Informadors/es que no saben informar

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 10/04/2007 23:31

A les agresions fisiques no ho se, però als insults segurament que sí.

També m'han informat que quan succeeix una averia sistematicament desapareixen per evitar aquestes coses.

Salut,



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 10/04/2007 23:54

N'hi haurà que ho fan i n'hi haurà que no ho fan, però vaja, això no només ho fan els informadors...
Jordilar ha escrit:A les agresions fisiques no ho se, però als insults segurament que sí.

També m'han informat que quan succeeix una averia sistematicament desapareixen per evitar aquestes coses.

Salut,


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 17/04/2007 12:07

Una situación que me han contado relacionada con los informadores, una chica estaba en Sants y quería ir a Lleida, le pregunta a la informadora el tren que tiene que coger y ésta le contesta: "Todos los trenes regionales que pasan por Reus van a Lleida" :o :o
Que yo sepa los regionales de Móra, Flix, Riba-roja, Caspe, Zaragoza no pasan por Lleida :x :x



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 17/04/2007 15:21

trainman ha escrit:Una situación que me han contado relacionada con los informadores, una chica estaba en Sants y quería ir a Lleida, le pregunta a la informadora el tren que tiene que coger y ésta le contesta: "Todos los trenes regionales que pasan por Reus van a Lleida" :o :o
Que yo sepa los regionales de Móra, Flix, Riba-roja, Caspe, Zaragoza no pasan por Lleida :x :x
Es decir, que según esta informadora, además, los que van vía Valls o Manresa no van a Lleida :x :x :x



sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dimarts 17/04/2007 15:30

Vallesano de Castellar, ahí te has colado. Decir que "todos los trenes regionales que pasan por Reus van a Lleida" no lleva necesariamente a la conclusión de que los que no pasen por Reus no puedan ir también a Lleida.

Mal por la informadora, peor por Renfe que contrata ese servicio como lo contrata, pero no mejor por tu parte a la hora de utilizar el razonamiento deductivo.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 17/04/2007 15:40

sanlucar-playa ha escrit:Vallesano de Castellar, ahí te has colado. Decir que "todos los trenes regionales que pasan por Reus van a Lleida" no lleva necesariamente a la conclusión de que los que no pasen por Reus no puedan ir también a Lleida.

Mal por la informadora, peor por Renfe que contrata ese servicio como lo contrata, pero no mejor por tu parte a la hora de utilizar el razonamiento deductivo.
No entiendo tu comentario. No lo dice explícitamente, cierto, pero los obvia, es decir, que de cara a la viajera tampoco existen porqué en este caso los desconoce.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 17/04/2007 15:44

Otra que me han comentado es que otra informadora decía que los trenes regionales que van vía Valls pasaban por Tarragona y Reus, cuando lo oí me quedé :x :x :x



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dissabte 28/04/2007 23:05

Pujo el tema, amb indignació per explicar el que ha passat avui:

He anat a passar el dia amb la familia a Vilanova (de pas he aprofitat per visitar el museu del ferrocarril). Ells han arribat sobre les 11 del mati, i jo he anat més tard pel meu compte (amb bitllet d'anada i tornada 4 zones, 5€)

Doncs bé, la cosa esta en que la meva novia i la seva familia han tingut problemes amb els interventors a Sants (ja de tornada) degut a que com no agafen Renfe gaire sovint, han anat a preguntar a informació quin bitllet tenien que comprar per arribar a Vilanova i la informadora els hi ha dit que "2 zonas" així doncs, ells que eren 5 persones han comprat una T10 de 2 zones, per l'anada i la tornada.

El problema ha estat a la tornada, que el "señó agente" els hi ha demanat el ticket...i els hi ha fet pagar la diferència. Bueno, fins aquí correcte, si no fos perque:

1º Els seus 2 companys estaven "tontejant" amb unes guiris que els hi demanaven informació, o al menys s'han dirigit a ells amb frases de l'estil "HOLA GUAPAS, VENIS DE LA PLAYA???" per a que moments despres un dels dos es girés i es quedent mirant com sortia gent de la zona de barreres tot dient "bueno pero aqui que pasa, que se nos cuela todo el mundo?" sense fer res al respecte.

En aquest moment jo no he pogut mes (ja estava fora de la zona de barreres) i he anat a parlar amb l'agent que estava tractant amb els meus acompanyants. Li he començat a dir textualment el següent:

"mira te voy a hablar de tu a tu: veo muy correcto que les hagas pagar la diferencia, pero que sepas que esto es por un error vuestro. Renfe funciona fatal, teneis retrasos, teneis incidencias a diario y para solucionarlo solo pensais en contratar informadores, que como has podido ver no informan de forma adecuada, y no solo les damos todos de comer, si no que encima hemos de pagar por sus errores" i a tot això el tio no ha tingut res millor que contestar-me "es que esto no es Suiza"...com pot haver-hi gent així
En fi, otra historia para el olvido!!

