Una volteta per l'Estació de França!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Una volteta per l'Estació de França!

Entrada Autor: galdric » Dilluns 15/01/2007 23:51

Hola companyes i companys!

Un diumenge vaig anar a l'Estació de França. Vegeu-ne el resultat!
Ningú em va dir res!

Salutacions

Galderic

UN ALVIA
Imatge

AIXÒ SÓN UNS TOPALLS!
Imatge

AQUESTA ÉS L'HORA QUE JO HI ERA!
Imatge

BESSONADA!
Imatge

INTERIOR ESTACIÓ
URL=http://imageshack.us]Imatge[/URL]

MÉS SOLA QUE LA UNA!
Imatge

TRES EREN TRES...
Imatge
galdric l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 16/01/2007 17:46, en total s’ha editat 1 vegada.


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 16/01/2007 1:25

Qué maca :master

Gràcies per les fotos i QUINA POTRA!

Vox



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 16/01/2007 3:26

No tinc paraules, és una estació espectacular de maca que és. Felicitats per les fotos. :ok



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 16/01/2007 9:09

Si hi arribes a anar el dilluns podriem haver quedat per anar a fer fotos, que tinc 2h lliures entre classe i classe i estic just allà.

La veritat és que a EdF ja deuen estar acostumats a que la gent faci fotos, perque jo vaig estar passejant-me una bona estana per les andanes fent fotos amb una càmera de les grosses amb zoom i ningú em va dir res (cal a dir que abans vaig demanar permís, però)



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimarts 16/01/2007 9:16

aim ha escrit:Si hi arribes a anar el dilluns podriem haver quedat per anar a fer fotos, que tinc 2h lliures entre classe i classe i estic just allà.

La veritat és que a EdF ja deuen estar acostumats a que la gent faci fotos, perque jo vaig estar passejant-me una bona estana per les andanes fent fotos amb una càmera de les grosses amb zoom i ningú em va dir res (cal a dir que abans vaig demanar permís, però)
No, no. Jo no vaig demanar permís a ningú. Això sí, a la butxaca a punt de treure i mostrar, hi duia el carnet d'identitat i el carnet d'ADIF-RENFE que m'autoritza a fer fotos. No va caldre mostrar-ho a ningú.
Potser sí que ja hi estan acostumats, o és que s'ha "aixecat la veda" de les prohibicions de fer fotos!

Salutacions

Galderic


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 16/01/2007 9:53

Jo si vaig demanar permís va ser per la càmera, que no és de butxaca i no puc disimular pas el que estic fent... :D



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 16/01/2007 11:50

fantito ha escrit:[...]durant un temps certs maquinistes van ser sancionats, els uns per participar als fòrums i d'altres per deixar dur gent a la cabina.
N'estas segur d'això que dius? Com pot ser que sancionin algu per participar en un fòrum? Deu ser que potser van revelar alguna dada confidencial, no? Per que si no la veritat es que no te cap sentit.



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimarts 16/01/2007 12:26

fantito ha escrit:Hola Galdric.

Si t'has llegit la part de darrera de l'autorització veuràs que posa que no t'autoritza a entrar a les cabines de conducció de les locomotores i per això et cal un permís especial. El fet que un maquinista et deixi pujar a la cabina i et deixi fer una foto ho fa amb un cert risc de que el sancionin, doncs un maquinista no és la persona que fa aquests permisos especials. Normalment, per respecte a aquests maquinistes que ens deixen accedir a la cabina, no acostumem a publicar -fer públiques- les fotos allà tretes.
Aquests acord, que no està escrit enlloc, molts aficionats el complim per respecte a uns treballadors que molts d'ells ens aprecien i que es juguen una sanció per acontentar-nos, que pot arribar a ser de 15 dies de feina i sou, si hi ha algun enze de la seva empresa que li vol buscar les pessigolles. Pensa que a Barcelona hi ha, o almenys hi havia abans de la separació Renfe/Adif, una persona que cobrava per seguir tot el que es deia per internet i durant un temps certs maquinistes van ser sancionats, els uns per participar als fòrums i d'altres per deixar dur gent a la cabina.

Una salutació sense ànims de renyar-te ni de que t'ho prenguis malament, ha estat tant sols el recordatori de certa netiqueta que en el seu dia molts vam adoptar.
Ostres "fantito"! Doncs no en sabia res de tot això que m'expliques. Un altre dia aniré més en compte. Moltes mercès per fer-me'n recordatori.
Jo em creia que el carnet-autorització d'ADIF-RENFE em donava dret a fer fotos on en convingués. Ja veig pel què em dius que anava errat! Caram quin greu que em sap d'haver publicat les fotos de les dues cabines, amb el que jo aprecio als maquinistes! Per res del món voldria que els hi passés res! Ho sento molt! No tornarà a passar!
Si tens manera, esborra-les!

