Metro nocturn el cap de setmana

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 26/11/2006 23:58

Voldria donar la meva opinio sobre el tema del metro nocturn:

En primer lloc estic d'acord en que es faci pero crec que abans de res els empleats han d'estar d'acord en fer-ho i en quins beneficis, perquè els motoristes i els caps d'estació (coneguts com AAC, Agent d'Atencio al Client), són les persones que menys vots i veu tenen dins de TMB i són les persones que donen la cara a l'estat de l'empresa, ja sigui bo o dolent.

Després, si es decideixen a fer-ho i estan d'acord, que ho comencin a fer en unes dates que no siguin les d'estiu o sino, a veure quins empleats fiquen a la nit. Motiu: la gent nova que entra a fer les substitucions, son persones noves, sense experiencia, i aquests tenen encara menys veu i vot que els empleats de tot l'any, aquestes persones no diran res perque com son nous, no saben com funciona l'empresa, es callaran, i els faran treballar durament durant les nits.

Es cert que els bars tanquen a les 3, el metro a les 2 i hi ha molta gent suelta al carrer que no pot tornar a casa fàcilment i si hi han pocs taxis es només per la violencia d'alguns clients que fa que cada cop hi hagin mes taxis al carrer, cada vegada mes taxistes tenen por d'anar a treballar a la nit. Siusplau, que deixin de dir que hi hauràn més taxis quan segueix havent-hi la mateixa violencia pels carrers.

I ara aquests violents els ficaran al metro, que facin de les seves allà abaix i probablement que fastidiin a molta més gent, perquè tots alguna vegada em estat en alguna estació i: "A causa d'una incidencia incivica, el servei de metro a la linia X es troba aturat".

Bueno, com a conclusió, mai he estat partidari del metro nocturn, ja es donaran compte els que estan alla a Zona Franca si veuen el nombre d'incidencies i de retards. Podria dir que el numero de reclamacions seria elevat pero com els joves no fiquem reclamacions perque "ens dona pal", la cosa anirà pitjor, perquè els directius no veuran l'opinió dels clients.
Llavors, si es fa metro nocturn, fixem-nos en tot, les persones, l'estat de les estacions, els trens, les incidencies i reclamem allo que estigui malament.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dilluns 27/11/2006 1:15

Jo sempre he estat partidari d'obrir el metro tot el cap de setmana amb una freqüència relativa però obert (també penso el mateix de rodalies RENFE) i l'opció és bona però sino deixen de banda els autobusos nocturns que fan falta igualment en moltes zones.

Jo et recomanaria Fran-Ikarus que agafessis un cap de setmana el N1 a plaça Espanya on la freqüència de pas suposada és de 20 minuts i on la majoria de vegades (un 90%) l'autobus ve ple.

O a la inversa, on moltes vegades l'autobus ve ple de treballadors de TMB i de la zona de Mercabarna i no hi ha forma de que s'aturi (com el 9 els diumenges tot i que aquest és un altre problema)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/11/2006 9:37

Jo segueixo dient lo de sempre:
METRO, RODALIES i ELS PRINCIPALS REGIONALS ELS 365/366 dies de l'any LES 24 HORES.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 27/11/2006 11:27

Em pregunto quina deurà ser la demanda d'un Barcelona - Portbou que circuli entre les dues i les cinc de la matinada... a menys que sigui per Sant Narcís :roll:



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 27/11/2006 11:47

home, que tanquessin tots els dies a les 2 estaria bé....


entre setmana hi ha vida més enllà de les 12 també, semblem la ventafocs si no :x

una oferta adequada de nitbusos tampoc sobraria....ara n'hi ha molt poquets


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/11/2006 12:41

entfe001 ha escrit:Em pregunto quina deurà ser la demanda d'un Barcelona - Portbou que circuli entre les dues i les cinc de la matinada... a menys que sigui per Sant Narcís :roll:
En aquesta línia, per exemple, jo posaria:
Sortides de BCN:
0:00 a Cerbère
1:00 a Figueres (nomes vigilies de dissabte i festiu)
2:00 a Girona (vigilies de dissabte i festiu fins a Figueres o Cerbère)
3:00 a Girona
4:00 a Girona (nomes vigilies de dissabte i festiu)
5:00 a Cerbère

Si la demanda es molt baixa es poden portar "tamagotxis" que la resta del dia circulin acoplats de 3 en 3. O tambe es poden utilitzar trens d'aquestos de 2 vagons que van per la línia de La Tour.

