Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: metring » Dijous 08/10/2009 21:27

mikado ha escrit:Fuente: http://www.renfe.es

Des de les 19.00 hores Barcelona

Barcelona 8 d'octubre, 19.00 hores.- Circulació en via única al tram Sitges - Garraf Ficheros Adjuntos
Des de les 19.00 hores, a causa d'un atropellament entre Sitges i Garraf es circula en via única en aquest tram, el que comporta retards de 30 minuts en els serveis de la líinea 2 sud de Rodalies.




Amb l'objectiu de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establert la següent modificació de serveis;

- Els trens amb origen o destinació Vilanova iniciaran o finalitzaran el recorregut a Garraf. Al tram Garraf - Sant Vicenç de Calders presten servei els trens de Rodalies amb origen o destinació Sant Vicenç de Calders




- Desviament per Vilafranca de trens de Media y LLarga Distància.




Renfe està informant d'aquesta incidència mitjantçant megafonia de trens i estacions, així com amb personal d'informació i atenció al client, i amb el servei SMS.
Sort que avui no havia d'anar a Sitges!!!!

Ja podrien desviar alguns Mitja i Llarga Distància de per sí per la línia de Vilafranca!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/10/2009 0:23

canalcole ha escrit:A causa d'això, el Cat. Exprés 15035 procedent de: BARCELONA-ESTACIO DE FRANÇA destinació: Reus, i el TrenHotel 10897 procedent de: BARCELONA-SANTS destinació: Granada, han estat cancel·lats.
També 00694 el MALAGA-MARIA ZAMBRANO ARCO GARCIA LORCA.
Com, cancel·lats? Els han suprimit del tot per culpa d'un inconscient o només circulen a partir de St. Vicenç?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 09/10/2009 1:33

Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:A causa d'això, el Cat. Exprés 15035 procedent de: BARCELONA-ESTACIO DE FRANÇA destinació: Reus, i el TrenHotel 10897 procedent de: BARCELONA-SANTS destinació: Granada, han estat cancel·lats.
També 00694 el MALAGA-MARIA ZAMBRANO ARCO GARCIA LORCA.
Com, cancel·lats? Els han suprimit del tot per culpa d'un inconscient o només circulen a partir de St. Vicenç?
Per pura lògica és impossible que hagi estat cancel·lat el 694, en tot cas l'hauran transbordat en algun autocar, i amb el TrenHotel el mateix.
Amb l'exprés de Reus en tot cas pot ser que hagin transbordat a la gent al següent tren.....

O més aviat pot ser que sortissin cancel·lats a la pàgina de l'adif perquè els hagin desviat per Vilafranca.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 10/10/2009 23:36

Aquest matí, per atropellament al túnel de Pg de Gràcia alguns trens de la línia de Girona i rodalies Sant Celoni/Granollers-Aeroport han estat desviats pel túnel de Plaça de Catalunya.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 11/10/2009 8:55

Va ser l'avaria d'un tren a Passeig de Gràcia.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Diumenge 11/10/2009 9:07

Dimecres dia 7 vaig anar a Lleida amb l'AVANT de les 9,20 h amb un resultat de 10 minuts de retard, de fet varem sortir a l'hora en punt, però dins de tunel i abans d'arribar al Prat ens varem tirar els 10' aturats sense cap lògica. Després els varem mantenir tot el trajecte sense recuperar-ne ni un segon. Vol dir això que aquestes unitats no tenen marge per augmentar la velocitat i que ja van al límit? De Renfe ja no m'extranya res.


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Diumenge 11/10/2009 17:04

Ahir el tren de la R4 que passa a les 15.35 per Cornellà cap a Sant Vicenç de Calders va arribar amb 20 minuts de retard. Suposo que deuria tenir alguna cosa a veure amb l'incident que heu comentat de la R2 a Passeig de Gràcia. Ja van dos dies d'aquesta setmana d'incidents a la R2 que afecten també la R4. Els trens sentit Barcelona també anaven fora d'horari.

