Possible tramvia Sabadell-Castellar?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Possible tramvia Sabadell-Castellar?

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 17/03/2007 11:27

Els polítics tornen a fer de les seves. Ahir, mentre llegia al Diari de Sabadell una notícia relacionada amb el desdoblament de la B-124 entre el Punt Blau de Sabadell i la Ronda Tolosa a Castellar, la Alcaldessa li tornava a reclamar al representant del departament la arribada del tren. Doncs bé, sembla ser que des del DPTOP estan pensant que, en comptes de portar el tren a Castellar, fer un tramvia de Sabadell a Castellar "a mode llançadora", és a dir, la funció que fa ara la Vallesana.

Personalment, això només tindria sentit com una possible prolongació suburbana d'una possible xarxa de tramvia urbà a Sabadell -que d'altra banda fa molta falta-, però per anar només a Castellar el tren és molt més idoni, tenint en compte que el tren ja arribarà a Can Deu i d'allà fins a Castellar només "és un pas". Encara serien capaços de fer acabar el tramvia a la Plaça Espanya de Sabadell i tenir que fer transbord allà per anar al centre de Sabadell, obligant-nos a anar amb una T-10 de 2 zones en comptes de anar com ara amb la de 1 zona >:(



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 17/03/2007 11:33

Hola,

Mientras los políticos no entiendan que esto del transporte no es algo que puedan ir sacando y desenpolvando solamente antes de las elecciones y dejen de entender esto como caramelos que se le dan al ciudadano para sacar votos, vamos muy mal.

Encuentro insultante que solamente se hable de las necesidades de movilidad cuando hay por medio estatutos, elecciones generales, municipales, autonómicas, etc. como si diese lo mismo estudiar antes el terreno, analizar un montón de cosas y todo lo que conllevan este tipo de obras públicas.

¿Cómo se lo pueden pasar todo por el forro de las pelotas y proponer chorradillas varias en cuanto que ven que se acercan fechas de captación de votos? eso es insultar al ciudadano.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”