Proper tren no admet passatge

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Proper tren no admet passatge

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/02/2007 0:29

Aquest és el missatge que sol aparèixer quan passa un tren de buit. Doncs a Penitents, quan surt un tren de les cotxeres de St. Genís (es veu perquè el semàfor direcció Canyelles està en doble vermell), el panell fa el compte enrere com si res. Jo, que ja ho sé reconèixer, em quedo assegut tranquil·lament, però la gent es disposa a pujar al tren i remuga quan veu que passa de llarg.

En canvi, en altres estacions (on suposo que el tren ve de buit des de força abans), hi ha vegades on s'avisa degudament (una altra cosa és que la gent se n'adoni), però d'altres no. Algú sap a què és degut?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/02/2007 10:05

Potser a que la megafonia no funciona, perquè normalment jo l'he sentit a dir per aquesta, més que no pas pels panells indicatius, o que simplement, no s'entén el missatge, cosa força habitual.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 21/02/2007 14:48

La megafonia pregravada potser s'activa per algun sistema del tren que al sortir de cotxeres no porten activat :?:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 21/02/2007 14:52

A renfe va passar per l'estació de Pl.Catalunya una triple de 447 sense aturar i sense servei de passatgers a tota castaña i molta gent prop de les vies i la megafonia no va dir ni piu.Aixó va suposar que gent que estava baixant baixes a tota pastilla perqué és pensaven que era el seu tren.
Per lo menys diuen algo,peró a renfe mijor no parlem.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 21/02/2007 15:14

Mako448 ha escrit:Per lo menys diuen algo,peró a renfe mijor no parlem.
En canvi, a Granollers Centre es donen 2 avisos de que un tren no para allà. Un "tranquil·let" que diu "Efectuarà el seu pas per la via 1 un tren sense parada, si us plau no s'acostin a la vora de la via" i després passa a un de molt enèrgic, que la megafonia sembli que estigui cabrejada i passa a dir "Si us plau, no creuin les vies! Utilitzin el pas subterrani!". I es donen els 2 avisos de manera seguida.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 21/02/2007 15:23

Doncs jo crec que la renfe quan passa un tren sense aturar per una estació avisa d'això per megafonia quan li dóna la gana,no sé si m'explico.
Dilluns a la tarda a Passeig de Gràcia;
Passa per la via 1 un Arco o Talgo cap a Sants i la megafonia diu que per via 1 passara un tren sense parada i l'Atenció!
Pocs minuts desprès passa un Alvia cap a l'EDF per la via 2 i no diuen res,a mès els trens passaven per l'estació a massa velocitat.
A Martorell l'altre dia van passar dos convoys de mercaderies quasi seguits direcció cap a Sant Vicenç i la megafonia no va dir ni piu.En canvi,a la mateixa Martorell un dia diferent a aquest abans de passar un mercaderies escolto la megafonia dient;Atenció!,Atenció!,per via 1 tren sense aturada,demanem als passatgers que tal......
I lo de la 447 en triple sense avisar per megafonia passant per Catalunya a tota pastilla,millor em callo.
Conclusió;Jo crec que la renfe nomès avisa dels trens que no s'aturen quan els dóna la real de la gana.Aixó és anar al futur?Millor em callo :x



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 21/02/2007 15:26

Això que dius a Granollers també passa. Divendres passat, quan va passar un exprés sense parada per allà la megafonia no diu ni piu.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 21/02/2007 23:12

Que s'anuncii per megafonia ho fan els del Centre de Control, a vegades ho anuncien i a vegades no, aixo, com els hi dona, i quan dic per megafonia també em refereixo a fer-ho als panells informatius, que a vegades el tren va buit, no s'atura i ni anuncien res i el passatger es queda una mica espantat.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”