Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: Alex_C4 » Dijous 30/10/2008 5:03

Kailka ha escrit:
Kailka ha escrit:Desde la companyia Renfe argumenten a 20 Minutos que "som conscients de la demanda que hi ha", per aquest motiu, tots els trens són actualment de doble composició. Ara bé, confirma que la línia no pot disposar de més trens per manca d’infraestructura.[/color]
Tots els trens circulen en doble composició ??? :nose :nose :nose .

Senyors de Renfe, els convido a esmorzar en una de les terrasses dels bars de la bonica Rambla de Badalona i van apuntant els tipus de trens que vegin passar. Veurem si aleshores segueixen pensant el mateix que fins ara ... :cop . Malgrat que romiant-ho bé segur que després diuen que el servei funciona millor que mai, que els retards de 45 minuts son de només d'un quart o 20 minuts, que la puntualitat és del 94%, etc... :emprenyat :emprenyat :emprenyat .
doncs, segons m'explicaven i vaig comprovar quan era informador hi ha personal de renfe de paiseà donant voltes per la xarxa, fentse pasar per usuaris.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dijous 30/10/2008 9:25

Això ha existit tota la vida a totes les empreses i té diferents noms, viatger fantasma, client misteriós, val a dir que també hi ha usuaris que hom pensaria que sóna això que acabeu d'explicar i que no ho són.
Alex_C4 ha escrit: doncs, segons m'explicaven i vaig comprovar quan era informador hi ha personal de renfe de paiseà donant voltes per la xarxa, fentse pasar per usuaris.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 30/10/2008 16:00

Alex_C4 ha escrit:doncs, segons m'explicaven i vaig comprovar quan era informador hi ha personal de renfe de paiseà donant voltes per la xarxa, fentse pasar per usuaris.
Doncs en lloc de passar informe de la situació real, sembla que diguin a l'empresa com poden falsejar les dades de la millor manera.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Kailka » Dijous 30/10/2008 16:24

Alex_C4 ha escrit:doncs, segons m'explicaven i vaig comprovar quan era informador hi ha personal de renfe de paiseà donant voltes per la xarxa, fentse pasar per usuaris.
I que se suposa que fan aquests treballadors de Renfe ??? :nose .


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 30/10/2008 18:11

Kailka ha escrit:
Alex_C4 ha escrit:doncs, segons m'explicaven i vaig comprovar quan era informador hi ha personal de renfe de paiseà donant voltes per la xarxa, fentse pasar per usuaris.
I que se suposa que fan aquests treballadors de Renfe ??? :nose .
En teoria comprovar com funciona tot des del punt de vista d'un usuari: puntualitat, aglomeració dins dels trens, mirar que tot el personal funcioni correctament (estacions, vigilants, etc...) però com ja s'ha comprovat la seva feina no la fant molt bé, o la RENFE ha de fer classes d'estadística...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Divendres 31/10/2008 3:51

Contestats. En el meu cas, jo estava d'informador i em va venir un home ensenyanme un bonotren de 2 zones, preguntantme que si li valía per anar a Mataró (estavem a Pg de gràcia) i jo li vaig dir que no, que a Mataró eren 4 zones, i el tío em diu ay no, perdona a El masnou y yo ah si! A el masnou si que li val. I al cap d'una estona em va venir l'encarregada i em va dir, saps qui era el senyor del bonotren?, un jefe... La feina com informador, estava bé pero el sou era miserable i la formació nula (jo perque ja m'ho sabía de memoria), es nota que ens van agafar depressa i corrents us estic parlant de l'època entre descarrilament de l'Euromed i esvorancs de bellvitge.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Divendres 31/10/2008 8:13

Tal i com està el mercat laboral actualment per molt que es digui és de les millors coses que hi ha ara mateix, i a més a més ara mateix ja no està tan mal pagat, bastant més penós és el tema dels informadors del metro, que també ha millorat sensiblement, menys mal que jo tan al metro com a la Renfe procuro buscar-me les informacions que necessito pel meu compte i no necessitar els informadors per a res.
Alex_C4 ha escrit:Contestats. En el meu cas, jo estava d'informador i em va venir un home ensenyanme un bonotren de 2 zones, preguntantme que si li valía per anar a Mataró (estavem a Pg de gràcia) i jo li vaig dir que no, que a Mataró eren 4 zones, i el tío em diu ay no, perdona a El masnou y yo ah si! A el masnou si que li val. I al cap d'una estona em va venir l'encarregada i em va dir, saps qui era el senyor del bonotren?, un jefe... La feina com informador, estava bé pero el sou era miserable i la formació nula (jo perque ja m'ho sabía de memoria), es nota que ens van agafar depressa i corrents us estic parlant de l'època entre descarrilament de l'Euromed i esvorancs de bellvitge.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 31/10/2008 19:39

Potser aquí la falta de puntualitát de Renfe no agrada, pero si no es molta estona pués s'aguanta de la millor manera posible, en canvi a Singapur sancionarán entre 5.265 i 526.650 euros tots els combois que arribin més de 3 minuts tard a la seva destinació, fins i tot en hora punta, segons una nova normativa de aquell pais.

La noticia surt avui a El Periódico, i no explica qui pagará la multa, tindrán que fer moltes horas extras, perque sino será la ruina del tot per als causants dels retards.


