Boikot-Cosa rara a L3 Palau Reial

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Boikot-Cosa rara a L3 Palau Reial

Entrada Autor: evarujo » Dimecres 18/04/2007 19:19

Hola bones, aquest matí he anat a la facultat de Geologia (l'altre que tinc es l'Escola De Camins Canals i Ports), surto del metro i be, tot correcte, els de 20minuts i Metro a la sortida i tal, això eren les 9:00 am approx;bé, després a les 11:50 al acompanyar a la meva xicota a agafar l'autobús al costat muntanya de la diagonal enfront del palau reial hem baixat al metro per anar per sota a l'altra banda i quina ha estat la meva sorpresa q he vist el metro totalment grafitejat q hi posava: avui jornada de portes obertes, transport gratuït ja!! i un dibuix de l'estelada i la falç i martell comunista i pintades com aquestes a lo llarg del passadís, com 4 o 5 pintades iguals de grans (arial 250 xD). Les màquines de picar billets els hi van posar lo de "fora de servei" i les portetes de sortida estaven obertes i la gent passant sense validar billet creient q era portes obertes (o no). I per rematar i havia una senyora de la neteja netejant les maquines expenedores de titols de transport ja que les pantalles d'aquestes havien estat pintades per complet de negre... una vergonya en serio. després al baixar a les 17h desde l'UPC a palau reial al metro ja no hi quedava res de pintades... lamentable... >:(

Sergio



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/04/2007 19:30

Coi, quina performance més estrambótica!! I no han enxampat a cap d'aquests? >:(



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 18/04/2007 21:19

:x



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/04/2007 21:50

Home, almenys han actuat ràpidament els de neteja, que al pati de na Magdalena solen deixar les marranades durant una bona temporada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 18/04/2007 22:27

Incivisme al metro,si us plau.

Aquest és l'eslogàn de TMB.,o el que hauria de ser.... :twisted:



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 19/04/2007 0:38

Bé, dóna una imatge força aproximada de molta de la gentussa que es dedica a fer aquestes coses: destrossen la propietat pública i després fan fer hores extres als de manteniment, als de seguretat, als de neteja... mentre ells deuen estar celebrant-ho bevent en algun bar dels voltants o en una casa ocupada.
A més aquestes criatures, pinten una fals i un martell (comunistes) i una estelada (independentista), demostrant que no entenen absolutament res de política... ni crec que els importi.
Lamentable que existeixi gent amb tant poc apreci per la resta de la humanitat i que tingui com a màxim objectiu divertir-se encara que sigui perjudicant als altres :(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/04/2007 11:52

Que en Saura vigili més a la vora a la Mayol...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/04/2007 22:43

Hola!

Jo ho vaig veure acabat de fer (al voltant de les 12 hores)...Pel matí, anant a la Universitat (cap a les 8 hores, és a dir, quatre hores abans) hi havia cartells enganxats pels voltants dels accessos amb una mena de retoc fotogràfic fet a partir d'una T-10. Hi havia el logo d'una mena d'associació estudiantil però no recordo quina. Està clar que de democràtica poc, tenint en compte el que han fet. :|

Em sembla patètica aquesta manera de protestar. >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 19/04/2007 23:02

wefer ha escrit:Bé, dóna una imatge força aproximada de molta de la gentussa que es dedica a fer aquestes coses: destrossen la propietat pública i després fan fer hores extres als de manteniment, als de seguretat, als de neteja... mentre ells deuen estar celebrant-ho bevent en algun bar dels voltants o en una casa ocupada.
A més aquestes criatures, pinten una fals i un martell (comunistes) i una estelada (independentista), demostrant que no entenen absolutament res de política... ni crec que els importi.
Lamentable que existeixi gent amb tant poc apreci per la resta de la humanitat i que tingui com a màxim objectiu divertir-se encara que sigui perjudicant als altres :(
Ahh pues igual les concede Imma Mayol las llaves de la Ciudad o la medalla al Merito de la Convivencia, cuando menos una subvención para que puedan seguir propagando su ideario cultural. En fin . . . antisistemas con coche oficial



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 20/04/2007 11:51

entfe001 ha escrit:Que en Saura vigili més a la vora a la Mayol...
Mikado ha escrit:Ahh pues igual les concede Imma Mayol las llaves de la Ciudad o la medalla al Merito de la Convivencia, cuando menos una subvención para que puedan seguir propagando su ideario cultural. En fin . . . antisistemas con coche oficial
Ara contesto jo debatint aquests "arguments" i el missatge serà esborrat com cada vegada, oi?
Srs. administradors estaria be que si no es permeten aquesta mena d'off-topics, no se li permetin a ningú, i no només als que opinen com vosaltres.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 21/04/2007 16:30

:topic


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/04/2007 17:47

Ecomobisostrans ha escrit:Srs. administradors estaria be que si no es permeten aquesta mena d'off-topics, no se li permetin a ningú, i no només als que opinen com vosaltres.
En el mateix fil on se't va esborrar la teva opinió al mateix respecte també va ser esborrada la meva resposta i no me'n vaig queixar; és més, vaig deixar palesa la meva comprensió cas de que els administradors l'eliminessin.

L'únic motiu pel qual em permeto seguir aquest off-topic és perquè no es creï mala sang contra ningú en aquest fòrum, en especial els seus administradors. Aquí és possible discutir les coses de manera molt civilitzada i sempre dins unes normes prou clares.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”