Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: metring » Dimarts 01/08/2017 22:50

Cert! Aleshores, el tema és dels bancs?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 02/08/2017 1:10

Guigui ha escrit:De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Circulació interrompuda entre Les Franqueses i Gr.Canovelles, per atropellament persona, s'estableix servei alternatiu per carretera
http://el9nou.cat/valles-oriental/actua ... ranqueses/

Atropellament mortal a línia R3 a tocar de l’estació de les Franqueses

Els fets han passat cap a les 6 del matí a uns 200 metres de l’estació de Corró d’Avall. La víctima té 36 anys i és de la Garriga


Ferran Polo 01/08/2017 | 10:11 Les Franqueses del Vallès
Un home de 36 anys ha mort aquest dimarts cap a les 6 del matí en ser atropellat per un tren de la línia R3 que circulava en direcció Vic a uns 200 metres de l’estació de les Franqueses, al nucli de Corró d’Avall. Segons ha pogut saber EL 9 NOU, la víctima és veïna de la Garriga.

Els serveis d’emergències han rebut l’avís poc després de les 6 del matí. Al tren afectat, hi anaven unes 40 persones que han pogut baixar del comboi i han estat encaminades a peu fins a l’estació de les Franqueses. L’atropellament s’ha produït darrera de la plaça de l’Escorxador. Els Mossos investiguen les causes dels fets.

L’incident ha obligat a tallar la circulació de trens des del moment dels fets entre les estacions de les Franqueses i Granollers-Canovelles. El tall s’ha allargat fins poc després de 3/4 de 9 del matí quan ja s’havia fet l’aixecament del cadàver i s’havia retirat el tren afectat. Els retards al conjunt de la línia han estat d’uns 60 minuts que s’ha d’anar reduint al llarg del dia.

Mentre ha durat el tall, Renfe ha posat un servei d’autobusos entre les estacions de les Franqueses i Granollers-Canovelles. Tot i això, centenars de persones han patit els retards tant per anar en direcció Barcelona com en direcció nord. Alguns usuaris s’han queixat a través de les xarxes socials de manca d’informació.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3134
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 02/08/2017 10:03

Diari de Girona, 2 d'agost de 2017 ha escrit: Interrompuda durant una hora la circulació de trens a l'R1 entre Blanes i Mataró per una incidència a la catenària
Els trens han acumulat retards de més de mitja hora
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/08/2017 21:11

Rodalies informa d'un atropellament a Clot-Aragó i de desviaments de trens sentit nord per Passeig de Gràcia.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 08/08/2017 8:35

Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament. :roll:

Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. :) Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.


Salvem l'Estació de França!

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 08/08/2017 12:15

Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 08/08/2017 14:51

No sé si us heu fixat amb la resposta de Rodalies



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 08/08/2017 16:10

Miquel ha escrit:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 08/08/2017 20:33

fgc113 ha escrit:
Miquel ha escrit:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.
Home, juraria que entre Clot i Sagrera hi ha agulles. I igualment, aquest tren ha anat d'Estació de França a Clot, on ha hagut de canviar de ramal per allà. El que deia es que es que podrien haver fet la maniobra passat Glòries, un cop s'uneix el ramal de Sagrera amb el d'Aragó. Allà el tren podria haver retrocedit sense perdre molt de temps. Molt millor que baixar fins a EDF i per més inri, fer canviar de tren al personal.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dimarts 08/08/2017 23:01

m.h.t. ha escrit:Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament. :roll:

Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. :) Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.

Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 09/08/2017 8:48

Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 09/08/2017 9:25

Adolescent barceloní ha escrit:
Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
Em sembla que no i que hauria d'haver canviat de cabina.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimecres 09/08/2017 10:11

Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 09/08/2017 12:32

trenesrenfe123 ha escrit:Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...
Potser tens rao pero el problema a Renfe sempre es el mateix la falta d'informació al passatge, si abans d'arribar a l'estació de França ja haguesin dit el que s'anava a fer i per que, ja no tindriem els moments de caos i de no saber que passa.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/08/2017 15:50

De Rodalies de Catalunya:

R2S
09/08/2017 14:41h
Afectaciones que poden superar els 30 minuts derivat d'incidencia d'un tren a Passeig de Gracia. Derivat d'aquesta incidencia es poden produïr desviaments puntuals per Pl.Catalunya


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimecres 09/08/2017 18:46

m.h.t. ha escrit:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. :) Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
Això ja em va passar fa uns anys també en un tren cap a Sant Celoni i es va fer canvi de sentit passat Glòries, sense arribar a l'estació de França. El maquinista va canviar a la cabina de cua i vam anar cap a Clot per les vies de la R1, i passat Clot vam canviar a les vies cap a Sant Andreu Comtal.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 11/08/2017 19:07

Adolescent barceloní ha escrit:
Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 11/08/2017 20:33

Renfe451 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.
Sí, ara és el RCF.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 16/08/2017 22:26

De Rodies:

Línia R4. Circulació per via única entre Martorell i Sant Sadurní, momentàniament aturada per evacuació de viatgers d'un tren.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dijous 17/08/2017 19:29

Per ordre governativa els trens no efectuen parada comercial a l'estació de Plaça Catalunya.
http://rodalies.gencat.cat/ca



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”