Tramvia a La Mina, a finals d'abril

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Tramvia a La Mina, a finals d'abril

Entrada Autor: metring » Dimecres 14/02/2007 21:03

Del 20 minutos:

El Trambesòs llegará al centro de La Mina a finales del mes de abril
PURI CARO. 14.02.2007

La transformación social y urbanística del barrio de La Mina de Sant Adrià de Besòs está borrando paulatinamente los estigmas que históricamente han sacudido la zona.
Por ejemplo, el de su aislamiento. Pondrá remedio a esta cuestión el trazado del Trambesòs por la Rambla Nova de La Mina, que funcionará a finales de abril.

Lo ha confirmado el vicepresidente de la Comissió Executiva del Consorci de La Mina, Joan Callau, a 20 minutos. El Pla de Transformació, vigente hasta 2010, está cosechando éxitos como la «mejora del civismo» en la que inciden planes sociales específicos y la llegada de los Mossos.

Los pisos sociales de realojo tendrán las licencias de obra a finales de año y entre 70 y 80 podrían abrirse a la población en general.

Pero todo plan tiene su talón de Aquiles. Y aquí se plasma en el absentismo escolar «que no ha acabado de mejorar», según Callau.

De todo ello hablarán de hoy al sábado en el Consorci en unas jornadas de balance. Para que los tópicos los borren realidades.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 14/02/2007 21:42

Molt be, pero amb quina connexio!!??? faran el traçat original?
T4 Ciutadella-Forum-Mina-Gorg
T5 ArcDT-Besos-Mina-EDSAdria

o faran la T6??? Gorg-Mina-EDSAdria?????



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/02/2007 22:09

EUKibo ha escrit:Molt be, pero amb quina connexio!!??? faran el traçat original?
T4 Ciutadella-Forum-Mina-Gorg
T5 ArcDT-Besos-Mina-EDSAdria

o faran la T6??? Gorg-Mina-EDSAdria?????
Em sembla haver sentit parlar d'aquesta última opció.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 14/02/2007 22:24

pero sera molt minsa la linia no? molt molt curteta... i l'unic que unira sera la L2 amb la R1 donant volta... bueno, jo la veig mes com un tren drogoexpres Sant Roc - La Mina, potser per movilitat de bandes o per veure familiars te molta demana XDDD Ai paaaaapa, que pillo el TRAM este pa ver a mi paaaaalla XDDDD

xD

Potser quan estigui el ramal Santa Coloma la desvien i en comptes d'acavar a Gorg la tiren cap amunt del Besòs, tot i que companys del foro deien de que baixes en linia recta ja que trobo be no nomes per la intermodalitat mes directa sino per la movilitat interna de sant adria, ja que tal i com esta plantejada la T6 per anar de la part nord a la part sud a l'estacio has de fer la volta per Barcelona.

Pero bueno, l'obertura de noves estacions ferroviaries sempre son benvingudes i celebrades :anim



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/02/2007 22:36

És que originalment, estava previst que la T4 fes la Diagonal i pugés per la Rambla de la Mina per arribar fins a Gorg, mentre que la T5 faria el trajecte Gran Via-La Mina-St. Adrià. Passa que, amb els retards en la construcció de la T5, el trajecte actual de la T4 ja s'ha consolidat i no volen tocar-lo. I l'únic que sembla que se'ls ha acudit és fer aquest cosí germà tramviaire de la L11.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 14/02/2007 23:04

No em sonen aquestes variants però la T6 ja fa temps que està definida. Serà curteta sí, i farà una perpendicular amb les T4 i T5, per La Mina. De Gorg a Sant Adrià Besos Renfe.

Vox



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 15/02/2007 12:33

EUKibo ha escrit:pero sera molt minsa la linia no? molt molt curteta... i l'unic que unira sera la L2 amb la R1 donant volta... bueno, jo la veig mes com un tren drogoexpres Sant Roc - La Mina, potser per movilitat de bandes o per veure familiars te molta demana XDDD Ai paaaaapa, que pillo el TRAM este pa ver a mi paaaaalla XDDDD
Suposo que aquest missatge l'has escrit en to humoristic, pero tant i aixi em sembla una falta de respecte als habitants de Sant Adrià. A mes, aquesta mena d'escrits nomes fan que reforsar els topics existents sobre el barri de la mina i voltants.
EUKibo ha escrit:Potser quan estigui el ramal Santa Coloma la desvien i en comptes d'acavar a Gorg la tiren cap amunt del Besòs, tot i que companys del foro deien de que baixes en linia recta ja que trobo be no nomes per la intermodalitat mes directa sino per la movilitat interna de sant adria, ja que tal i com esta plantejada la T6 per anar de la part nord a la part sud a l'estacio has de fer la volta per Barcelona.
Pel que he llegit al foro de la PTP diria que, efectivament, la T6 fara Sant Adria - La Mina - Santa COloma.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 15/02/2007 15:01

Ecomobisostrans ha escrit:Suposo que aquest missatge l'has escrit en to humoristic, pero tant i aixi em sembla una falta de respecte als habitants de Sant Adrià. A mes, aquesta mena d'escrits nomes fan que reforsar els topics existents sobre el barri de la mina i voltants.
Aquí falta un nino tot encorbatat, volent dir "això és políticament correcte".

Òbviament no tota la gent de la Mina (la Mina no és Sant Adrià) és delinqüent i/o drogaddicte, però no em negaràs que allí hi ha xusma d'aquest tipus.

A mí, no m'agradaria haver de treballar cada dia per aquesta zona.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 15/02/2007 15:14

Igualment, accepto que he caigut en humor facil demanant disculpes, i de fet, respecto aquests barris, estan fent un esforç per a la convivència i millorar els aspectes socials i a més tinc coneguts a Sant Roc que son gent excepcional.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”