Per cert, que passa per Sant Narcís, que hi hagi més viatgers a la nit? I quin dia és això?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 27/11/2006 16:15

Ecomobisostrans ha escrit:En aquesta línia, per exemple, jo posaria:
Sortides de BCN:
0:00 a Cerbère
1:00 a Figueres (nomes vigilies de dissabte i festiu)
2:00 a Girona (vigilies de dissabte i festiu fins a Figueres o Cerbère)
3:00 a Girona
4:00 a Girona (nomes vigilies de dissabte i festiu)
5:00 a Cerbère
Arribar a Cervera de la Marenda només té sentit si hi ha continuïtat del viatge en territori francès. L'expedició de mitjanit no fa falta que hi arribi (en canvi, la de les cinc de la matinada trobo que és un encert, ja que permetria enllaçar amb els diürns de primera hora del matí).

A més, amb aquest model d'explotació exclous els moviments interns entre Girona i Figueres els quals no són despreciables. Desconec la demanda nocturna, però deu ser suficient com per tal que existeixi servei nocturn per carretera.
Ecomobisostrans ha escrit:Per cert, que passa per Sant Narcís, que hi hagi més viatgers a la nit? I quin dia és això?
Sant Narcís és el 29 d'octubre, i és el patró de Girona.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 27/11/2006 16:53

entfe001 ha escrit:Em pregunto quina deurà ser la demanda d'un Barcelona - Portbou que circuli entre les dues i les cinc de la matinada... a menys que sigui per Sant Narcís :roll:
Doncs la demanda d'electricitat per a moure unes quantes tones de ferro que, amb sort, portaran més passatgers que tripulants.

>:(


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 27/11/2006 22:40

Jo espero que si possen metro a la nit,que possim seguretat,perqué últimament al metro tela marinera....i si obren a aquestes hores amb ningú vigilant(cosa habitual a TMB),i la gentota colant-se i creant baralles,atracant als passatgers que no fan res,etc....estem bé :evil:
Jo no penso ultilizar el metro si obre per la nit,no vull tenir problemes,jo crec que no s'ha d'obrir,pot ser perillós.
Peró com en aquest metro la seguretat segons TMB no és important :evil:,mijor no arriscar-se



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/11/2006 9:05

Mako448 ha escrit:Jo espero que si possen metro a la nit,que possim seguretat

xD :riure


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

FGC powa
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: FGC powa » Dimarts 28/11/2006 12:38

Després de tant de temps sense dir res, per fi trobo un moment, per dir la meva. Allà va:

Soc contrari al fet que Metro obri tota la nit. Considero un error demanar a la gent que agafi el transport públic per tal que així pugui emborratxar-se tant com vulgui i no es mati a les carreteres. D'aquesta forma, només s'aconsegueix traslladar el problema, no solucionar-lo.

El cost que representa explotar el metro a la nit és molt més alt, que no pas durant el dia. A la nit es produeix més vandalisme per part dels usuaris -no s'ha de confondre amb clients-, que cal evitar a través d'un increment del personal de seguretat. D'una altra banda, cal mantenir un mínim de personal propi de TMB per tal de garantir el servei, que es veurà obligat a treballar en unes condicions encara més degradades.

Només cal veure com acaben els convois després de tota una nit d´ús i abús en dates tan assenyalades con Sant Joan, les festes de Gràcia, la Mercé o Cap d'Any.

Per tot això, resumint, crec que la gent s'ha de guanyar el Metro nocturn.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 28/11/2006 12:42

Això la gent no he té en compte, però quan costarà netejar les pintades, vomitades, pixades, etc. que segur la gent farà a dojo...

Val realment la pena? Amb una bona xarxa d'autobusos amb mampara per protegir el xòfer n'hi ha més que suficient. Ara, BONA XARXA vol dir que no s'hagi d'anar enllaunat.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 28/11/2006 13:29

De LV:

Hereu pide tiempo antes de exigir que el metro funcione toda la noche del fin de semana


27/11/2006 | Actualizada a las 20:21h

Barcelona. (EFE).- El alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, ha reclamado hoy que antes de exigir que el metro funcione de forma ininterrumpida durante todo el fin de semana, como han planteado diversas asociaciones, se espere primero a comprobar si la prueba de una noche de funcionamiento continuo es o no factible.

El alcalde contestaba así a la petición de la Federación de Asociaciones de Vecinos de Barcelona y de la Asociación para la Promoción del Transporte Público (PTP) de que el metro no sólo funcione ininterrumpidamente una noche del fin de semana, como propone TMB que lo haga en prueba durante seis meses del año que viene, sino que esta medida se aplique a todos los viernes y sábados.

