Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 10/01/2006 21:53

Ahir vaig estar a l'estació de RENFE de Rubí (per fer 4 fotos a la Vallesana segrestada allà :D ) i també deien això de les avaries a la C7, però els trens circulaven. Això sí, el que anava direcció Martorell anava amb gairebé 20 minuts de retard.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 11/01/2006 9:33

Euler ha escrit:En el recinto de Cercanías RENFE de Barcelona-Sants han instalado una valla que separa las entradas y salidas de las vías 1, 2, 3 y 4 con las vías 5 y 6. Por esta causa, todos los usuarios que hacen transbordo desde las líneas C1, C3, C4 y C7 a la C2 tienen que salir del recinto a través de las barreras tarifarias y volver a entrar a través de la entrada en la cual se encuentran los interventores. Esperemos que no prolonguen este desaguisado mucho tiempo... :?
Pel que vaig veure jo, es tracta de la instal·lació d'un accés fix per als trens de llarg recorregut que actualment s'estacionen a les vies 3 i 4, doncs vaig apreciar la instal·lació de mampares de vidre com les que tanquen el perímetre de les sis primeres vies on no hi ha cancel·ladores.

Em sembla fantàstica aquesta consideració que té Adif pels viatgers amb destinació a l'Aeroport. Per si no hi hagués prou en haver de fer transbord a Sants, a sobre ara en fem una cursa d'obstacles. Un no sap si pensar si Adif vol tancar el ramal de l'Aeroport i ens vol anar preparant :roll:



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 11/01/2006 9:46

- Dilluns 9: Retard de 10 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
- Dimarts 10: Retard de 15 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
- Dimecres 11: Retard de 15 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí

:evil:

fills de p...a

La tanca que han posat a Sants és demencial; també han tancat les validadores perpendiculars a les vies, amb un col·lapse a les sortides garantit.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 11/01/2006 9:54

El problema de la C7 ahir no eren técnics sino laborals, i avui poden continuar:

Una protesta de maquinistes bloqueja la línia C-7 de Renfe al Vallès

ÓSCAR HERNÁNDEZ
SANT CUGAT DEL VALLÈS
El que eufemísticament Renfe va denominar "problemes tècnics d'encaix del personal de conducció" va deixar ahir sense trens el tram ferroviari de la nova línia 7 de Rodalia entre Martorell (Baix Llobregat) i Cerdanyola (Vallès Occidental). Els maquinistes de la C-7 exigeixen un plus salarial perquè el mes de maig passat es va ampliar la ruta amb la incorporació de les estacions de Sant Cugat i Rubí, fins llavors en desús, cosa que els suposa ara més feina.
Renfe sabia que es produirien problemes a la C-7 des de dilluns a la nit. Va ser llavors quan va contractar diversos autocars per cobrir durant tot el dia d'ahir les estacions que quedaven sense servei (Rubí, Sant Cugat, Castellbisbal i Cerdanyola-UAB). L'aturada, que es pot repetir avui, va afectar lògicament els passatgers, sobretot al matí, quan molts van arribar tard a la feina, i a la nit, al tornar a casa.
Ahir a la nit, la companyia seguia negociant amb els maquinistes la resolució del "problema tècnic d'encaix del personal de conducció". A les estacions, Renfe només va avisar dels endarreriments i de l'alternativa del bus, no del conflicte



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 11/01/2006 9:55

Danzig ha escrit:- Dilluns 9: Retard de 10 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
- Dimarts 10: Retard de 15 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
- Dimecres 11: Retard de 15 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
Doncs ara que dius això, ahir al vespre (vora les set de la tarda) també hi havia problemes a la C2. Suposo que les obres al Prat fan més estralls als horaris que els previstos.

Doncs bé, gràcies a la nefasta configuració dels horaris m'alegrarà saber que tornarem a retards crònics a la línia de Girona com fa uns cinc anys tot i que en aquest període de temps s'ha incrementat el temps de trajecte entre aquestes dues ciutats entre 10 i 15 minuts, quan les obres no afecten al recorregut d'aquests trens.



