Músics als trens i metro.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Músics als trens i metro.

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 06/12/2006 13:04

Ahir quan vaig ser al 1100 de la L4,a Barceloneta,em sembla,van pujar dos imigrants allant tocant musiqueta,dioncs bé,em vaig quedar soprés,ningú mirant-los,gent t`pant-se les orelles,en general,passant d'ells,jo la veritat és que estic fart de trobant-me musiquets d'aquests tocant música mentre jo vull viatjat tranquil sense els maleduacts aquells foten i tocant .Lo raro,esque quan hi han músics tothom mierant-los,peró ahir al metro,van passar d'ells,per fi la gent se n'àdona de que vol un viatge tranquil!
Estic fart de trobar-me gent imigrant tocant ínstruments musicals al metro,lo mijor que a vegades tocant música allà fastidiant el viatge a la gent i després demanant calers!!!i A més dieun"Tocaremos musuica para que vuestro viaje sea más ameno!Clar,i a les hores que venen,tothom pensa en el treball.
Expliqueu-me anectodès sobre aquesta gent que toca música als trens.
A renfe,ara amb les informadores,igual ja han desaparegut.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 06/12/2006 13:15

Doncs jo fa ja força temps que no en veig pel metro... Pensava que els vigilants jurats els havien aconseguit fer desistir... :roll:



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 06/12/2006 13:56

Jo de músics ja fa força temps que no en veig ni un, això si, de gent demanant calers encara m'en trobo forces....



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 06/12/2006 14:07

El que em va fer més gràcia és que va dir gràcies i ningú els mirava.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 06/12/2006 14:42

A Madrid és exagerat. Jo, com a músic, no puc evitar pensar que espero mai veure'm en la seva situació. Però hi han autèntiques màfies, especialment els que toquen l'acordió.
Ja fa temps que jo vaig optar, davant la quantitat de gent que ho fa per professió, optar a no donar res a ningú. I estic d'acord que s'hauria de forçar ja una mica les normes. L'altre dia a la R-10 a El Prat van pujar la típica parella de sudamericans berrejant (perquè per cada un de decent n'hi han 99 que són insoportables) i vam haver d'aguantar-los fins a El Prat, on van canviar de via i au...

Tot això és d'agrair a Renfe per treure els interventors, que feien de mesura disuasòria.

I com he dit, a Madrid al Metro gairebé a un 33% dels trajectes em trobo algú que puja a cridar, sinó músic, romanesa o hindú a f*tre crits de la gana que passa el nen que porta en braços.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 06/12/2006 15:08

Jo he estat a un tren L'hospitalet - Vic soportant un paio que canta fatal, amb acordeó, cantant "Al partir un beso y una flor un te quiero una carícia y un adiós..." tot el viatge, no canviava de cançó, i a l'alçada de Arc de Trionf, un grup de gent es va posar a cantar amb ell :) Hagúes sigut divertit que tot el vagó es posés a cantar :roll:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 06/12/2006 15:27

Hmmm, hauré de buscar on tinc la reclamació que vaig fer per aquest tema.

Al final hauré d'anar a Sants amb un feix de reclamacions per reclamar-ne, valgui la redundància, resposta.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/12/2006 20:05

L'altre dia, a la trobada, va pujar un amb un violí, i feia la tira de temps que no veia ningú tocant música al metro, és més freqüent a la Renfe.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 06/12/2006 20:09

metring ha escrit:L'altre dia, a la trobada, va pujar un amb un violí, i feia la tira de temps que no veia ningú tocant música al metro, és més freqüent a la Renfe.
Una cosa és que un portés un violí per practicar,i un altre és que vinguin dos sudamericans dient"Espero que les gusta,hacemos su viaje más ameno"tocant fort i fotren els passatgers,tocant i després donant les gràcies i alguns fins i tot demanant diners,té tela...
Jo últimament a la renfe ja no hi veigd'aquests



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/12/2006 20:12

Bueno, però el del violí també demanava diners, encara que és cert, no és tan escandalós com els que venen amb mig "playback" incorporat.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 06/12/2006 23:11

Hola:

Jo tambe en fa temps que no en veig de musics dins del metro (trens em refereixo), pero captaires i demes, encara n'hi han. Tampoc es tan extrany fer-se l'idea com entran, al no haver-hi cap control, nomes cal que aguantin alguna porta de sortida i au!, cap a dintre. Que TMB tindria que fotre ma?, indubtablement, pero....

