Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

A Montcada anti-tren, tren anti-Montcada

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/03/2017 21:19

De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Tren L'Hospitalet 20:22 - Granollers Canovelles 21:15 finalitza el seu recorregut a Montcada Bifurcació per incidència tècnica.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 01/04/2017 17:34

De Rodalies de Catalunya:

Línia R11, R2 nord. Afectacions poden superar els 60 minuts, circulació per una via Cardedeu-St Celoni.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 01/04/2017 22:21

De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Tren Vic 21:40 - L'Hospitalet 23:10 efectua la seva sortida a les 22.10 h. derivat d'incidència tècnica al mateix tren ja solucionada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/04/2017 18:24

De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Tren Ripoll 17:05 - Hospitalet 19:13 efectua sortida de Manlleu amb 30 minuts de demora.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/04/2017 11:34

De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 sud, R2. Afectacions que poden superar els 45 minuts derivat d'atropellament d'una persona entre Viladecans i el Prat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 30/04/2017 0:20



Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/04/2017 22:15

De Rodalies de Catalunya:

Línia R8. Tren Granollers Centre 21:35 - Martorell 22:13 aturat entre Mollet i Cerdanyola-Universitat per obstacles en zona de vies


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 06/05/2017 22:38

De Rodalies,

Línia R1, R4, R3. Circulació interrompuda a Arc de Triomf per atropellament persona. Trens desviats per P. Gràcia. Resta línies afectacions 45 minuts



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 06/05/2017 23:05

Rodalies de Catalunya (06/05/2017)
R4 06/05/2017 22:20h
Tren Manresa 20:47 - St. Vicenç de Calders 23:28 detenido en Arc de Triomf por arrollamiento de una persona

R1 R3 R4 06/05/2017 22:24h
Circulación interrumpida en Arc de Triomf por arrollamiento persona. Trenes desviados por P. Grácia. Resto líneas afectaciones 45 min



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 07/05/2017 11:29

metring ha escrit:De Rodalies,

Línia R1, R4, R3. Circulació interrompuda a Arc de Triomf per atropellament persona. Trens desviats per P. Gràcia. Resta línies afectacions 45 minuts
Un altre suicidi, era el tren Manresa (20:47)-Sant Vicenç de Calders. I em preguntareu com ho sé... doncs perquè per desgràcia vaig presenciar l'atropellament en directe (em trobava esperant el tren per tornar a casa).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/05/2017 11:41

Granolleri ha escrit:
metring ha escrit:De Rodalies,

Línia R1, R4, R3. Circulació interrompuda a Arc de Triomf per atropellament persona. Trens desviats per P. Gràcia. Resta línies afectacions 45 minuts
Un altre suicidi, era el tren Manresa (20:47)-Sant Vicenç de Calders. I em preguntareu com ho sé... doncs perquè per desgràcia vaig presenciar l'atropellament en directe (em trobava esperant el tren per tornar a casa).
Ostres, sento que hagis passat aquesta experiència tant desagradable.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 08/05/2017 2:30

Granolleri ha escrit:
metring ha escrit:De Rodalies,

Línia R1, R4, R3. Circulació interrompuda a Arc de Triomf per atropellament persona. Trens desviats per P. Gràcia. Resta línies afectacions 45 minuts
Un altre suicidi, era el tren Manresa (20:47)-Sant Vicenç de Calders. I em preguntareu com ho sé... doncs perquè per desgràcia vaig presenciar l'atropellament en directe (em trobava esperant el tren per tornar a casa).
Doncs mira, a mi m'ha anat d'un pèl aquesta nit.

Fa una estoneta he arribat a casa. Venia de Viladecavalls via Sant Vicenç de Castellet-Martorell, a Martorell he agafat el darrer R4 destinació Sant Vicenç (arribada teòrica 00:36), he pujat al primer cotxe com de costum quan faig aquest enllaç, ja assumint que tocava taxi fins a Tarragona (a l'anada un tren amb retard m'havia trastocat els plans i havia perdut un R4).

Tot normal fins a Vilafranca, on degut a les obres de l'estació dels Monjos ens han posat a contravia fins a L'Arboç, com diu el post de més amunt.

Total, que hem arribat als Monjos a contravia, i arribant el maquinista ha anunciat que s'obririen les portes de l'esquerra, i així ha passat. Tanquem portes, però no arranquem. Passaven els segons, però el tren no arrencava. I no arrencava, i no arrencava, s'haurà estat uns deu minuts parat, fins que s'ha obert la primera porta, i han entrat el maquinista i un paio tot capcot. El maquinista ens ha dit que era un suicida que estava assegut a la via, i que el vigiléssim fins a L'Arboç, que avisaria als Mossos. A L'Arboç el maquinista ha sortit de cabina i ha fet entrar al suicida a cabina... per si de cas, m'he posat als seients de la plataforma prop de l'alarma (mai se sap), i així hem seguit fins a Sant Vicenç, on ens han posat a via 2 (cosa estranyíssima)... però a via 2 ens esperaven els Mossos, personal mèdic i seguretat. Només quedava jo al primer cotxe (la resta de passatgers ha baixat al Vendrell), i com que els Mossos em miraven amb cara rara ( :) ), els hi he dit que el suicida estava a cabina amb el maquinista. Se l'han endut a una ambulància, i jo he agafat un taxi. El suicida estava bastant malament, reia i tot, d'aquella manera de riure de qui ja ho té tot decidit. Directe cap al Pere Mata de Reus, pobret...