Hereu ha recalcado que se "trata de un proceso" en el que se ha de ir "paso a paso: primero conseguir una noche y luego, ver si se pueden consolidar otras, pero no queramos correr", ha asegurado el alcalde, quien ha subrayado que "por nosotros no quedará, pero tiene que ser factible".

Además, ha subrayado que este incremento del servicio tendrá un coste, "unas ampliaciones de recursos", y que los recursos son limitados, y que se tendrán que marcar unas prioridades para extenderlo o no a más noches.

En este sentido, ha apuntado que en "otros lugares se prometió que se haría de manera universal y al final no se ha acabado haciendo nada, por eso, yo prefiero ir avanzando poco a poco".

Durante la inauguración oficial de los jardines Andreu Nin en el barrio de Porta, Hereu ha explicado que con esta propuesta, que él mismo dio a conocer la semana pasada -y que fue calificada de electoralista por la oposición, ya que las pruebas comenzarían semanas antes de las elecciones municipales- se afrontarán los problemas de movilidad que padece la capital catalana durante los fines de semana.

El alcalde ha mostrado su confianza en que este asunto sea abordado "cuanto antes mejor" por la Autoridad Metropolitana del Transporte, que el próximo 11 de diciembre celebra su Consejo de Administración, ya que ha recalcado que una vez que se determine que es técnicamente posible, se entrará en un proceso de negociación "porque se han de cambiar métodos de trabajo".

Al respecto, ha recordado que el servicio ininterrumpido del metro ya se ha puesto en práctica en los últimos años en diversas jornadas festivas (La Mercé, fiestas de Gracia, fin de año, o Sant Joan) de forma puntual, "y ahora le vamos a dar regularidad, y eso es un proceso en el que hay que hablar también desde el punto de vista sindical".

Hereu ha indicado que el "candidato José Montilla" expresó durante la reciente campaña electoral a la Generalitat su deseo de la puesta en marcha de este servicio de metro nocturno, "un principio político que, evidentemente como alcalde de Barcelona, no puedo menos que apoyar", y ha adelantado que el ayuntamiento "hablará" de este proyecto con la Generalitat.

El concejal de movilidad del ayuntamiento de Barcelona, Ferran Julián, ha señalado que es posible que en la reunión del Consejo de Administración de la Autoridad del Transporte Metropolitano se plantee este asunto por parte de la empresa TMB.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 28/11/2006 15:29

FGC powa ha escrit:Després de tant de temps sense dir res, per fi trobo un moment, per dir la meva. Allà va:

Soc contrari al fet que Metro obri tota la nit. Considero un error demanar a la gent que agafi el transport públic per tal que així pugui emborratxar-se tant com vulgui i no es mati a les carreteres. D'aquesta forma, només s'aconsegueix traslladar el problema, no solucionar-lo.

El cost que representa explotar el metro a la nit és molt més alt, que no pas durant el dia. A la nit es produeix més vandalisme per part dels usuaris -no s'ha de confondre amb clients-, que cal evitar a través d'un increment del personal de seguretat. D'una altra banda, cal mantenir un mínim de personal propi de TMB per tal de garantir el servei, que es veurà obligat a treballar en unes condicions encara més degradades.

Només cal veure com acaben els convois després de tota una nit d´ús i abús en dates tan assenyalades con Sant Joan, les festes de Gràcia, la Mercé o Cap d'Any.

Per tot això, resumint, crec que la gent s'ha de guanyar el Metro nocturn.
Ben retrobat pel Fòrum, esperem veure't més sovint de nou! :D

Jo també crec que obrir el metro tota la nit no és encertat. Penso que el fet que es faci en festes assenyalades (Mercè, Cap d'Any, etc) està bé però fer-ho tots els caps de setmana per sistema és una despesa massa elevada i que dubto que satisfaci la demanda. Com ja s'ha dit reiteradament, per mi la solució també passa per crear una bona i eficient xarxa d'autobusos nocturns i així donaríem un servei tan o més bo que el metro a uns costos més baixos. Per què sincerament, anar en metro per segons quines zones a les 3 o a les 4 de la matinada una nit de dissabte a diumenge per exemple a mi em faria molt respecte...