Per cert, en els 20 minuts de retard (més l'estona d'antelació amb que havia arribat jo a l'estació), van ser incapaços de dir res per megafonia. Ah, no ... Van dir uns quants cops amb aquell missatge gravat que està prohibit creuar les vies i que utilitzéssim el pas inferior a més de recordar-nos que "La normativa legal vigent" prohibeix fumar a l'estació. Sobre el retard del tren, res de res. Suposo que els milers d'euros que es deuen haver gastat en plans Impulsa i similars no deu incloure coses com aquesta.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dilluns 12/10/2009 23:44

Tots els trens que des de Dissabte, fins avui, suposo, que sortien i arribaven a Manresa, anaven tard, ja que des de Sant Vicenç de Castellet fins a Manresa es circulava per una sola via, perquè a l'altre via, estaven fent obres amb la catenària.

Això feia que, el tren que venia de Barcelona, a Sant Vicenç de Castellet canviava de via, i anava fins a Manresa a uns 20-30km per hora, fet que provocava un retard d'uns 10-15 minuts a tots els tren que arribaven a Manresa, i feia, que el tren que havia de sortir de Manresa, sortís amb uns 10 minuts de retard perquè s'havia d'esperar, i com que també, anava a uns 20-30km per hora, fins a Sant Vicenç de Castellet, acumulava un retard de més de 20 minuts.

Aquestes obres que s'han fet es van comunicar? O no es va dir res, per què la gent no agafés els FGC a Manresa?...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 14/10/2009 14:09

Avui cap a les 12, havien retards de fins a 20 minuts a les línies 1,3,4, i 7 a causa d'una avaria a L'Hospitalet. I a Sant Andreu Arenal, un tren sense servei a la via 2, havent de fer les circulacions d'aquesta per la 4, i les cancel·ladores de sortida estaven obertes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 14/10/2009 17:51

I ara un altre: a Sants de nou, no funcionaven durant una estona ni els monitors ni els indicadors de les andanes, i de tant en tant, les megafonies no eren les pregravades :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 14/10/2009 22:46

http://www.europapress.es/economia/tran ... 95627.html

Adif detecta un intento de sabotaje en las instalaciones de la línea en Bellvitge (Barcelona)

BARCELONA, 14 Oct. (EUROPA PRESS) -


Adif detectó hoy un intento de sabotaje que se produjo esta mañana en el pozo donde se ubican los equipos de bombeo de la línea de alta velocidad en Bellvitge (Barcelona), y tiene previsto denunciar el caso a los Mossos d'Esquadra, aunque a las 19.30 horas no la había presentado, según la policía catalana.

Según informó la compañía en un comunicado, sobre las 10.30 horas se activó la alarma por una intrusión en el pozo, por lo que se alertó a los Mossos y se desplazó a los vigilantes de seguridad, que observaron que se había forzado el acceso, aunque no hubo daños y los técnicos de Adif comprobaron en una inspección que las instalaciones funcionaban correctamente.

Se trata del segundo sabotaje de estas características, según Adif, ya que el 23 de marzo constataron indicios de manipulación indebida en el sistema principal de energía de las bombas, en el grupo electrógeno de reserva, y en los sistemas de seguridad que alertan de anomalías.

Después de estos hechos, Adif instaló sistemas adicionales de vigilancia para evitar intrusiones de este tipo, que son los que han detectado el sabotaje de hoy.



Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Entrada Autor: rogermelcior » Dijous 15/10/2009 0:47

Els retards s'han mantingut fins a mitja tarda a la R1 en sentit nord pel que he vist, si bé s'ha anat mantenint la freqüència de pas...
En sentit sud he vist algun SIN SERVICIO al seu pas per Badalona.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 16/10/2009 20:50

Ahir per la p*** mania de no aparcar a Sant Vicenç el Rodalies que ve de Barcelona a una de les vies amb topera, en comptes de esperar a que surti el de Sant Vicenç i ficar-lo a la via 4, i acomular retard, vaig perdre el tren de transbord. :evil:
Venia amb 447 de Cunit i em dirigia a El Vendrell, el que vol dir que havia de fer transbord a Sant Vicenç. Tenia 5 minuts per deixar el tren de la R2 i agafar el de la R4, però com que vam haver d'esperar que marxes el Rodalies cap a Barcelona, vaig veure desde el tren com s'escapava el meu Rodalies cap a Manresa... :roll:

El que demano és: si quan arriba el Rodalies de BCN i hi ha un Rodalies aparcat a la 4, fiqueu-lo a la 7, a la 9 o a la 11! Així puc fer el transbord, com altra gent, i no haver d'esperar UNA HORA per agafar el següent tren...