Euler
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: Euler » Dimecres 11/01/2006 14:03

A las 9 de la mañana ha habido una avería que ha impedido el paso de trenes de las líneas C1, C3, C4 y C7 sentido Barcelona en la rama de Martorell (no sé si los trenes procedentes de L'Hospitalet han salido en su horario o no). En casi media hora que he estado en la estación sólo ha pasado una 447 en doble composición sin destino conocido que no ha parado, produciendo la lógica indignación de los pasajeros.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 11/01/2006 14:11

Dimecres, 11 de Gener de 2006 12:53
L'enllaç de Cerdanyola-Universitat amb Castellbisbal es fa amb bus llençadora
Un servei de transbordament amb autobús enllaça des d'ahir l'estació Cerdanyola-Universitat de la línia 7 de Rodalies Renfe amb l'estació de Castellbisbal. La companyia ferroviària espera que els problemes, provocats per ajustaments tècnics de personal, es solucionin avui mateix.

La línia 7 de Rodalies s'inaugurava el passat mes de maig. El nou traçat, de 14’2 quilòmetres, recupera itinerari de la fins aleshores línia de mercaderies El Papiol - Mollet des de Castellbisbal passant per Rubí i Sant Cugat fins a l’estació Cerdanyola – Universitat, per continuar des de l’estació Cerdanyola Centre per I’habitual de la Línia 4 per Montcada i Barcelona fins arribar a L’Hospitalet. A Cerdanyola Centre es pot fer enllaç amb la resta de la Línia 4 fins a Sabadell, Terrassa i Manresa, tal i com ja passa ara.

Redacció

http://www.cerdanyola.info/pgs/noticia.php?n_id=8158



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 11/01/2006 16:29

entfe001 ha escrit:
Danzig ha escrit:- Dilluns 9: Retard de 10 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
- Dimarts 10: Retard de 15 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
- Dimecres 11: Retard de 15 minuts a la C2 Nord ambdós sentits entre 8 i 9 del matí
Doncs ara que dius això, ahir al vespre (vora les set de la tarda) també hi havia problemes a la C2. Suposo que les obres al Prat fan més estralls als horaris que els previstos.

Doncs bé, gràcies a la nefasta configuració dels horaris m'alegrarà saber que tornarem a retards crònics a la línia de Girona com fa uns cinc anys tot i que en aquest període de temps s'ha incrementat el temps de trajecte entre aquestes dues ciutats entre 10 i 15 minuts, quan les obres no afecten al recorregut d'aquests trens.
ah! me n'he oblidat. El tren que puja a Puigcerdà que surt una mica abans de les 19 hores de Sants va sortir a les 19:30. 6 cotxes de 440 plens com un ou.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 11/01/2006 23:46

Demà dijous, servei normalitzat.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Euler
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: Euler » Dijous 12/01/2006 22:34

entfe001 ha escrit:Pel que vaig veure jo, es tracta de la instal·lació d'un accés fix per als trens de llarg recorregut que actualment s'estacionen a les vies 3 i 4, doncs vaig apreciar la instal·lació de mampares de vidre com les que tanquen el perímetre de les sis primeres vies on no hi ha cancel·ladores.

Em sembla fantàstica aquesta consideració que té Adif pels viatgers amb destinació a l'Aeroport. Per si no hi hagués prou en haver de fer transbord a Sants, a sobre ara en fem una cursa d'obstacles. Un no sap si pensar si Adif vol tancar el ramal de l'Aeroport i ens vol anar preparant :roll:
Yo creo que Adif hace todo esto a propósito. Porque ni por casualidad se pueden poner tantos obstáculos para ir al aeropuerto: ir a Sants, salir y volver a entrar, dirigirse a la vía 4, subirse a un tren con determinado destino -más de algún viajero se habrá ido a Sant Vicenç de Calders en un regional queriendo ir al aeropuerto-, hacer transbordo en El Prat y, después subir a un autobús. Y, para colmo, nos fastidian a los usuarios de Cercanías para beneficiar a los usuarios de Grandes Líneas, que son muchos menos. Es indignante. :evil: >:(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/01/2006 13:07

Es pot fer el canvi de les vies 5-6 a les 1-2 sense passar pel punt de control. Amb bitllet ATM no es genera cap cancel·lació addicional.

Per altra banda, m'han confirmat que aquesta barrera durarà, com a mínim, dos anys. Espero que s'adonin de la cagada i rectifiquin o busquin una alternativa per solucionar aquest despropòsit.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 13/01/2006 14:02

I passar la C-2 a les vies 3 i 4 i els GRANDES LINEAS a la 5-6 ??

No se si serà una tonteria però aixi tindriem rodalies centralitzats.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 13/01/2006 14:09

mikado ha escrit:I passar la C-2 a les vies 3 i 4 i els GRANDES LINEAS a la 5-6 ??

