Quines casualitats que té la vida

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Quines casualitats que té la vida

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 11/05/2007 6:33

doncs aixó; quines casualitats que té la vida. Ahir dia 10/05/2007 va ser el dia de l'arrivada del primer tren de la S6000 com ja sabreu tots. però el que la majoria no sabreu es que ahir també va ésser l'últim dia en que hi va haver un tren de la S1000 a les instal.lacions del FCMB ja que el que hi havia a Boixeres se'l van endur. Ara s'haurà de vigilar que no aparegui a les instal.lacions d'OCSAL. Espero que no i que el poguem tornar a veure ben aviat.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 11/05/2007 6:58

El LLOP ha escrit:doncs aixó; quines casualitats que té la vida. Ahir dia 10/05/2007 va ser el dia de l'arrivada del primer tren de la S6000 com ja sabreu tots. però el que la majoria no sabreu es que ahir també va ésser l'últim dia en que hi va haver un tren de la S1000 a les instal.lacions del FCMB ja que el que hi havia a Boixeres se'l van endur. Ara s'haurà de vigilar que no aparegui a les instal.lacions d'OCSAL. Espero que no i que el poguem tornar a veure ben aviat.
Dincs...fot pudor i de la mala perque ahir dijous, a les 13.35 anava a dinar jo a El Prat i em van aturar a la rotonda d'entrada / sortida Ronda litoral / Mercabarna on un transport especial portava un vagó Serie 1000/1100¿?? sense plaques que no vaig poder distingir degut a que jo venia desde Parc logísitic. El transport va entrar a OCSAL. Així doncs .....

No vull dir que sigui aquest el 1000 q ens falta . . . però masses coincidències . . .
mikado l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 11/05/2007 6:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 11/05/2007 6:58

Glups, espero que sigui un altre pobre comdenat i no el que teoricament s'havia de conservar el que entraba a OCSAL, i l'altre sigui a unes altres instalacions per retornar al seu estat original i que retorni en condicions dignes



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 11/05/2007 7:29

mikado ha escrit:
El LLOP ha escrit:doncs aixó; quines casualitats que té la vida. Ahir dia 10/05/2007 va ser el dia de l'arrivada del primer tren de la S6000 com ja sabreu tots. però el que la majoria no sabreu es que ahir també va ésser l'últim dia en que hi va haver un tren de la S1000 a les instal.lacions del FCMB ja que el que hi havia a Boixeres se'l van endur. Ara s'haurà de vigilar que no aparegui a les instal.lacions d'OCSAL. Espero que no i que el poguem tornar a veure ben aviat.
Dincs...fot pudor i de la mala perque ahir dijous, a les 13.35 anava a dinar jo a El Prat i em van aturar a la rotonda d'entrada / sortida Ronda litoral / Mercabarna on un transport especial portava un vagó Serie 1000/1100¿?? sense plaques que no vaig poder distingir degut a que jo venia desde Parc logísitic. El transport va entrar a OCSAL. Així doncs .....

No vull dir que sigui aquest el 1000 q ens falta . . . però masses coincidències . . .
Si era de color blanc no hi ha perill, però si era de dos colors (blanc i blau) ja la tenim liada.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 11/05/2007 7:36

Era DANONE, almenys el de les 13.35. Ara quan vagi al treball miraré si hi ha quelcom de blanc-i-blau a OCSAL



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 11/05/2007 8:56

Ai, quin patiment constant!! Entre que suposadament, demà, hauriem de tenir les boques de Liceu recol·locades, i això, no parem d'estar vigilants!!!!



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 11/05/2007 9:07

glups :tram1


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 11/05/2007 9:50

A veure: se'l van endur sencer, o només els dos cotxes que li sobraven? Tenia entés que ara mateix hi havia un 1000 sencer, del quin només es guardava una composició 1000-1000-1300, així que sobrarien dos cotxes.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 11/05/2007 10:06

Mmmh... quina oloreta a desastre... :( Si el teoric conservat no esta a Can Boixeres a on s'ha suposa que s'el van endur? quina ubicació podria tindre si es que encara esta viu? i el que diu mikado, fa bastanta por, tambe cal pensar que s'el emportat a una ubicació millor per comenÇar el procés de restauració :blah (Sense Comentaris)

En teoria dos dels cotxes a conservar eren DANONE no? mal asumpte, mal asumpte.

Espero que tot plegat sigui una falsa alarma mes i poso (no trobo al fil on era i m'hagues agradat per saber la data) aquesta foto que em sembla que un dia va penjar el LLop per recordar que no fa massa temps hi havia un altre idea......

