Máquinas expendedoras estafadoras!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Máquinas expendedoras estafadoras!!!

Entrada Autor: pokeroms » Dimarts 02/01/2007 21:59

Hola:

Mira os cuento que hoy en la estación de Horta de la L5 en la máquina esa que hay KitKat y todas esas cosas, y resulta que meto 2€ y resulta que no me devuelve el dinero y resulta tampoco me deja escoger lo que quiero (como si no hubiese echao ni un centimo!), me mosqueo y Pregunto a Información y el tio me dice que no se hacen responsables y te jodes.

Total 2€ para nada.

Alguna alma caritativa que me consuele? Si expongo aquí la de cosas que me han pasado en las máquinas en varias estaciones de Metro....

Un saludo a ver que opináis :evil: :evil:

Saludos!
Óscar



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 02/01/2007 22:48

Les màquines expenedores de referscos o productes sòlids que es troben a les instal·lacions del metro, així com les que es troben en recintes dels altres operadors no són responsabilitat de l'operador responsable del recinte en cada cas.

La responsabilitat recau a l'empresa que té aquella màquina i aquesta disposa d'un telèfon de reclamacions exposat a la màquina per aquests casos.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 02/01/2007 23:22

Consell: la propera vegada, millor a una botiga; les màquines aquestes de vending són una collonada... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 03/01/2007 1:39

josep_serre ha escrit:Les màquines expenedores de referscos o productes sòlids que es troben a les instal·lacions del metro, així com les que es troben en recintes dels altres operadors no són responsabilitat de l'operador responsable del recinte en cada cas.

La responsabilitat recau a l'empresa que té aquella màquina i aquesta disposa d'un telèfon de reclamacions exposat a la màquina per aquests casos.
Ja he anotat el telèfon, pero com que a Horta no hi ha còbertura GSM doncs no he pogut fer res :(

Salutacions!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 03/01/2007 9:09

A mi un cop em va passar a Sarrià, amb una llauna de coca-cola, i Cobega em va tornar els diners mitjançant una transferència bancària (això sí, el preu de la trucada no me'l van tornar...)



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 03/01/2007 9:29

A mi l'altre dia se'm va tragar un euro a l'estació de Tarragona i vaig trucar al número que hi posava. Em va saltar el contestador i els vaig dir el nom del porc, però els vaig deixar el meu telèfon.

Doncs em van trucar al dia següent dient-me que m'enviaven un gir postal amb l'euro i el cost de la trucada :o

Quan arribi a Madrid ho sabré. A veure...


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 03/01/2007 10:18

Jo vaig perdre un euro a l'intentar comprar una ampolla d'aigua a l'estació de Plaça de Catalunya de Renfe. Després d'adreçar-me al bar per explicar el fet me'n van donar allà mateix una de terç de litre si bé la màquina les expedia de mig litre (tot i que al bar la de terç la cobraven més cara :x)



Carlos
N3
N3
Entrades: 27
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Carlos » Dimecres 03/01/2007 11:45

No se que passa amb aquestes maquines, pero a mi em va passar el cas contrari. Estavem a l'estacio de Sant Andreu Arenal un amic meu i jo i vam ficar 2€ a la maquina de refrescos i, a sobre de donar-nos dos llaunes ens va tornar 80 centims. Es a dir, que les llaunes ens van costar 60 centims.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 03/01/2007 13:59

El què tenen que fer es posar màquines més noves !!!

Salutacions



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 03/01/2007 15:27

pokeroms ha escrit:El què tenen que fer es posar màquines més noves !!!

Salutacions
O que posin màquines bioassistides...

P.D: El terme bioassistides ja ve de llarg en aquest fòrum, terme original made by Mortadelo. Espero que no t'enfadis :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 03/01/2007 15:30

En màquines velles, si es té prou habilitat, es poden treure dues llaunes pel preu d'una, alternant ràpidament pulsacions del primer i segon botó (comptat des de dalt, solen ser les de coca-cola).

A la Facultat de Matemàtiques de la UB n'hi havia una, al menys el curs passat. :)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 03/01/2007 15:31

Us imagineu que una màquina de bitllets de Renfe, TMB, FGC o el Tram fallés tant com una de begudes?

Per què les administracions toleren la instal·lació d'aquestes andròmines tan poc fiables?



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dimecres 03/01/2007 16:53

muy de acuerdo con este post, esas maquinas a parte de que algunas tienen mas años que la matahari, o parte de que como las cabinas telefonicas se queden con el cambio, cosa que a lo visto cambiara en lo sucesivo, no son de fiar, por no decir que aparte de una estafa, es como si te sacasen una navaja, una lata 1€ o mas, donde puñetas se ha visto eso, joer!!! si estan puestas ahi para picar, pero no cuesta nada acercarse a un super que = la misma lata te cuesta la mitad o menos, o lo mas sano y barato, una botella de 1,5l de agua que por 40 centimos la tienes... no? alguna vez he comprado usando esas maquinas, pero la gran mayoria de veces sencillamente paso de usarlas... es una estafa a ojos vista.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 03/01/2007 21:34

fcuevas27 ha escrit:muy de acuerdo con este post, esas maquinas a parte de que algunas tienen mas años que la matahari, o parte de que como las cabinas telefonicas se queden con el cambio, cosa que a lo visto cambiara en lo sucesivo, no son de fiar, por no decir que aparte de una estafa, es como si te sacasen una navaja, una lata 1€ o mas, donde puñetas se ha visto eso, joer!!! si estan puestas ahi para picar, pero no cuesta nada acercarse a un super que = la misma lata te cuesta la mitad o menos, o lo mas sano y barato, una botella de 1,5l de agua que por 40 centimos la tienes... no? alguna vez he comprado usando esas maquinas, pero la gran mayoria de veces sencillamente paso de usarlas... es una estafa a ojos vista.
Vaya que si están para picar, en algunas máquinas al lado sale publicidad y de las cosas que dice te entran unas ganas irresistible de comer algo jejeje.

Saludos



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dijous 04/01/2007 5:06

Fa un parell d'anys una màquina expenedora se'm va menjar un euro a l'estació de Maria Cristina. Des d'aleshores no he fet servir mai més una màquina d'aquestes. Sempre m'agafo l'ampolla d'aigua abans de sortir de casa.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 04/01/2007 14:27

A mi m'ha passat més d'un cop. El que demanen és apuntar el número de màquina quan truques per reclamar. No és que valgui la pena per un euro, però si van trucant la gent per queixar-se, o envies un mail a l'empresa, et diuen que te'l tornen.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”