No tinc per norma donar res als musics que estan als llocs destinats, ho sento. Alguns es veuen que allo es el seu negoci -alguns tenen equips de so bastant cars- i treuen per viure holgadament. Pero si es tracta de "solistes" -hi vist nois i noies amb pinta d'estudiants tocant el violoncel, cors de 4 o 5 veus i demes semblants que m'han possat la pell de gallina del be que ho fan- o de gent que em fa "sentir" algo, no em fa res donar-lis quelcom, per exemple un acordeonista que hi ha a Poble Sec. Sempre que passo l'he sentit tocar una canço diferent, i amb "sentiment", no es el tipic "aprieta-fuelles" sense gracia. Aquest tambe m'ha possat els pels de punta mes d'una vegada i no m'importa donar-li alguna cosa.

Se perfectament que de poc o res li serveix la meva "ajuda", ni pretentc justificar-me, ni de fer-li publicitat grauita, ni tampoc de justificar i aprovar el fet dels musics. Nomes constato el fet de que si el music en cuestio em fa "sentir" alguna cosa, no em dol recompensar-li aquest fet.

Sal.lutacions:

Serie600



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Divendres 08/12/2006 5:48

HO SENTO PEL MISSATGE ANTERIOR...SE M'HA COLAT LA MA!

Tal com deia...en Serie600 te tota la rao, hi ha gent tocant sempre al mateix lloc amb equips de so que ja m'agradaria tenir a mi (soc music i tecnic de so) i guitarres electriques que no baixen dels 1500 euros. Aixo em recorda a un noi que abans tocava cada tarda sobre les 7 de la tarda a la parada de Fontana...i despres es va moure al passadis de Verdaguer entre L5 i L4, el noi no tocava malament, pero sempre el mateix repertori...i aixo ja es acomodar-se i voler viure "del cuento"

En quant als aprieta fuelles...jo ja n'estic tip de sempre sentir el mateix...i abans al tram entre Barcelona i Girona de la L4 era tipic, ja era com l'ambientillo del vagó.

Pero si, hi ha gent que realment demostra passió i s'ho val, especialment grups de corda que toquen al vestibul de plaça catalunya, on hi ha la conexio L3 FGC i demés gent que si que innova



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 08/12/2006 22:34

Hola:

Vaja, un tecnic de so al FTC.... mala gent, mala gent!..... (es broma, eh company?).

Sal.lutacions:

Serie600



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Divendres 08/12/2006 22:38

JAJAJAJAJJAJA yo no soy como ellos!xDXDXD K pasa? alguna anecdota a explicar? Jo...a que es deu aquesta mala fama?xDXDXD

PER quan un profesional recording de los ultimos supervivientes de la serie 1000?xD



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 08/12/2006 22:45

Ahir em va tocar a la línia 1 un acordionista des de Catalunya fins a Urquinaona i després una noia romanesa a Marina. Feia temps que no em demanaven al metro i ahir dos de cop. Per cert, la gent estava com si res. :pal
Salutacions.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 08/12/2006 22:47

Hola:

No res company!. Que jo tambe soc de l'honrada cuadrilla dels "sords". Estava fotent conya de mi mateix tambe ;).

Sal.lutacions:

Serie600



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 09/12/2006 15:52

Doncs a la R2 és insoportable haver de conviure a diari amb els grups de gitanes Romaneses que pugen amb els "seus" nadons al coll demanant diners, i que sempre comencen dient "Soy una chica pobrecita...".

La veritat és que em dóna molta ràbia sentir-les i pensar que són d'una màfia, que els nadons que porten no són ni fills seus i que estan allà pidolant perquè és més còmode que buscar feina... I el pitjor és que hi ha les típiques iaies ingènues que els hi dónen diners.