Salutacions i moltes mercès per l'avís.

Galderic


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 16/01/2007 12:40

Tu mateix pots editar el teu propi missatge. Fixat en la part superior dreta del teu post, hi ha un botó que posa "editar", fes-hi click i podras modificar el teu missatge.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 16/01/2007 13:05

El que pots fer o és treure les dues fotos de la cabina o trere la foto del rellotje i editar el text per tal de no saber ni quin dia ni quina hora van ser tretes aquestes fotos.

Respecte lo de sancions per participar als fòrums, jo no m'ho crec.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/01/2007 13:08

Això últim...ostres, espero que no passi realment, perquè sino alguns participants es veurien afectats :?



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 16/01/2007 13:11

Vale, una cosa. Amb aquesta vista del rellotge, que us semblaríen unes campanades a la estació de França :P . Amb els trens que més han marcat la història del ferrocarril a catalunya, com el tren del centenari, una Mikado, Suisses... :P :P :P :P :P



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 16/01/2007 13:36

molt maques les fotos esplendid :)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 16/01/2007 13:46

Confirmat via msn que aquesta persona existia. Disculpeu que no m'ho hagi cregut. Es dedicaba principalment a buscar violacionts del RGC així com crítiques i incidències.

Els professionals que postejàven en aquell fòrum, si ho feien tot normal, no els hi succeia res.

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 16/01/2007 15:52

Grans fotos company. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 16/01/2007 16:03

Independentment d'això, dir-vos que, de tant en tant, he rebut respostes personals d'alts directius d'empreses...sense que jo ho hagi sol.licitat. Totes elles amb referència a coses publicades per mi a tranvia o es.rec.trenes. Tot positiu, malgrat tot.
Hi ha moltá gent que ens segueix.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Carlos
N3
N3
Entrades: 27
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Carlos » Dimarts 16/01/2007 16:20

Ferrovi ha escrit:Vale, una cosa. Amb aquesta vista del rellotge, que us semblaríen unes campanades a la estació de França :P . Amb els trens que més han marcat la història del ferrocarril a catalunya, com el tren del centenari, una Mikado, Suisses... :P :P :P :P :P
Jo hi estic completament d'acord, i els tocs de cada campanada tocats amb el xiulet de la garrafeta, per exemple.


Pel que dieu dels maquinistes que parlen a forums, ells nomes diuen la veritat, no se per que els directius intenten tapar la veritat. En lloc de castigar el que fan els seus empleats al seu temps lliure que intentin solucionar aquests problemes.



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimarts 16/01/2007 17:37

galdric ha escrit:Hola companyes i companys!

un diumenge vaig anar a l'Estació de França. Vegeu-ne el resultat!
Ningú em va dir res!

Salutacions

Galderic

UN ALVIA
Imatge

AIXÒ SÓN UNS TOPALLS!
Imatge

AQUESTA ÉS L'HORA QUE JO HI ERA!
Imatge


BESSONADA!
Imatge

INTERIOR ESTACIÓ
URL=http://imageshack.us]Imatge[/URL]

MÉS SOLA QUE LA UNA!
Imatge

TRES EREN TRES...
Imatge
A veure si hi sort i queda canviat això!

Salutacions!

Galderic


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 16/01/2007 17:37

Avui s'estava fent un rodatge amb una 448 de color verd, uns extres que portaven maletes per l'andana mentre un Cap d'Estació que feia patxoca mirava el rellotge i donava voltes per l'andana.

Carlos ha escrit:
Ferrovi ha escrit:Vale, una cosa. Amb aquesta vista del rellotge, que us semblaríen unes campanades a la estació de França :P . Amb els trens que més han marcat la història del ferrocarril a catalunya, com el tren del centenari, una Mikado, Suisses... :P :P :P :P :P
Jo hi estic completament d'acord, i els tocs de cada campanada tocats amb el xiulet de la garrafeta, per exemple.


Pel que dieu dels maquinistes que parlen a forums, ells nomes diuen la veritat, no se per que els directius intenten tapar la veritat. En lloc de castigar el que fan els seus empleats al seu temps lliure que intentin solucionar aquests problemes.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimarts 16/01/2007 17:53

galdric ha escrit:Hola companyes i companys!

Un diumenge vaig anar a l'Estació de França. Vegeu-ne el resultat!
Ningú em va dir res!

Salutacions

Galderic

UN ALVIA
Imatge

AIXÒ SÓN UNS TOPALLS!
Imatge

AQUESTA ÉS L'HORA QUE JO HI ERA!
Imatge

BESSONADA!
Imatge

INTERIOR ESTACIÓ
URL=http://imageshack.us]Imatge[/URL]

MÉS SOLA QUE LA UNA!
Imatge

TRES EREN TRES...
Imatge
Què tal companyes i companys, millor així?


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”