Convocatòria de concentració d'afectats pel servei de Renfe

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Convocatòria de concentració d'afectats pel servei de Renfe

Entrada Autor: Minotaure » Dijous 23/11/2006 20:02

La PTP, CC.OO. i l’OCUC convoquen els usuaris de Renfe descontents amb el servei de rodalies i regionals a una concentració el proper dimecres, 29 de novembre, a les 19:00 h, a l’Estació de Sants, sortida Pl. Països Catalans.



· Prou retards, avaries i mal tracte als usuaris de Renfe.

· Volem solucions als problemes de la xarxa.

· Primer el tren de tothom, rodalies, després el tren de pocs, l’AVE.



Que mai més tornin a sacrificar els trens de tothom ¡¡

Fes-te escoltar i exigeix els teus drets ¡¡¡

Vine a la concentració ¡¡¡



Descarrega’t el manifest (català) http://www.documentsptp.org/activitats/ ... nifest.pdf



Descarrega’t les octavetes (català) i ajuda’ns a difondre-les entre els usuaris http://www.documentsptp.org/activitats/ ... avetes.pdf





Aquí pots trobar el cartell de la concentració: http://www.documentsptp.org/activitats/ ... artell.pdf



Tota la informació està disponible a http://www.laptp.org


RESUM:
Conentració a favor d'uns Rodalies i Regionals de qualitat.
Dia: dimecres 29 de novembre Hora: 19:00
Lloc: Estació de Sants, sortida Pl. Països Catalans


Esperem tots que aquesta al estar convocada per 3 organitzacions serioses i amb més mitjans de difusió sigui un èxit i no passi com la manifestació fantasma de Pl. Catalunya.
Tots el d'aquest fòrum que critiquem molt el servei de Regionals i Rodaies RENFE tenim una cita inal·ludible el proper dimecres a les 19:00 a la Pl. del Països Catalans (Estació de Sants).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/11/2006 21:24

Això espero, que la gent no passi, i si no, que no es queixin després!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 23/11/2006 21:31

Sobretot, jo crec que com que està CCOO etc. hi haurà molta gent.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 23/11/2006 23:31

Esperem que superi la de la setmana passada (2 persones)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 24/11/2006 0:18

Sent organitzada per la PTP, segur que molts usuaris d'aquell fòrum es presentarán allà.

Salut,



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Divendres 24/11/2006 13:50

Deniusk0 ha escrit:Esperem que superi la de la setmana passada (2 persones)
Si se celebra, mínimo ya hay 3 personas, las representantes principales de CCOO, PTP y la OCUC. :) :) :) xD xD xD xD xD


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Divendres 24/11/2006 18:47

Aquesta concentració va en "serio" i espero que sigui un èxit per acabar de fer pressió al Ministeri de Foment i la Generalitat perquè inverteixin d'una vegada per totes el necessari per fer un servei de Rodalies de qualitat.

Jo tinc preparats 40 cartells per enganxar i 180 octavetes per repartir.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Divendres 24/11/2006 19:56

La veritat és que espero que hi tingui molt d'éxit i que hi vagi molta gent. Jo no hi seré perquè tinc classe, però jo diria que l'estació de Sants no es un bon lloc. Ja fa temps que no hi passo, però pel que recordo estava tot fet un merder amb obres a tot arreu.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 24/11/2006 23:03

Yo suposo que hi anire, no estic gaire afectat per Rodalies perque no l'utilitzo gaire pero almenys, que sigui per fer "bulto"


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 25/11/2006 16:28

Jo hi aniré, si bé de moment només utilitzo Rodalies Renfe un cop a la setmana i encara no m'he menjat cap marrón. Però segurament en poc temps vagi a viure a Mataró i clar, dependré o del cotxe o del tren per moure'm per l'Àrea Metropolitana o sia que... :oops:

Vejam si veig algú per allà als que ja em coneixeu! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/11/2006 13:53

Europa Press ha escrit:La plataforma AVE pel Litoral s'afegeix a la concentració d'usuaris afectats pels retards de Renfe

La plataforma de veïns AVE pel Litoral -contrària al fet que el tren d'alta velocitat passi Barcelona i per sota casa seva- s'ha afegit avui a la convocatòria de la concentració d'usuaris afectats pels retards a la xarxa de Rodalies de Renfe que tindrà lloc demà passat.

El col·lectiu ha decidit adherir-se a la protesta per reclamar a les administracions públiques que "inverteixin majoritàriament en un transport col·lectiu com és el de Rodalies Renfe i no en un transport minoritari com serà l'AVE", segons ha argumentat en un comunicat.

L'associació ha reiterat les seves crítiques al traçat definitiu que el ministeri espanyol de Foment va escollir per fer el tren d'alta velocitat, sobretot perquè "el sostre del túnel serà a menys de 10 metres" de sota el carrer, entre altres aspectes.

Per aquesta raó, ha tornat a emplaçar el Govern que paralitzi les obres fins que demostri que no hi ha un altre traçat "menys perillós i car" que l'actual.
Ja tenim 4 participants més assegurats :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/11/2006 15:38

Guigui ha escrit:
Europa Press ha escrit:La plataforma AVE pel Litoral s'afegeix a la concentració d'usuaris afectats pels retards de Renfe

La plataforma de veïns AVE pel Litoral -contrària al fet que el tren d'alta velocitat passi Barcelona i per sota casa seva- s'ha afegit avui a la convocatòria de la concentració d'usuaris afectats pels retards a la xarxa de Rodalies de Renfe que tindrà lloc demà passat.

