Pàgina 31 de 31

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaPublicat: Divendres 05/01/2018 15:05
Autor: Vox
A mi el tema Passeig de Gràcia em sona a que arribarà fins allà, no pas que acabi allà. Com alguns heu dit es complicat fer-lo donar la volta allà amb tot el moviment de trens que hi ha (i més si com algunes teories apunten al final hi posen alguna línea més de rodalia per allà). El més normal es que el tren segueixi fins Estació de França o fins Clot i la futura Sagrera. I fer-ho en buit seria absurd podent fer-ho en servei.

Per altra banda no sé vosaltres però parlant amb gent els ha donat l'impresió de que el que es fa es un ramal segregat desde la T1 fins Passeig de Gràcia i no pas la realitat, es a dir, un túnel de la T1 a la T2 i al Prat i d'allà conexió amb les vies existents.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaPublicat: Dissabte 06/01/2018 14:05
Autor: Lluis
Vox ha escrit:A mi el tema Passeig de Gràcia em sona a que arribarà fins allà, no pas que acabi allà. Com alguns heu dit es complicat fer-lo donar la volta allà amb tot el moviment de trens que hi ha (i més si com algunes teories apunten al final hi posen alguna línea més de rodalia per allà). El més normal es que el tren segueixi fins Estació de França o fins Clot i la futura Sagrera. I fer-ho en buit seria absurd podent fer-ho en servei.


A mi també m'ho sembla.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

EntradaPublicat: Dimarts 16/01/2018 23:43
Autor: Carlos González
Es recuperaria "de facto" la R10? Si finalitza a l'Estació de França.....