Tall per obres Pep Ventura - Artigues | Sant Adrià ( L2 )

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Jordilar

Tall per obres Pep Ventura - Artigues | Sant Adrià ( L2 )

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 29/11/2006 23:35

Hola a tots:

Ahir em van donar un folletó a Pep Ventura que deia que per obres de millora a les vies, s'efectuaria transbord en autobús entre Artigues | Sant Adrià i Pep Ventura ( fi de linia ) des de les 22:00h del día 5 de desembre fins el dia 10 del mateix mes.

Els dies del tall coincideixen amb el pont de la puríssima, o com es digui, per tant a mi i a molts usuaris no ens afectará. Tot i això algún dia faré aquest servei supletori simplement per veure usar les agulles d'Artigues al fer la maniobra d'inversió :D

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/11/2006 23:57

Que no van aprofitar les obres de conversió de L4 a L2 del tram de La Pau a Pep Ventura per acondicionar-lo tot? Tant s'ha deteriorat en 4 anys?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 30/11/2006 0:27

Aquest tram ja el van tallar no fa gaire :roll:



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 30/11/2006 9:42

Igual és per impermeabilitzar el túnel com han fet a Baró de Viver. A principis de setmana sortia un article a un dels diaris gratuits.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/11/2006 11:01

Un altre cop?????? però què passa amb aquesta estació, que sempre l'estan tallant????



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 30/11/2006 23:27

Hola:

Deu ser el fantasma de la L2, que vol que es desfaci el nyap de Sagrada Familia, que la L2 recuperi el seu tram "robat" i que la L2 i la L5 circul.lin per on es mes llogic i es van dissenyar.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Divendres 01/12/2006 20:35

Por cierto, creo que justo ahora quedan 12 meses para la inauguración de la estación de Badalona Centre. Ya verás como a principios de Enero dicen que hay algún problema o se retrasa otro medio año más.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 01/12/2006 21:18

Hola!

Una altra vegada a tocar-nos els collons...Es pot saber què passa amb Pep Ventura, Gorg, Sant Roc i Artigues-Sant Adrià? Sempre fent-li el gotelé... >:(
Carlos L´H ha escrit:Por cierto, creo que justo ahora quedan 12 meses para la inauguración de la estación de Badalona Centre. Ya verás como a principios de Enero dicen que hay algún problema o se retrasa otro medio año más.
¿Sólo 1 año? ¡Imposible! Pero si no han acabado de construïr las pantallas para empezar a excavar. Además, en el solar donde se construïrá Badalona-Centre sólo hay tierra removida...Como mínimo yo le doy 2 años al asuntillo, algo ciertamente patético... :?

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 01/12/2006 21:38

Es LAMENTABLE això de Badalona Centre.

No recordo la data original de l'inaguració del tram, finals del 2007?

Mare meva XD

Vox



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 01/12/2006 22:41

Hola:
JaMiRo! ha escrit:Hola!
Una altra vegada a tocar-nos els collons...Es pot saber què passa amb Pep Ventura, Gorg, Sant Roc i Artigues-Sant Adrià? Sempre fent-li el gotelé... >:(
Ploramiques! xD

Vine a Hospital de Sant Pau. Alla tens tot el cataleg de goteres, taques d'humitat, "xorreres" de caqueta de color indescripible, taques negres d'origen extrany, teranyines.... Vaja, per llogar-hi cadires.

Al menys el "teu" troç de linia la revisan de tant en tant. Alla tenim l'ascensor del costat Dos de Maig fent-li la competencia al monument de la Sagrada Famila, mai s'acaba allo!....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 04/12/2006 12:26

Aquesta vegada la parada de Sant Roc la fara junt a la de metro, que l'añy passat la feia ben lluny. Algu que vagi a inspeccionar el tall (informació, senyalizacio, puntualitat, etc.) que jo aquesta vegada no puc.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 10/12/2006 15:31

Ahir vaig fer una comprovació del servei sustitutori en bus del tram afectat per les obres:

-Puntuació d'informació els dies prèvis: 10
-Puntuació d'informació a la resta de les línies i a les estacións de la L2: 10
- Puntuació d'informació del motorista: 5 ( es va deixar de dir que havien busos substitutoris )
- Puntuació d'indicació de la parada del bus: 10
- Puntuació del temps de trajecte del bus: 8 ( ens vem saltar San Roc )

I no sóc de TMB.

