Pàgina 9 de 9

Intercanviador de la Torrassa

Publicat: Dimarts 20/02/2018 13:35
Autor: Javi M
Independentment del malbaratament o no de recursos destinats al soterrament, el nou intercanviador representarà una enorme millora a la mobilitat de la zona Sud. Sense exagerar, La Torrassa serà la nova Sagrera de l'accés Llobregat.

Per cert, algú sap on es pot consultar l'estudi informatiu del projecte, que es veu a les imatges del missatge anterior? Ja de pas, aprofito també per a preguntar pel de Montcada i Reixac.

Re: Intercanviador de la Torrassa

Publicat: Dimarts 20/02/2018 17:55
Autor: albert28
Javi M ha escrit:Independentment del malbaratament o no de recursos destinats al soterrament, el nou intercanviador representarà una enorme millora a la mobilitat de la zona Sud. Sense exagerar, La Torrassa serà la nova Sagrera de l'accés Llobregat.

Per cert, algú sap on es pot consultar l'estudi informatiu del projecte, que es veu a les imatges del missatge anterior? Ja de pas, aprofito també per a preguntar pel de Montcada i Reixac.
Esperem no agafi les males costums de la Sagrera en quant a temps d'execució ..

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dimarts 20/02/2018 19:16
Autor: ortegote
Ahora es cuando tengo que tragarme mis palabras xD
Solo espero que lo cumplan en unos 5 años y me dare por satisfecho.
Saludos y Gracias por la Info.

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dimarts 20/02/2018 22:11
Autor: m.h.t.
Això vol dir que, des del sud es podrà accedir a qualsevol túnel (Aragó i Catalunya) indistintament?? :?: De ser així, és la situació idònia, ja que els regionals podran seguint anant via Pg. de Gràcia i finalitzant a Est. França o Sagrera indistintament. :plas :plas

Salt de moltó

Publicat: Dimarts 20/02/2018 23:05
Autor: Javi M
No he pogut llegir l'estudi informatiu, però no crec que els trens puguin anar per un túnel o altre "indistintament". Per a això caldria un salt de moltó, que dubto molt que s'hagin plantejat incloure, tot i que el moment és ara o mai. Seria més que convenient no hipotecar per sempre l'esquema d'explotació de la xarxa construint-lo ara que es té l'oportunitat.

Imagino que es deuen referir a que hi haurà una configuració d'aparells de via que permeti el pas de trens d'una línia a l'altra, tal com ja passa actualment a Sants. De Vilafranca es pot anar a Mataró, i de Granollers a Vilanova, però no "indistintament": el cost és cisallar tota l'entrada de l'estació. També és veritat que Renfe/Adif té una por injustificada als cisallaments.

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dimarts 20/02/2018 23:13
Autor: Carlos González
I si no s'arriba a plantejar mai per x motius?? És a dir, que al final descartin el projecte del salt de moltó?

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dimecres 21/02/2018 18:53
Autor: ortegote
Pregunta:

Volvera a haber conexion fisica de Hospitalet a la Linea de Vilanova?

Saludos.

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dimecres 21/02/2018 21:12
Autor: m.h.t.
ortegote ha escrit:Volvera a haber conexion fisica de Hospitalet a la Linea de Vilanova?
No. Como tampoco la habrá de Sant Adrià a St. Andreu Comtal (triángulo enlace líneas Mataró-Granollers). :(

Adif está suprimiendo todos los triángulos ferroviaros. Antiguamente se usaban para mercancías. Pronto, se echarán de menos en caso de incidencias.

La política ferroviaria de reducir la infraestuctura a la mínima expresión. :roll: Hipotecándonos el futuro.

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dijous 22/02/2018 19:06
Autor: ortegote
Gracias por la respuesta.
Luego nos quejaremos de saturacion pero eso sera en otro tiempo.
Saludos.

Re: Soterrament vies a L'Hospitalet

Publicat: Dimecres 28/02/2018 19:21
Autor: Aeduh
https://politikon.es/2018/02/28/que-no- ... -millones/

En Roger Senserrich parla de tant en tant d'infrastructures a Politikon i el que diu sempre és pertinent.