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 19/10/2009 11:47

Ahir diumenge vaig anar amb la mare i la germana a Manresa-RENFE per agafar el de St.Vicenc de Calders de les 8:04 per anar a Barcelona-Sants. Estava a la via 4. Quan estavem montats en el tren a l'hora d'arrencar veiem que no engega, al cap de 10 minuts veiem el conductor i el revisor passant amunt i avall varies vegades. Quan ja passaven 20 minuts ens diuen que esta espatllat i que passem a de la via 2 (mateixa andana) . Llavors passa lo mateix, espera i espera, fins que a les 8:38 ens diuen que cap dels trens pot sortir, es a dir que l'averia no seria del tren sinò de la catenaria. Llavors vam demanar la devolució de l'import dels billets però lo unic que vam aconseguir va ser uns billets de devolució xpress. Llavors vam anar corrents a Manresa-Viladordis pels carrers ben costeruts que separen les 2 estacions i vam poder agafar el R5 Martorell de les 9:06, però com que els devolució xpress son només de RENFE i no integrats vam haver de pagar uns altres billets. Total, que vam arribar a la nostra destinació (BCN-Les Corts) 1h i pico més tard del previst. >:( >:( Sort que almenys vam poder utilitzar els devolució xpress per la tornada, que per cert, vam arribar a Manresa a les 18:11 enlloc de les 18:00.



josep_maria23
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: josep_maria23 » Dilluns 19/10/2009 14:55

El servei de RenfeAdif,etc. envers el ciutadà es patètic. Dijous 15 estava jo en BCN PCatalunya, esperant un tren cap a Montcada, i el primer que tenia que passar era el de Manresa de les 22:26... Vaig veure que passava primer el de Blanes, cosa que em va estranyar (bé, coneixent aquesta gent ja no tant). Vaig preguntar a la gent si havia passat encara que fos segons abans d'arribar jo el de Manresa i em van dir que no, que encara no... Esperant a megafonia comuniqués que s'estava demorant, renfe-adif no deia res... Nomès passant trens cap a L'Hospitalet... El retràs es va fer ja considerable i quan duiem més de vint minuts, va passar un tren per la mateixa via en qüestió, i no parar.. no admetia passagers... Al final va venir el de Manresa a les 23:10, ple de gent dins, i en SIMPLE, amb els trés cotxes de 447 molt plens. Amb tota la gent que hi havia esperant, imagineu com va anar aquell tren... No se'ns va donar cap explicació, ni es va anunciar el famós "tren destino manresa circula con una demora de ... veinte minutos" tan típic en aquests casos. Res, ni una paraula. A sobre a MiR. estació tancada la guixeta per demanar la reclamació, etc. Jo no soc cap expert i per tant no sé si vostès ho saven però em pregunto, per que va passar aquell tren primer sense aturar-se quan l'haguessin en L'hospitalet o en Sants acoplar a l'altre i no ocasionar les molèsties de tenir que viatjar com a bestiar i no com a persones? Deixo la pregunta a l'aire...

Altre dubte que també sempre tinc... Algú sap per que els trens que arribaven a S.A. Comptal direcció Granollers/S Celoni, sempre son aturats 3 i fins i tot 4 minuts fins que arriba el tren de direcció contraria que surt de MiR a 12' i a 42' i per tant arriba lògicament a 17/18' 47/48'? Es quelcom relacionat amb les obres? Es que no es poden creuar havent-i via doble pel camí? Gràcies.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dilluns 19/10/2009 15:24

josep_maria23 ha escrit:Altre dubte que també sempre tinc... Algú sap per que els trens que arribaven a S.A. Comptal direcció Granollers/S Celoni, sempre son aturats 3 i fins i tot 4 minuts fins que arriba el tren de direcció contraria que surt de MiR a 12' i a 42' i per tant arriba lògicament a 17/18' 47/48'? Es quelcom relacionat amb les obres? Es que no es poden creuar havent-i via doble pel camí? Gràcies.
Això és perquè amb les obres han estirat TAAAAAAN els horaris que els trens cap a Granollers i St. Celoni arriben, habitualment, a :14-:17//:44-:47, quan tenen sortida a :19//:49. (ídem pels regionals a Portbou i pels de Granollers que tenen sortida a :09 i :39) De fet he vist gent que ja es coneix aquesta parada llarga i l'aprofita per fumar a la porta del tren (tot i que a l'estació està igualment prohibit, però és exterior "i no es nota").