Imatge

:miedo ai, ai, ai que potser ens em quedat sense 1000.
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 12/05/2007 2:09, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 11/05/2007 10:16

Segons el mateix LLOP (LLOP, corregeix-me) tot un tren de 5 cotxes (el que va veure casualment el Sigfrid aquell dia) estava a Can Boixeres: una part, la blanca, per ser desballestada, i l'altra, la blanc-i-blava, que corresponia a l'unitat preservada (entenc que pel mig hi hauria el R-13xx de torn, en principi també per ser preservat)

Potser, a banda de votacions, algú (Marçal?) podria anar trucant el Patiño avui mateix (els caps de setmana són inhàbils) per acordar la data d'aquesta reunió, i així com abans tingueu el rendez-vous, abans podríem saber la veritat d'aquestes coses de boca del mateix Patiño. A nivell d'intencions de preservació, vull dir (a nivell de fets, sortosament, entre el LLOP i el que aneu trobant o veient uns o altres a base d'incursions i de la pura casualitat, anem servits)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Divendres 11/05/2007 11:03

La mare del Tano!! Això sembla con quan aquell "capullo" belga que vivia a Valldoreix i que va ser Director de Transports Municipals de Barcelona va "liquidar" els plorats tramvies..



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 11/05/2007 14:10

Doncs veient aquest panorama, crec que hauríem de renunciar a la oferta del Sr. Patiño de participar en el seu museu perque no estem d'acort amb que una entitat feta per preservar patrimoni, l'estigui destruint.

Salut,



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 11/05/2007 14:56

Jordi, una mica de calma: no es pot estar un dia en el negre ("encadenem-nos a un 1000!"), l'endemà en el blanc ("no diguem res dels 1000 que ja el tenen preservat"), el següent un altre cop en negre... Tinguem una mica de paciència. Pel que fa al Patiño, res millor que precisament que es pugui reunir amb ell aquest mini-comitè, perquè ens digui com estan les coses realment i no calguin més especulacions.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 11/05/2007 16:07

Cal accelerar l'elecció dels dos representants.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 11/05/2007 21:36

Ai, mare meva... >:(



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 12/05/2007 1:51

Marçal, fes alguna cosa per decidir ja la comissió... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 12/05/2007 2:14

JaMiRo! ha escrit:Marçal, fes alguna cosa per decidir ja la comissió... :|
No sóc jo només qui decideix ;)
No us penseu que el tema està parat, sinó ben al contrari, s'hi està treballant. Resultats, d'aqui a poc. De moment, no us puc dir res més.
De tota manera, si es confirmés el desastre (tant de bo que no), podríem passar al tema queixa com teníem previst en un principi, independentment de la reunió amb patrimoni amb TMB. Per tant, és molt important poder confirmar què se n'ha fet del 1000 destinat a conservació en els propers dies.
El tema de Liceu no és tant urgent, però si es veiés mala voluntat per part de TMB, també seria moment per treure-ho altre vagada a la llum pública.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 12/05/2007 8:17

wefer ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:Marçal, fes alguna cosa per decidir ja la comissió... :|
No sóc jo només qui decideix ;)
No us penseu que el tema està parat, sinó ben al contrari, s'hi està treballant. Resultats, d'aqui a poc. De moment, no us puc dir res més.
De tota manera, si es confirmés el desastre (tant de bo que no), podríem passar al tema queixa com teníem previst en un principi, independentment de la reunió amb patrimoni amb TMB. Per tant, és molt important poder confirmar què se n'ha fet del 1000 destinat a conservació en els propers dies.
El tema de Liceu no és tant urgent, però si es veiés mala voluntat per part de TMB, també seria moment per treure-ho altre vagada a la llum pública.
I un govern de crisi??? O Junta Gestora del FTC??

És a dir i m'explico, dipossitar tota la nostra confiança a en Wefer com a Administrador del FTC fins q es decideixi quelcom, que crec que és el més acurat de moment fins noves notícies.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 12/05/2007 13:59

mikado ha escrit:I un govern de crisi??? O Junta Gestora del FTC??
És a dir i m'explico, dipossitar tota la nostra confiança a en Wefer com a Administrador del FTC
Si ni tan sols jo confio en mi mateix, com voleu dipositar tota la confiança en mi? :D
Accelerarem el tema tant com sigui possible, però sense perdre el nord.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 16/05/2007 11:46

wefer ha escrit: Si ni tan sols jo confio en mi mateix, com voleu dipositar tota la confiança en mi? :D
Sr. administrador desconec si sap pilotar avionetes, pero en cas afirmatiu no m'hi convidi mai :D :D :D



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”