El col·lectiu ha decidit adherir-se a la protesta per reclamar a les administracions públiques que "inverteixin majoritàriament en un transport col·lectiu com és el de Rodalies Renfe i no en un transport minoritari com serà l'AVE", segons ha argumentat en un comunicat.

L'associació ha reiterat les seves crítiques al traçat definitiu que el ministeri espanyol de Foment va escollir per fer el tren d'alta velocitat, sobretot perquè "el sostre del túnel serà a menys de 10 metres" de sota el carrer, entre altres aspectes.

Per aquesta raó, ha tornat a emplaçar el Govern que paralitzi les obres fins que demostri que no hi ha un altre traçat "menys perillós i car" que l'actual.
Ja tenim 4 participants més assegurats :D
Ja es comencen a barrejar les coses amb els de l'AVE pel litoral pel mig... >:(



Avatar de l’usuari
tophat
N3
N3
Entrades: 26
Ubicació: República Independent de la Barceloneta

Entrada Autor: tophat » Dilluns 27/11/2006 15:39

Si podem, hi anirem: la xicota, el meu gos Nilu i jo. Si veieu el gos, saludeu-nos, que no mossega!!



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dilluns 27/11/2006 17:40

Si aquests donen suport al manifest dels organitzadors (PTP, CCOO, OCUC) per mi perfecte que hi participin i en facin difusió. Ara bé, si es volen aprofitar d'aquest acte organitzat per altres associacions i que no té res a veure ni diu res del traçat de l'AVE per fer les seves pròpies reivindicacions malament.

Per cert, jo ja he repartit 180 octavetes i he enganxat 35 cartells.

Si algú vol col·laborar a repartir i enganxar cartells i no es vol gastar fulls i tinta pot dir a la PTP la quantitat de material que vol i passar-ho a recollir a la seu:

PTP:
c/Clot, 86 Entresol C
08018 Barcelona
Telèfon: 93 244 49 70
Fax: 93 301 19 22
E-mail:info[arroba]laptp.org


Aquesta concentració ha de tenir la màxima difusió. S'ha de demostrar que hi ha gent interessada a tenir un bon servei de trens de Rodalies i Regionals i que per primer cop sigui una prioritat política.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 27/11/2006 18:49

Jo he repartit 49 cartells en DIN A3 a totes les estacions de la R4 entre Terrassa i Molins de Rei (dos a cada estació)
164 paperines a les estacions de Renfe de L'Hospitalet, Sants, Passeig de Gràcia, Sant Andreu i Arc de Triomf, i altres 80 a Cornellà Centre, Riera, St.Ildefons i Almeda.
Tot entre Dissabte i Diumenge. S'ha acabat, m'he quedat ben fart de la gent que sense llegirho, ho llençen a la paperera :evil:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 27/11/2006 20:13

Ferrovi ha escrit:Jo he repartit 49 cartells en DIN A3 a totes les estacions de la R4 entre Terrassa i Molins de Rei (dos a cada estació)
Si, és el que té que hi hagi 24.5 estacions...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dilluns 27/11/2006 23:30

Ferrovi ha escrit:Jo he repartit 49 cartells en DIN A3 a totes les estacions de la R4 entre Terrassa i Molins de Rei (dos a cada estació)
164 paperines a les estacions de Renfe de L'Hospitalet, Sants, Passeig de Gràcia, Sant Andreu i Arc de Triomf, i altres 80 a Cornellà Centre, Riera, St.Ildefons i Almeda.:evil:
Es este?

Imatge



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 27/11/2006 23:50

Si es éste cartel y si está hecho de forma única y totalmente ajena a las organicaciones que se citan en el pié y distribuidos sin su debida autorización, éste cartel sería ilegal porque se está usando la imgen indevidamente de dichas organizaciones. Por otra parte, no creo que los de renfe vean en buenos ojos colgar un cartel que va en contra suya y si no se ha pedido permiso para colgar éstos carteles, éstos pueden desaparecer en segundos si alguien lo ve.

Un Saludo.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 28/11/2006 0:01

D'això... he trigat més de deu minuts en carregar la pàgina, i és que una imatge incrustada de 1.219.978 bytes es fa mooooooolt pesada si vas amb un mòdem de 56K :roll:

Pel que fa al pòster en qüestió... a mi m'incita a no anar-hi. És digne d'un anunci a pàgina sencera al Qué!



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 28/11/2006 0:22

Imatge

Espero que aixó que he vist a la estació de Cerdanyola es tracti d'un error no imputable a una associació que defensa el transport públic. Perque suposo que estaran en contra de l'incivisme que suposa embrutar la senyalética per posar-hi propaganda (sigui el que sigui) i a sobre amb 4 capes de cinta adhesiva. :roll:

Ah, i suposo que com a col·lectiu en contra de la deixadesa de les estacions, donaran exemple desenganxant els cartells el dia posterior a l'acte, oi? :sant



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”