Nou accés ferroviari al Prat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: El Maño amañado » Dilluns 13/03/2017 20:29

Esta mañana he visto cómo van las obras de la nueva variante para entrar a la T2 y T1 del Aeropuerto del Prat con Rodalies.
Por lo que he visto, el cajón dónde deberá ir descendiendo el tren para entrar a las terminales subterráneamente está muy avanzado al menos, por los primeros 400, 500 metros (más o menos, dónde me alcanzaba la vista) respecto a la bifurcación de la línea general Vilanova - Barcelona. Para ser las 08:15 h. he visto una gran actividad (¡menos mal!). Lo que todavía habrá que esperar un cierto tiempo para que empiecen a poner el firme descendente, ya que dichos cajones están huecos.
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N6
N6
 
Entrades: 280
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 10:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: El Maño amañado » Dimarts 14/03/2017 18:55

He encontrado una versión más o menos aceptable de cómo van las obras de la nueva variante al Aeropuerto del Prat. Algo actualizado está, aunque no precisamente al mismo día.
Fitxers adjunts
aeroport.jpg
Como veis, antes de llegar al desvío del ramal actual a la T2 del Aeropuerto, aparece una nueva variante haciendo un radio de curva más cerrada, que por ahora solamente han tocado el terreno hasta lo que sería la academia Sánchez-Casal.
aeroport.jpg (112.89 KiB) S’ha visualitzat 639 vegades
El Maño amañado l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 14/03/2017 19:01, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N6
N6
 
Entrades: 280
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 10:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Traçat

EntradaAutor: Guigui » Dimarts 14/03/2017 18:58

Les obres són aquella corba que passa al costat de l'acadèmia de tennis?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23407
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 18:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Traçat

EntradaAutor: El Maño amañado » Dimarts 14/03/2017 19:00

Guigui ha escrit:Les obres són aquella corba que passa al costat de l'acadèmia de tennis?


Efectivament!
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N6
N6
 
Entrades: 280
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 10:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: marc_valldo » Dimecres 15/03/2017 21:51

La imatge és del 8 d'agost del 2016, així que ja deuen estar més avançades (suposo i esperem que així sigui :D )
marc_valldo
N2
N2
 
Entrades: 15
Membre des de: Divendres 16/09/2016 18:42
Ubicació: Sabadell

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: El Maño amañado » Dijous 16/03/2017 21:47

Me ha venido a la mente una cosica... Cuando esté en funcionamiento la futura estación de la T1 para Cercanías, qué pasará con el servicio del Aerobús? Me refiero a que sufrirá una cierta bajada de demanda, ya que si el Aerobús te tarda 35' en ir desde Pl. Catalunya hasta cualquiera de las terminales del Aeropuerto (siempre y cuando no pilles atasco, incidentes o accidentes en la autovía, todo hay que decirlo...) y tiene un nº de plazas más limitado que el tren (porque recordemos que es un bus y las plazas son las que son), el Cercanías te acercará al Aeropuerto y no a una terminal, sino a las dos (cosa que viene bien si alguno va despitado, perdido o lo que sea, que no sabe a qué terminal ir) en 23' desde Paseo de Gracia para la T2 y en 27' (estimo yo) para la T1 y la frecuencia de este servicio subiría a los 15' en vez de la media hora que hay ahora, además de hacerla acabar en un sitio más lejano al centro, cosa que viene bien porque recoge más gente.

Bueno... Esto debería de ser así si a los peces gordos se les enciende la bombillica, pero lo dudo... Y luego vendría el precio: mientras que con el Aerobús has de apoquinar 6€, en el Cercanías puedes viajar con cualquier título de transporte, cosa que el viaje te sale a ná de precio (y más si llevas t-jove, t-mes o alguna de éstas) y hasta puedes hacer 3 transbordos en 1 h. ¼. Qué más quieres!? Si son todo ventajas!
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N6
N6
 
Entrades: 280
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 10:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: oriolp13 » Dijous 16/03/2017 22:31

El Maño amañado ha escrit:
Bueno... Esto debería de ser así si a los peces gordos se les enciende la bombillica, pero lo dudo... Y luego vendría el precio: mientras que con el Aerobús has de apoquinar 6€, en el Cercanías puedes viajar con cualquier título de transporte, cosa que el viaje te sale a ná de precio (y más si llevas t-jove, t-mes o alguna de éstas) y hasta puedes hacer 3 transbordos en 1 h. ¼. Qué más quieres!? Si son todo ventajas!

Això ja ho veurem... perquè em sembla a mi que, tal i com la Generalitat ja ha deixat anar, posaràn una tarificació diferent, tipus L9 a l'Aeroport...
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2131
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 21:44
Ubicació: L2/L5

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: sag470 » Dissabte 18/03/2017 2:20

ferroparc ha escrit:
albe6 ha escrit:Entre el nou material d'FGC Vallès i les pegues que segur posaran a tot allò que vingui d'aquí (a les 331 em remeto) és el que em fa decantar per un lloguer de material + canvi de pegatines.

Doncs ho tenen cru, perquè Renfe es podria negar a llogar material de Rodalies, perquè el material és seu i de ningú més, i per tant, poden fer el que els hi roti pel cap...com a màxim els hi podria llogar 470 (i al conseller no li agraden) xD

Es poden negar, pero crec que pot ser per treure tajada. AMF no té res en lloguer de rodalies, pero crec que els anaren per reformar uns 465 llogats a Renfe pagat per la Generalitat amb transportins i vinils. Pero no descarto FGC convoncan concurs de 3 unitats noves, que serien suficients. Una opció per la compra seria el Stadler Flirt160 de 5 cotxes, amb transportins per maletes: Imatgeo el GTW en la seva configuració C-M-R-R-M-C. Imatge.
Una altra opció seria una versión Adif del FGV 4300.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 986
Membre des de: Divendres 28/12/2007 16:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: Karma_TMB » Diumenge 19/03/2017 17:50

¿Y Asi..?
Fitxers adjunts
untitled.png
RenfeFUTUR
untitled.png (153.92 KiB) S’ha visualitzat 167 vegades
Avatar de l’usuari
Karma_TMB
N1
N1
 
Entrades: 4
Membre des de: Diumenge 19/03/2017 16:13
Ubicació: Karmalandia

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: adriaesc » Diumenge 19/03/2017 18:17

Karma_TMB ha escrit:¿Y Asi..?

Encara millor :)
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 172
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 17:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaAutor: Karma_TMB » Diumenge 19/03/2017 18:24

...I això no es de FGC (Linia Lleida - Poble de Segur)
Imatge
Avatar de l’usuari
Karma_TMB
N1
N1
 
Entrades: 4
Membre des de: Diumenge 19/03/2017 16:13
Ubicació: Karmalandia

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: davida, Renfe445 i 3 visitants