No se si serà una tonteria però aixi tindriem rodalies centralitzats.
No em semblaria mala idea, la veritat.



Euler
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: Euler » Divendres 13/01/2006 16:55

entfe001 ha escrit:Es pot fer el canvi de les vies 5-6 a les 1-2 sense passar pel punt de control. Amb bitllet ATM no es genera cap cancel·lació addicional.

Per altra banda, m'han confirmat que aquesta barrera durarà, com a mínim, dos anys. Espero que s'adonin de la cagada i rectifiquin o busquin una alternativa per solucionar aquest despropòsit.
Sí, sólo faltaría que tuviéramos que cancelar dos veces el billete. Pero, pese a que no tenemos que pagar dos veces, sí tenemos que dar la vuelta.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/01/2006 22:28

Euler ha escrit:[...] sólo faltaría que tuviéramos que cancelar dos veces el billete. Pero, pese a que no tenemos que pagar dos veces, sí tenemos que dar la vuelta.
El bitllet el passes dos cops per la cancel·ladora, com si féssis transbord, i no et descompta cap viatge quan en condicions normals ho faria. D'aquesta manera s'eviten aglomeracions absurdes causades per una decisió absurda.

Tot i això, no deixa de ser una irregularitat en relació amb el Reglament de Viatgers de Rodalies Renfe, que estipula clarament que tot transbord s'ha de fer sense sortir de les barreres tarifàries.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 13/01/2006 23:14

entfe001 ha escrit:Tot i això, no deixa de ser una irregularitat en relació amb el Reglament de Viatgers de Rodalies Renfe, que estipula clarament que tot transbord s'ha de fer sense sortir de les barreres tarifàries.
Doncs llavors tampoc estaria autoritzat ni el transbordament entre Montcada i Reixac-Manresa i Montcada de la línia de Granollers i Girona, i el de Arc de Triomf.



Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dissabte 14/01/2006 0:32

Doncs no he trobat la notícia a cap lloc (potser algú em pot ajudar).
Però aquesta tarda els Mossos han parat un tren a la Llagosta durant uns 40 minuts, degut a una motxilla sospitosa.
Els trens han passat desviats per la part on es carreguen els cotxes de l'estació per una via sense andana (només en tenen les dues generals) i per tant sense efectuar parada.
Pel que es veu només ha patit el retard aquest tren.
(I per això ningú s'ha enterat....ni del retard ni de la motxilla, que per cert...no era res) :roll:


Hola gent!!

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 14/01/2006 22:59

Després de l'actuació policial enfront una motxilla sospitosa en un tren a les proximitats de Ribes de Freser un acaba pensant que aquestes coses només son per fer el paperina.

Per cert, que molt recentment vaig recollir una motxilla oblidada d'una 112. Vaig fer servir l'intercomunicador de l'estació per comunicar-me amb personal de FGC el qual m'indicà que deixés la motxilla al maquinista del primer tren que passés per tal que s'ocupés d'entregar-la a Objectes Perduts.

Sense actuació policial, ni perímetre de seguretat, ni suspensió de la circulació.



Euler
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: Euler » Diumenge 15/01/2006 0:30

entfe001 ha escrit:El bitllet el passes dos cops per la cancel·ladora, com si féssis transbord, i no et descompta cap viatge quan en condicions normals ho faria. D'aquesta manera s'eviten aglomeracions absurdes causades per una decisió absurda.

Tot i això, no deixa de ser una irregularitat en relació amb el Reglament de Viatgers de Rodalies Renfe, que estipula clarament que tot transbord s'ha de fer sense sortir de les barreres tarifàries.
Es cierto que ya no lo cancela, el otro día lo comprobé por error -quería entrar por el puesto de los interventores pero acabé entrando por las canceladoras-. Pero nadie avisa ni informa de que podemos pasar sin pagar dos veces.

Por cierto, ¿no podrían haber puesto los trenes de Grandes Líneas en las vías 5 y 6 y así no tener que poner la valla en Sants en medio del recinto de Cercanías, impidiendo hacer transbordo entre algunas líneas?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 15/01/2006 3:42

I a tot això, d'on surten ara els trens regionals/Catalunya Exprés que van a Figueres i Portbou? Com que abans sortien justament de les vies 3 i 4 ara segons dieu ocupades per Grans Línies...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”