En sentit Sants, s'han estirat si fa no fa igual (o més), i els trens queden aturats al túnel entre Clot-Aragó i Pg. de Gràcia (els que van a l'aeroport, perquè esperen al de St. Vicenç), o a l'estació de Pg. Gràcia (els de Castelldefels, perquè també hi arriben d'hora encara que arribin a Sant Andreu Comtal 4 minuts tard).

Aquesta "quota" parcialment innecessària (jo escruçaria en 3 minuts els horaris de cada trajecte, i habitualment i sortirien guanyant) també s'ha aplicat als CE/Reg cap a Girona, de fet és el que ha originat tantes queixes entre usuaris que saben que els seus serveis tarden un quart d'hora més ara que fa 15 anys.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/10/2009 16:15

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200910 ... 72174.html

Un altre cop Renfe

SILVIA LÓPEZ GOMEZ | La Llagosta | 19/10/2009 | Actualizada a las 16:09 | Participación

Vull fer una queixa públicament. Es tracta del pèssim servei que ens ha prestat Renfe, ("CutRENFE" per els usuaris més veterans), aquest matí. Jo vaig cada dia a Barcelona en el tren de les 8:22 hores, que sol arribar a les 8:25 H i últimament molts dies a les 8:30 hores.

Quan he arribat aquest matí a la estació hi havia molta gent esperant, cosa estranya. El primer que he pensat és que alguna cosa havia passat, algun retard, avaria, etc. Efectivament, el tren de les 8:08 hores duia un retard de 15 minuts. Això significa que ens ajuntem en la estació el doble de persones, els del tren retardat i els del tren següent. Quan ha arribat el tren....era gairebé impossible entrar en ell. Estava absolutament col·lapsat. He intentat pujar en un vagó, no he pogut, i en el segon intent he aconseguit entrar, quedant-me al caient del graó. Les portes s'han tancat i m'he quedat literalment xafada entre la porta, la barra del lateral i la gent de davant. Han estat 20 minuts horribles.

Em faltava l'aire, he anat sense poder moure'm, i desitjant arribar a la meva destinació. He d'afegir que hem passat per dues estacions més, fins a arribar al Clot, amb la qual cosa, més gent que volia pujar. Alguns han desistit i s'han quedat esperant al següent. És vergonyós que hàgim d'anar d'aquesta manera, no som ovelles, ni porcs. Som persones, persones que paguem el nostre bitllet per un servei que, per descomptat, no és aquest. Si no arribes tard a treballar, arribes amb marejos i claustrofòbia.

Srs. de Renfe, ja està bé! Prenguin mesures! No es pot permetre el que ens ha passat avui. Jo no pago 52,80 Euros al mes, per a anar d'aquesta manera.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/10/2009 18:10

Al voltant de les 17 hores, anunciaven endarreriments de fins a 15 minuts als trens que passen per les vies 7 i 8, sembla ser que per una incidència tècnica entre Sants i L'Hospitalet.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/10/2009 0:09

A la C2 Sud, els trens direcció EdF, cap a les 20 hores, anaven amb 10 minuts de retard, però aquest cop ho anunciaven a la megafonia a Sitges!



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimecres 21/10/2009 7:53

metring ha escrit:A la C2 Sud, els trens direcció EdF, cap a les 20 hores, anaven amb 10 minuts de retard, però aquest cop ho anunciaven a la megafonia a Sitges!
Depèn de quines hores ja no ho anuncien, jo estic fart d'agafar cada dia tard el tren de les 23.33 per Sant Joan Despí. Un cop per setmana arriba a les 23.33



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”