(despues el descarado sinvergüenza soy yo por intentar fotografiar un patitoxD)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 28/04/2007 23:26

alex86bcn ha escrit: Doncs bé, la cosa esta en que la meva novia i la seva familia han tingut problemes amb els interventors a Sants (ja de tornada) degut a que com no agafen Renfe gaire sovint, han anat a preguntar a informació quin bitllet tenien que comprar per arribar a Vilanova i la informadora els hi ha dit que "2 zonas" així doncs, ells que eren 5 persones han comprat una T10 de 2 zones, per l'anada i la tornada.

El problema ha estat a la tornada, que el "señó agente" els hi ha demanat el ticket...i els hi ha fet pagar la diferència. Bueno, fins aquí correcte, si no fos perque:
Clar 2 zones, segons els informadors estarà la "normal" (Bcn capital) y la "otra".

Es impressionant, no dubto que alguns faran la seva feina i generalitzar és dolent, però el 75% dels supossats informadors són inútils. Només estan per cubrir la papeleta de la mitica frase "El Estado Invierte en Catalunya"

Ja ho he relatat per aqui alguna vegada però la sensació que dona la informadora de L'H asseguda a una hamaca de playa a ratlles és lo més penós i tercermundista que he vist enlloc. Es que no hi ha cap Jefe de personal d'aquesta subcontracta que es passi per les estacions, és que no fan auditories internes d'avaluació del servei???, es que RENFE no es preocupa d'algú q malgrat no ser de la seva empresa en aquell moment per l'usuari és como si ho fos.

Em ratifico en lo dit, són sous i horaris per tal de justificar inversions i plans de choque i tot d'un res de res.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/04/2007 23:35

El que em fa sospitar de tots aquests relats sobre la incompetència dels des-"informadors", és que és massa coincidència perquè tots ells tinguin la barra de dir el primer que els passi pel cap quan no saben què contestar. No serà que tindran instruccions de dalt i que això és tota la "formació" que hauran rebut?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 29/04/2007 0:00

Milions i milions d'histories es podrien explicar aixi, a mi una informadora quan li vaig demanar horaris a l'aeroport i planol de tarifes em va dir: al aeropuerto son 2 zonas. :x

O el divendres passat veure com un guiri pregunta a una informadora d'origen latinoamerica que nomes sabia parlar un idioma i a més que aquest el parlava en dialecte extranger. El guiri preguntava com anar a l'aeroport i aquesta li deia que el tren a l'aeroport s'agafava a Passeig...

O tocar el collons tipic que veuen que t'estas treient un bitllet a la maquina i et venen a preguntar! Quina rabia que em fa! Esque no veuen que ja me les espavilo? Per que els hi he de dir on vaig i m'han de donar instruccions d'una cosa que he de fer i fan l'intent de ferm'ho ells? Si aquestes maquines les fan per tontos no tenen dificultat per utilitzarles i si la hi hagues ja t'ho explica tot pas per pas!

Tambe veure com es passen el dia xerrant entre ells i pel movil... Es molt lleig aixo, esta parlant de coses personals en horari de treball i que un client t'hagi d'interrompre per preguntarte...

O veure com a Castelldefels on hi ha una andana on sempre passen trens direccio a Vilanova es posen 2 o 3 informadors i veure com a l'andana on passen trens per dues vies i amb dues direccions (trens que acaben a castelldefels a la via 2 i tornen a barcelona, trens que acaben a castelldefels a la via 3 i tornen a barcelona i trens que venen de vilanova per la via 2 i van a barcelona). Aquesta configuracio caotica de circulacions fa que SEMPRE hi hagi molta gent que pregunta que si el tren va a Barcelona, i sovint tambe si el tren para a El Prat-Viladecans-Bellvitge o no... I mentre hi ha aquests caos a aquesta andana els info-renfe petant la xerrada a la via 1... impresionant

I tambe a Castelldefels sempre al migdia ve un boig borratxo vell a la via 1 que começa a cridar als passatgers i a dir de tot i aquests no son capaços d'avisar a seguretat, quan ve el boig aquest quina casualitat que els info-renfe se'n van a les vies 2-3, aixo si al final final de tot on no paren els trens per si els hi vols preguntar algo facis exercici.

O al Clot-Arago on SEMPRE hi ha algu fumant, aquests d'informacio se'l traguen tambe el fum d'aquests que fumen sota terra i no son capaços d'informarlis de la prohibicio de fumar i d'avisar als de seguretat que a clot sempre hi ha a les trampes d'antisistema d'emergencia de sortida

I ara me'n vull anar ja a dormir, dema continuo historietes! Si esque Renfe es fa estimar!



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 29/04/2007 0:28

Jo he presenciat més d'una història de ligoteo entre vigilants i informadores...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”