AVE FGC,La S1 i S2 interesarà que arribin més lluny de Terra

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

AVE FGC,La S1 i S2 interesarà que arribin més lluny de Terra

Entrada Autor: sortrens » Dilluns 15/01/2007 17:21

Algú sap si en un futur llunyà la S1 o S2 s'allargarà més enllà de Terrassa i Sabadell, a altres poblacions. Interesa que arribin més lluny de Terrassa i Sabadell No? Perque vaig escoltar que FGC té en projecte per fer un AVE que uniría Barcelona amb LLeida, Girona i Tarragona. Suposo que de fer un AVE s'utilitzarà algunes estacions del Metro del Vallès com a correspondencia. I la plaça Catalunya seria més llògic que fos la terminal d'Ave al ser la via d'ample internacional. La plaça Espanya es via estreta.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 15/01/2007 17:24

Doncs jo vui que l'AVE al Pais Basc sigui explotat per Eusko-Tren

No els fot?

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/01/2007 17:56

sortrens ha escrit:Algú sap si en un futur llunyà la S1 o S2 s'allargarà més enllà de Terrassa i Sabadell, a altres poblacions. Interesa que arribin més lluny de Terrassa i Sabadell No? Perque vaig escoltar que FGC té en projecte per fer un AVE que uniría Barcelona amb LLeida, Girona i Tarragona. Suposo que de fer un AVE s'utilitzarà algunes estacions del Metro del Vallès com a correspondencia. I la plaça Catalunya seria més llògic que fos la terminal d'Ave al ser la via d'ample internacional. La plaça Espanya es via estreta.
De debò creus que l'AV regional té a veure amb la línia del Vallès? Que et penses que els trens podran agafar les corbes entre Les Planes i la Floresta a 300 per hora? FGC podria operar els AV regionals, però per la infraestructura ja feta o per fer per Adif.

I pel que fa als perllongaments de Sabadell i Terrassa, a Sabadell s'està discutint, mentre a Terrassa ja estan construint el tram Rambla-Vallparadís-Estació Renfe-Can Roca. A més, sobre això ja hi ha un fil obert, així que millor que no creem confusions obrint com a nous temes que ja s'estan discutint.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 15/01/2007 18:36

Sassar rrrrás les Planes! :x



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 15/01/2007 20:19

Hi hagi pau! :sant

Imagino que el què vol dir en sortrens és si FGC té previst explotar trens per la línia d'alta velocitat d'adif entre Lleida i Figueres, cosa que en principi crec que està prevista. Entenc que la segona part es refereix a si allargaran el Metro del Vallès més enllà de Terrassa i Sabadell perquè la gent enllaci amb els trens d'alta velocitat de FGC a estacions com a l'Hospital General... Després em sembla que ja hi ha una mica de cacau però bé, que algú li aclareixi educadament. :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 15/01/2007 20:27

Home, Euskotren ja té la llicència per operar per línies d'AdIf, no?

Podrien fer mercaderies entre el País Basc i Catalunya per exemple.

També FGC ha manifestat la voluntat d'operar per línies d'ADIF, així que Euskotren i FGC podrien comprar alguna locomotora conjunta...amb els dos logos.

Jordilar ha escrit:Doncs jo vui que l'AVE al Pais Basc sigui explotat per Eusko-Tren

No els fot?

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 20:57

liniadelRipollés ha escrit: També FGC ha manifestat la voluntat d'operar per línies d'ADIF, així que Euskotren i FGC podrien comprar alguna locomotora conjunta...amb els dos logos.
:roll: :roll: :roll: :roll: :P :P :P
Linia Barcelona - Bilbao.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/01/2007 20:59

otti tú, que guapa!!!!! A mí ja no m'estranyaria gens ni això, ni que la línia 9 la gestionin TMB i FGC, una cada catxo!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 15/01/2007 21:04

Maco l'Euskocat...
Ferrovi ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit: També FGC ha manifestat la voluntat d'operar per línies d'ADIF, així que Euskotren i FGC podrien comprar alguna locomotora conjunta...amb els dos logos.
:roll: :roll: :roll: :roll: :P :P :P
Linia Barcelona - Bilbao.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 15/01/2007 21:40

Al principi del post he entès que FGC voldria fer una linia a part de la d'Adif d'alta velocitat. Per això he reaccionat d'aquesta manera.

Us imagineu un servei AV explotat per TMB? :x

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 23:38

Jordilar ha escrit:Us imagineu un servei AV explotat per TMB? :x
Per la seva seguretat aquest tren està dotat amb un limitador de velocitat... :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 16/01/2007 0:46

Tens raó Trenscat. Gràcies per la contestació, volía dir això. I perdoneu per el fil nou obert, porto poc temps per aquí i li vaig donar el botó que no había de tocar. :)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 16/01/2007 15:49

Jordilar ha escrit:Al principi del post he entès que FGC voldria fer una linia a part de la d'Adif d'alta velocitat. Per això he reaccionat d'aquesta manera.

Us imagineu un servei AV explotat per TMB? :x

Salut,
Vols dir que podria arrancar? :D



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”