Si aquí es fes el mateix, a lo millor s'acabarian tots els retards.


xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 31/10/2008 20:02

Enric ha escrit:Si aquí es fes el mateix, a lo millor s'acabarian tots els retards.
No. Si aquí es fes això, seria una llei més que les "autoritats" es passarien per l'entrecuix. Per tant, per entretenir inútilment gabinets jurídics i empaperar parets amb els excedents de les elucubracions dels usuaris del cotxe oficial, més val deixar-ho com està.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dissabte 01/11/2008 12:19

Aquest és el títol: PLUJA I RENFE. M'atreveixo a canviar-lo: BENEFICI I DESBENEFICI!

Salut!

Galderic
:evil:


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 01/11/2008 21:09

Avui sobre les 2 del migdia els trens de rodalies per la C-2 anaven amb 5-10 m. de retras, pasades les 3 ja anaven a l'hora.

Xavi



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 02/11/2008 11:49

Algo debe pasar en la C2 sur hoy domingo, porque están pasando MD/LD por L'Hospitalet.


Me autoedito 5 min después.

http://www.renfe.es

--------------------------------------------------------------------------------


Des de les 9.30 hores Categoria: Cataluña

Incidència que afecta al sistema d'electrificació entre Sitges i Vilanova Ficheros Adjuntos
Des de les 9.30 hores, una incidència que ha afectat al sistema d’electrificació entre Vilanova i Sitges, causada per condicions climatològiques adverses segons han confirmat els técnis d'Adif desplaçats per procedir a la seva reparació, obliga a circular en via única en aquest tram.




Amb l’objectiu de reduir les afectacions provocades per aquesta incidència, s’ha programat la següent modificació de serveis:

• Trens de la línia 2 de Rodalies amb origen o destinació habitual Vilanova, iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a Sitges

• Servei habitual per als trens amb origen o destinació Sant Vicenç de Calders

• Desviament de trens de Media i Llarga Distància per Vilafranca.




Renfe està informant els viatgers mitjantçant la megafonia d'estacions i trens, així com amb personal d'atenció al client i servei SMS.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 02/11/2008 18:40

Els trens de MD i LD ja tornen a circular per la C2 sud, ja que torna a estar restablerta des de aquest migdia.


Salutacions



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 02/11/2008 18:59

Molt bona notícia, fa un moment ha passat un Euromed direcció BCN per la R-2 a l'altura de Segur de C.

Xavi



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 03/11/2008 15:25

El REX Tortosa(6.51)-St.Andreu Comtal(8.51)que passa per Sants a les 8.36,estava anunciat a les 9.55 al seu pas per Sants,o sigui,1h i 19 minuts de retard.Alguna cosa ha passat per el corredor Mediterrani,perqué tela el retard.

A mès el CEX Tortosa-FIgueres de les 8.03 per Sants ha vingut a les 8.33,el rodalies Sant Celoni-Sant Vicenç de Calders de les 8.06 ho ha fet a les 8.21(i servit amb doble de 440R),i el rodalies Sant Celoni-Vilanova de les 8.10 ha passat a les 8.26(i també amb doble de 440R),i no cal dir que aquests dos trens ha sortit per davant del CEX.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 03/11/2008 18:15

Tots els trens de Rodalies de la C-2 aquest matí patien retards d'entre 10 i 15 minuts, ara ja està solucionat.

Xavi



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 03/11/2008 18:59

Mako448 ha escrit:El REX Tortosa(6.51)-St.Andreu Comtal(8.51)que passa per Sants a les 8.36,estava anunciat a les 9.55 al seu pas per Sants,o sigui,1h i 19 minuts de retard.Alguna cosa ha passat per el corredor Mediterrani,perqué tela el retard.
Tall entre Tarragona i Cambrils per problemes de subministrament elèctric.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 03/11/2008 22:39

Notícia de Vilaweb:

DILLUNS, 03/11/2008 - 20:42h

Retards importants i lentitud en la circulació de trens a quatre línies de la rodalia de Renfe de Barcelona

Dues avaries avui a la tarda han tornat a causar maldecaps als usuaris dels trens de la rodalia de Renfe de Barcelona. Un problema en el canvi d'agulles a l'estació de la Plaça de Catalunya fa que des de les set del vespre fa que hi hagi retards de, com a mínim, vint minuts a les línies R1, R3, R4 i R7, segons la companyia. En canvi, alguns passatgers han explicat a VilaWeb que a l'estació alguns trens passaven amb gairebé una hora de retard.

Aquest problema s'afegeix a l'avaria que ha fet que es circuli en una única via en el tram entre Castellbisbal i Molins de Rei des de quarts de sis del vespre. Aquesta incidència ha fet modificar el servei de la línia R4, en què els trens amb sortida o arribada a Martorell comencen o finalitzen el recorregut a Molins de Rei. A la línia R-1, els trens amb sortida o arribada a Molins de Rei comencen o finalitzen el recorregut a l'Hospitalet de Llobregat.

És previst que els problemes perdurin fins al final de la jornada, perquè l'ens gestor d'infrastructures Adif ha dit que no els podria resoldre fins que no s'acabés el servei.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 07/11/2008 18:06

Aquesta, acabada de sortir del forn:

Retards de fins a 19 minuts a la 2 de rodalies. El tren direcció Sant Vicenç de Calders de les 17:06, ha arribat amb 19 minuts de retard, i a sobre, aturant-se a totes les estacions, i no hi havia cap mena d'informació dels retards, ni per les pantalles ni la megafonia. :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 07/11/2008 19:08

El de les 17:58 ha arribat a segur a les 18:19, direccio st vicenç, i així tots.

Xavi



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”