A part d'això, fa unes setmanes a Bellvitge va pujar també un romanès d'aquests, tocant la trompeta!!! A part de que ho feia fatal, jo crec que mig tren va començar a riure perquè juntament amb ell van entrar una dona i una nena també d'ètnia gitana cridant com bojes en el seu idioma.

Lamentablement, la RENFE no ho pensa sol·lucionar, ja que no crec que els informadors aquests de vermell tinguin capacitat per sancionar-los...

PD: No sóc racista, també hi ha alguns d'aquests pidolaires que es nota clarament que són d'origen espanyol, i em molesten igualment, però no es fan notar tant com aquests.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 09/12/2006 20:14

M'heu fet recordar d'una anectoda que em va passar amb unes romaneses a l'estació de Molins.
Jo estava tan tranquil i buscant algun banc lliure per esperar-me algún tren que anava cap a Sabadell,ja que l'andana estava a rtope,trobo un lloc,i veig dues romaneses,una amb un nadó,m'ensenya el nadò i em diu que és bonic i tal,i que no menga,em diu que vagi al bar i li compri una bossa de patates al bar,doncs bé,la tia aquesta m'agafa del braç i em porta al bar,peró vqaig tindre sort,perqué venia el tren,i em vaig ensepugar d'ella,peró no em volia deixar sortir fins que li comprès una bossa de patates pel nadò!!!,menos mal que vaig escoltar el soroll d'una 447 i me'n vaig anar corrent sense que elles em vegi,peró ho vaig fer bé!
La veritat és que em molesta molt quan em fan això,l'únic que vull és lliberar-me de elles.I si volen menjar pel nadó,quwe no comprin el bitllet i es gastin lo que val el bitllet en menjar el nadò,o potser s'hauran colat.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 09/12/2006 21:14

Túnels del Garraf ha escrit:Doncs a la R2 és insoportable haver de conviure a diari amb els grups de gitanes Romaneses que pugen amb els "seus" nadons al coll demanant diners, i que sempre comencen dient "Soy una chica pobrecita...".

La veritat és que em dóna molta ràbia sentir-les i pensar que són d'una màfia, que els nadons que porten no són ni fills seus i que estan allà pidolant perquè és més còmode que buscar feina... I el pitjor és que hi ha les típiques iaies ingènues que els hi dónen diners.

A part d'això, fa unes setmanes a Bellvitge va pujar també un romanès d'aquests, tocant la trompeta!!! A part de que ho feia fatal, jo crec que mig tren va començar a riure perquè juntament amb ell van entrar una dona i una nena també d'ètnia gitana cridant com bojes en el seu idioma.

Lamentablement, la RENFE no ho pensa sol·lucionar, ja que no crec que els informadors aquests de vermell tinguin capacitat per sancionar-los...

PD: No sóc racista, també hi ha alguns d'aquests pidolaires que es nota clarament que són d'origen espanyol, i em molesten igualment, però no es fan notar tant com aquests.
Home home home, aquestes són les que en argot en die m"viejas conocidas". És normal a la R2 , almenys sud, que quan t'acostes a Bcn pugin, normalment fan el trajecte Gavà-Viladecans-El Prat-Bellvitge i tornada, rarament les he vist a Sants. Deu ser que allà hi ha més vigilància present.

Però si que fan aquest recorregut "lanzadera" a la R2, la UT-447 que engega, la porta entre vagons que s'obre, ella que posa els peus en paral.lel intentant guardar l'equilibri i alaaaaaa lo de sempre. Ara bé crec que saben de "Incidencias" perque el dia que allò va amb el cul o ni va, no apareixen. Deuen dir, si entrem aquests estan contra RENFE i les pagaran amb nosaltres.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dissabte 09/12/2006 21:55

Jajaja Serie 600!!!! No em fotis!!!!! A més de friki metrero estas ficat en el mon de l'audio??? MENOS MAL! YO PENSABA K ERA EL UNICO RARO!xDXDXD

Jaajjaa ja parlarem tu i jo!!!!

P.d. (esto parece un foro de contactos...friki metrero cachondo con los miles busca metrero k le molen los 1100 xD)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”