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 28/11/2006 22:52

Hola:

Es veritat. Estic equivocat. Obrir el metro els caps de setmana es una despesa inaguantable. I s'ha d'evitar els vandals i els incivics, aixi que millor ja que a les 10 de la nit el tanquin (ull de la nit del divendres i que no es torni a obrir fins dilluns a les 9 del mati).

Pobrets treballadors, que tindrien que treballar per la nit, enlloc d'estar en casa veient la tv o fent altres coses. Aquestos ciutadans que volen fer servir el metro per la nit!, on s'ha vist. Au, anem a fer una vaga, tallem la circul.lacio, fotem serveis reduits i aquestas cosas.

Omplim els carrers de busos i mes soroll i contaminacio. Pero es que es el millor. Ah, no ens oblidem, cedim l'explotacio de la xarxa de busos a una empressa que l'amo o algun dels "capos" sigui alfun familiar o amic de l'ajuntament o de TMB. I el bitllet no l'integrem, no fotem. Qui vulgui viatjar de nit que es foti i pagui un biltllet de 3 euros.

Millor encara. Per evitar que el metro sigui una horrible despesa, proposso que els usuaris a l'entrar ens possem una armilla amb publicitat i aixi augmentar els minsos ingressos per aquest terme que te TMB. Que em sembla que algun "capitoste" te problemes per arribar a fi de mes. Pobret!.

Altra mes: L'any que ve amb la pujada de tarifes, que el bitllet senzill pugi fins a 2 euros (minim) i la T10 en valgui 20 euros, que es massa barata.....

Cuanta ignorancia per part meva!. Com puc estar tan cec!.....

:cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop

Sal.lutacions:

Serie600



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 28/11/2006 23:31

Què tal una T-taja especial que només valgui per al metro de matinada? Aquesta es podria vendre a 10 €, total, no se n'enteren de res... :twisted:



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 28/11/2006 23:31

Tampoc cal exagerar... :mmm



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 29/11/2006 0:01

Serie600 ha escrit:Hola:

Es veritat. Estic equivocat. Obrir el metro els caps de setmana es una despesa inaguantable. I s'ha d'evitar els vandals i els incivics, aixi que millor ja que a les 10 de la nit el tanquin (ull de la nit del divendres i que no es torni a obrir fins dilluns a les 9 del mati).

Pobrets treballadors, que tindrien que treballar per la nit, enlloc d'estar en casa veient la tv o fent altres coses. Aquestos ciutadans que volen fer servir el metro per la nit!, on s'ha vist. Au, anem a fer una vaga, tallem la circul.lacio, fotem serveis reduits i aquestas cosas.

Omplim els carrers de busos i mes soroll i contaminacio. Pero es que es el millor. Ah, no ens oblidem, cedim l'explotacio de la xarxa de busos a una empressa que l'amo o algun dels "capos" sigui alfun familiar o amic de l'ajuntament o de TMB. I el bitllet no l'integrem, no fotem. Qui vulgui viatjar de nit que es foti i pagui un biltllet de 3 euros.

Millor encara. Per evitar que el metro sigui una horrible despesa, proposso que els usuaris a l'entrar ens possem una armilla amb publicitat i aixi augmentar els minsos ingressos per aquest terme que te TMB. Que em sembla que algun "capitoste" te problemes per arribar a fi de mes. Pobret!.

Altra mes: L'any que ve amb la pujada de tarifes, que el bitllet senzill pugi fins a 2 euros (minim) i la T10 en valgui 20 euros, que es massa barata.....

Cuanta ignorancia per part meva!. Com puc estar tan cec!.....

:cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop

Sal.lutacions:

Serie600
:x

Nen, t'has passat del **** al caño com diu ma mare...

:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 29/11/2006 0:13

Hola:

No home, no m'he passat. Es la veritat, no?. Costa moooooolt obrir el metro els caps de setmana. Una despesa insuportable. TMB es deficitaria, apenes es pot aguantar. Pobrets!.

Es molt millor fotre busos sorollosos i contaminants per la nit. Com no m'he donat compte abans?.

En fi.... per que parlar mes d'aques tema si es impossible veure seriosament que no es cap bogeria el que dic?. Pero si voleu l'opcio de bus nocturn, per mi endavant. Al final TMB fotra el que li surti dels choppers, com sempre.

I si, obrir el metro per la nit dels caps de setmana es car, insegur i es una explotacio horrible als treballadors. I TMB no te apenes ingressos per mantenir la xarxa..... :x Com no m'he donat compte abans?....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 8:58

I potser no és més car comprar nous trens, i els han comprat? :roll:



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”