van molt a la seva bola.
Mateix problema que a dalt: només compten els calers guanyats i estalviats aquí i ara! Ni punyetera idea de què vol dir invertir: gastar avui per a guanyar i estalviar demà. Repeteixo: aquests brètols que manen, ni punyetera idea!