Controls antifrau

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Controls antifrau

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 21/11/2006 18:09

Hola, començo aquest fil, perquè crec que sería interessant fer un tema on posem els controls antifrau més sorprenents que hem vist.

L'altre día, a la sortida de l'institut, vam coincidir amb la sortida de l'intitut de devant (son dos centres d'estudi d'Eso i Batxillerat junts a un recinte), i vaig veure com una cuantitat innumerable de gent (la majoría, gitanos), es colava en masa a la estació de Cornellà Riera, tots per anar a la seguent estació. Jo, ho vaig dir a la cap d'estació, i em va dir que no em preocupi. Total, no va passar res, em va fer molta ràbia. Avui, exactament a les 5:30, un revisor, acompanyat de tres segurates i dos gossos, a la sortida de la estació d'Almeda. Alegrat, li vaig preguntar el perquè de tant control només a aquesta estació. no em va contestar, pero li vaig dir:
-Perquè l'altre dia es va colar molta gent?
- Precisament per això - Em contestà 8)

Ja era hora!!!!!!!
Sense mà dura, la mà s'esfuma!!!!!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 21/11/2006 19:11

Ferrovi ha escrit:Hola, començo aquest fil, perquè crec que sería interessant fer un tema on posem els controls antifrau més sorprenents que hem vist.

L'altre día, a la sortida de l'institut, vam coincidir amb la sortida de l'intitut de devant (son dos centres d'estudi d'Eso i Batxillerat junts a un recinte), i vaig veure com una cuantitat innumerable de gent (la majoría, gitanos), es colava en masa a la estació de Cornellà Riera, tots per anar a la seguent estació. Jo, ho vaig dir a la cap d'estació, i em va dir que no em preocupi. Total, no va passar res, em va fer molta ràbia. Avui, exactament a les 5:30, un revisor, acompanyat de tres segurates i dos gossos, a la sortida de la estació d'Almeda. Alegrat, li vaig preguntar el perquè de tant control només a aquesta estació. no em va contestar, pero li vaig dir:
-Perquè l'altre dia es va colar molta gent?
- Precisament per això - Em contestà 8)

Ja era hora!!!!!!!
Sense mà dura, la mà s'esfuma!!!!!
Un 10 per FGC!!!!!!!!,peró igual duraràn poc,demà segur que ja no hi són.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 21/11/2006 19:15

Mako448 ha escrit:demà segur que ja no hi són.
Ja t'ho diré..., pero demà sortim a altre hora...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 21/11/2006 20:02

A la línia del Valllès, s'estant posant molts durs amb aquest tema.
Ja he enganxat controls a les estacions de Plaça Catalunya, Sant Cugat i Sabadell-Rambla.
Tot i que m'han comentat que a Rubi l'estació està permanentment tancada. És a dir, que s'ha de posar bitllet per sortir a TOTES les canceladores, i si no el portes vàlid, hi ha una MAE pintada de color blava que et fa pagar un bitllet per sortir. (En el pitjor dels casos has de pagar 20 € a la MAE i si no els tens un altre dia 40 €)



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 21/11/2006 21:06

Pere ha escrit:A la línia del Valllès, s'estant posant molts durs amb aquest tema.
Ja he enganxat controls a les estacions de Plaça Catalunya, Sant Cugat i Sabadell-Rambla.
Tot i que m'han comentat que a Rubi l'estació està permanentment tancada. És a dir, que s'ha de posar bitllet per sortir a TOTES les canceladores, i si no el portes vàlid, hi ha una MAE pintada de color blava que et fa pagar un bitllet per sortir. (En el pitjor dels casos has de pagar 20 € a la MAE i si no els tens un altre dia 40 €)
MOLT BE PER FGC, aixo ho haurien de fer a totes les estacions de FGC y de Metro (Renfe, fins que no millori, no), encara que coneixent la gent que es cola amb les barreres, segur que fara el mateix per a l'hora de sortir, pensant-ho bé, nose si valdrà la pena, perque si es colen per entrar, també es poden colar per sortir, no?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 21/11/2006 23:36

Avui hi havia "comitè de benvinguda" a la sortida de l'ascensor de Cornellà - Riera.

Per cert, l'estació antiga es cau a trossos... :'( >:(



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 21/11/2006 23:46

orique ha escrit:Per cert, l'estació antiga es cau a trossos... :'( >:(
Tranquil, que aviat la reformaran exterior i interiorment. Aquesta proposta va ser la primera guanyadora de un concurs de l'ajuntament per invertir 90.000 euros l'any passat. aquest any, han fet altre concurs de propostes per invertir la mateixa xifra.
Segons rumors, les obres de la seu de CAFC començaran al gener.
La notícia
Cornellà Informa el dia 15 de Juny 2006 ha escrit:90.000 euros para un proyecto ciudadano
El proyecto de remodelación de la estación de los FFCC, construida en 1912, ha sido seleccionado en la segunda edición de los Proyectos de ciudad impulsado por el Ayuntamiento para promover la participación y la implicación de los ciudadanos y ciudadanas en la gestión municipal.
Los proyectos presentados, tanto a título individual como colectivo (entidades, asociaciones, etc...), tienen que tener un presupuesto que no exceda los 90.000 euros que es la dotación total del concurso y deben ser de interés para la mayoría de la población. En esta segunda convoca-toria se han presentado un total de 5 proyectos: el vencedor, consiste en la remodelación total de la antigua estación de los FFCC ubicada en la avenida del mismo nombre para darle usos sociales y que ha sido presentado por la entidad Amics del Ferrocarril. Los otros proyectos presentados también han sido destacados por el jurado: uno de ellos es un programa de detección precoz de alteraciones en el raquis, otro hace referencia a mejoras en la programación de la fiesta Mayor, un cuarto tiene que ver con la movilidad y el último de ellos hace referencia a la creación de una plataforma elevadora en el Casal Jaume Nualart.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 25/11/2006 16:21

A la revista d'aquest mes dels Enginyers Industrials de Catalunya :P hi ha un article on entrevisten diversos enginyers en càrrecs importants dins FGC. Doncs bé, entre diversos objectius, cal destacar que volen arribar al FRAU ZERO! :plas


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”