Era curiós veure busos de TMB a Badalona :)



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 10/12/2006 17:27

El passat dijous vaig anar a BCN i no recordava això de la L2. Al arrivar a la boca d'entrada, una senyora de fora em diu "señor, la estación está serrada, tiene usted un bus allá, mire, allá" i jo de cop vaig recordar el tall de línea. Hi havia força noies per allà, d'informació de TMB.

Vaig pujar al bus, de TMB i apa, fins Artigues. El trajecte un pel pesat, el suficient per, d'haver-ho sabut, hagués anar amb RENFE a Bcn però vaja, així tastava el tema :D Va lent però es normal, el bus ha de fer algunes voltetes.

Ara puc dir que he estat a Sant Adrià, desde els 80's que alguna vegada anava al Pryca d'allà!!

Vox



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 10/12/2006 17:30

Vox ha escrit:Ara puc dir que he estat a Sant Adrià, desde els 80's que alguna vegada anava al Pryca d'allà!!

Vox
No és per ser torracollons, però l'última parada i la boca de metro encara és TM de Badalona, el TM de Sant Adrià comença a l'altra banda del carrer que creua la N-II on hi ha la boca.

:D



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 10/12/2006 18:34

Torracollons!! :D

Vox



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 10/12/2006 19:59

Vox ha escrit:El passat dijous vaig anar a BCN i no recordava això de la L2. Al arrivar a la boca d'entrada, una senyora de fora em diu "señor, la estación está serrada, tiene usted un bus allá, mire, allá" i jo de cop vaig recordar el tall de línea. Hi havia força noies per allà, d'informació de TMB.

Vaig pujar al bus, de TMB i apa, fins Artigues. El trajecte un pel pesat, el suficient per, d'haver-ho sabut, hagués anar amb RENFE a Bcn però vaja, així tastava el tema :D Va lent però es normal, el bus ha de fer algunes voltetes.

Ara puc dir que he estat a Sant Adrià, desde els 80's que alguna vegada anava al Pryca d'allà!!

Vox
Ui, doncs si que feia temps, perquè ara ja no és Pryca, sino Alcampo :)



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 10/12/2006 21:12

Si ja dic, desde els 80's :D Sense comptar quan paso amb una 447 o una 2100-5000-9000 (i fins 2002, una 1100 i fins 2005 una 2000) o quan baixo per anar a agafar la T4.

Però vaja, el que es veure el municipi, no el conec gens :?

Pryca de Sant Adrià es de 1987-88 crec.

Off Topic acabat.

-------

Com es nota que aquella estació, ex Joan XXXXXXXXIIIIIIIIII (provisional), era L4 fins 2002, vaig trovar aquell caliu de quan ens atreviem a agafar la L4 per fer 673 estacions fins arrivar a Urquinaona, es a dir, al centre de BCN!

Vox



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 10/12/2006 21:15

Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 10/12/2006 21:18

A tot això, ja és d'agraïr que les pantalles de la L2 mostrin els missatges informant del tram fora de servei, i del bus substitutori (van alternant ambdós missatges), però d'aquí a substituir completament el compte enrere de temps d'espera fins el proper tren... :x

A la resta de línies (avui he viatjat en L2, L5 -sense mils- i L3) van alternant els dos missatges i el compte enrere.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 10/12/2006 22:06

Recordo això d'anul·lar el compte enrere quan van fer les obres entre Maragall i Sagrada Familia, L5.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”