Canvis de rètols a estacions de Renfe

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Canvis de rètols a estacions de Renfe

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/12/2006 19:50

Avui he sortit de Sant Andreu Arenal, i he vist que la porta principal estava tancada, perquè hi havia una d'aquelles plataformes plegables (no sé el nom tècnic), perquè estaven substituïnt els rètols de l'entrada, a dalt. He vist recolçats a les parets uns de rodons, mida "mesa camilla", però eren bruts i ja no sé si eren els vells o els nour. Algú més ha divisat canvis de rètols a alguna estació de rodalies de la ciutat?



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 19/12/2006 19:54

Jo avui també he estat a Sant Andreu Arenal,i tot que no m'he fitxat en els rètols,la porta principal puc afirmar que estava tancada.



Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Dimarts 19/12/2006 19:58

A Arc de Triomf també s'han canviat rètols


Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 19/12/2006 20:03

Alguna foto d'aquests nous rètols?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 19/12/2006 21:29

Jo també he vist la col·locació dels rètols a St. Andreu Arenal (per mi Fabra i Puig com l'estació de Metro). Pel matí a les 11 he vist com treien les icones de Renfe-Rodalies-Tren. A les sis he tornat a passar i hi havia una de Rodalies-Tren i estaven treient la que posa St. Andreu Arenal.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 19/12/2006 22:33

Jo també he estat a Sant Andreu Arenal ( :D ). Estan canviant els retols exteriors de l'estació i posant de nous. Durant l'any 2007 es procedirà a renovar la senyalètica de totes les estacions de rodalies d'Espanya. La renovació ja s'ha començat a realitzar a estacions com Badalona o Mataró.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 19/12/2006 23:45

Watermark ha escrit:Jo també he estat a Sant Andreu Arenal ( :D ). Estan canviant els retols exteriors de l'estació i posant de nous. Durant l'any 2007 es procedirà a renovar la senyalètica de totes les estacions de rodalies d'Espanya. La renovació ja s'ha començat a realitzar a estacions com Badalona o Mataró.
Canviar potser sí però millorar la senyalètica no té molta pinta que ho hagi de fer, no? :roll:



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 19/12/2006 23:58

A priori, els canvis consisteixen únicament en un canvi de font.



Avatar de l’usuari
nooiler
N4
N4
Entrades: 72

Entrada Autor: nooiler » Dimecres 20/12/2006 0:33

Com bé diu en Watermark això a Badalona ja porta un parell de mesos fet, coincidint jo diria amb la posada dels nous bancs.

Saluts :D



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 21/12/2006 19:06

A St. Andreu Arenal ja han posat el rètol del nom d'estació. Com bé dieu, només es tracta`d'un canvi de font. Ara és com el d'alguns cartells que Renfe ja té, per exemple, a la informació de dins del tren.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 24/12/2006 17:42

Com va el canvi de cartells?
Em sembla que el volen fer incorporant els nous logotips de renfe,fer-lo com Montgat o com la R7 a Rubí o Sant Cugat.
Hi han més estacions,a part de Sant Andreu Arenal,que també estiguin canviant la senyalització.
Em sona de que a Sant Andreu Comtal estaven fent alguns canvis en els cartells,peró no n'estic segur.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Diumenge 24/12/2006 20:00

Ahir vaig passar per l'exterior de l'estació de Cornellà i, a més de veure els dos civias allà descansat, vaig veure aquests nous cartells dels quals se'n parla per aquí. La veritat és que m'esperava una altra cosa, però bé, ja que ho renoven... algo es algo



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/12/2006 20:45

Mako448 ha escrit:Com va el canvi de cartells?
Em sembla que el volen fer incorporant els nous logotips de renfe,fer-lo com Montgat o com la R7 a Rubí o Sant Cugat.
Hi han més estacions,a part de Sant Andreu Arenal,que també estiguin canviant la senyalització.
Em sona de que a Sant Andreu Comtal estaven fent alguns canvis en els cartells,peró no n'estic segur.
Home, tenint en compte les obres que faran aviat, i que la mouran de lloc, els hi val la pena canviar rètols? Tot i que ja no m'estranyaria res...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/12/2006 10:45

On han canviat també uns quants (2 o 3) dels rètols d'andana és a Torre Baró, que ja tenen la nova font, pero la resta de cartelleria encara té l'antiga font.

I a Pl.Catalunya als cartells del vestíbul també han canviat la font.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 02/01/2007 10:49

Es diu que s'ha canviat la TIPOGRAFIA, segons m'aclara la meva companya de feina, que és dissenyadora ;)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 02/01/2007 14:06

A Clot també hi ha un rètol amb la nova tipografia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/01/2007 14:36

La nova tipografia formarà part del pla de xoc que Renfomentadif tenia destinat per a millorar la xarxa de Rodalies de Barcelona i que forma part de l'extraordinària inversiórealitzada el 2006?

:?: :| :mmm


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 02/01/2007 16:05

Posats a canviar cartells a estacions, potser que abans en posin a on no n'hi ha (per exemple, a Riudellots... i des de fa anys).



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 02/01/2007 21:32

UT596001 ha escrit:On han canviat també uns quants (2 o 3) dels rètols d'andana és a Torre Baró, que ja tenen la nova font, pero la resta de cartelleria encara té l'antiga font.

I a Pl.Catalunya als cartells del vestíbul també han canviat la font.
El de l' andana direcció Barcelona ja està grafitejat... :emprenyat

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 02/01/2007 22:26

entfe001 ha escrit:Posats a canviar cartells a estacions, potser que abans en posin a on no n'hi ha (per exemple, a Riudellots... i des de fa anys).
Mentre no posin cartells reutilitzats a aquestes estacions...(m'estava imaginant l'andana de la via 1 de Riudellots amb un cartell de:

1 Hospitalet / Aeroport 3 Hospitalet
4 Martorell / St. Vicenç de Calders

xD xD xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”