De fet, el suicida ha tingut sort de que hi hagués obres a l'estació, i de que el primer tren que ha passat fós el nostre i que fés parada als Monjos.
Si tot hagués anat normal, el primer tren que hagués vingut hagués estat un mercaderies sense parada i l'hauria atropellat. Ha tornat a néixer.

Per cert, nervis d'acer el maquinista. :plas

Mala sort, Robert. Ho sento. :(



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 10/05/2017 11:44

Com és derivat de l'atropellament de l'Arc de Triomf del passat dissabte, ho poso aquí. De l'ARA:

Una dotzena de persones queden atrapades a les andanes de l’estació de Renfe de Molins de Rei
Entre els afectats hi havia una dona embarassada, gent gran i nens que van estar tancats més d'una hora a l'estació la matinada de dissabte


Una dotzena de persones van quedar atrapades la matinada del passat dissabte a les andanes de l’estació de Renfe de Molins de Rei sense poder sortir a l’exterior ja que tots els accessos estaven tancats. Entre els viatgers afectats hi havia una dona embarassada, dues dones d’edat avançada, una persona que tenia dificultats per caminar, un parell de nens i una dona que portava un nen petit en braços. Molts dels viatgers, els més àgils, van optar per saltar les tanques de seguretat que envolten l’estació.

Aquells que no van poder sortir van trucar diverses vegades a la Guàrdia Urbana de Molins de Rei sense que els poguessin ajudar. Finalment i desesperats, van optar per colpejar les finestres que hi ha a l’estació i on hi viuen tres famílies. Una d’elles els va deixar entrar a casa seva per la finestra, van creuar tot el seu pis i van sortir per la porta que dóna a l’exterior de l’edifici de l’estació.

Els viatgers van arribar a l’estació de Molins de Rei a la 1:25 de la matinada, una hora més tard de l’horari habitual ja que a les 11 de la nit es va produir un atropellament mortal a l’alçada de l’estació d’Arc de Triomf. Els Mossos van tallar la circulació de trens en aquest punt durant dues hores i Renfe es va veure obligat a desviar trens i a retenir-ne d’altres cosa que va provocar importants retards a tot el servei de Rodalies.

Tot i els inconvenients patits d’haver d’esperar més d’una hora per arribar al destí final els viatgers es van trobar amb la sorpresa que l’estació de Molins de Rei estava totalment tancada i no hi havia ningú per atendre’ls. Renfe ha reconegut que hi va haver un error de coordinació amb el personals que s’encarrega de tancar i obrir les estacions, que revisarà els protocols i ha demanat excuses als afectats.

L’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramón Casals (PDeCAT) ha assegurat que demanaran explicacions als responsables de Renfe i ha assegurat que aquest incident “és una vergonya i una errada més del servei de Rodalies". "Perquè el que ha passat és greu però com aquest hem tingut altres petites coses”, ha afegit.

Els afectats s’han queixat que la Guàrdia Urbana de Molins de Rei no els va atendre tot i haver-los trucat diverses vegades. Segons ha pogut saber l'ARA, les patrulles disponibles de la Guàrdia urbana tenien dos serveis urgents a aquella hora. Quan els van acabar -aproximadament 30 minuts més tard, segons les fonts - una de les patrulles va anar a l'estació, però els afectats ja havien marxat. Tot i així, defensen que "el problema no és de la Guàrdia Urbana" ja que és la companyia qui se n'hauria de fer càrrec. Segons han explicat els afectats i la persona que els va deixar entrar a casa seva, va passar més d’una hora entre la primera trucada a la policia local i la sortida a l’exterior de l’estació.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/05/2017 14:27

De Rodalies de Catalunya:

Línia R2, R2 nord, R2 sud. Afectacions que poden superar els 30 minuts entre Vilanova i Sant Vicenç de Calders per incidència entre un tren i les instal·lacions


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 10/05/2017 19:34

Granolleri ha escrit:Com és derivat de l'atropellament de l'Arc de Triomf del passat dissabte, ho poso aquí. De l'ARA:

Una dotzena de persones queden atrapades a les andanes de l’estació de Renfe de Molins de Rei
Entre els afectats hi havia una dona embarassada, gent gran i nens que van estar tancats més d'una hora a l'estació la matinada de dissabte

Això passa per suprimir la vigilància nocturna a les estacions. Abans Molins de Rei tenia personal de seguretat les 24h del dia, igual que Badalona. Ara res, ho tanca la mòbil de seguretat...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 13/05/2017 2:21

MZA_1600 ha escrit:
Granolleri ha escrit:Com és derivat de l'atropellament de l'Arc de Triomf del passat dissabte, ho poso aquí. De l'ARA:

Una dotzena de persones queden atrapades a les andanes de l’estació de Renfe de Molins de Rei
Entre els afectats hi havia una dona embarassada, gent gran i nens que van estar tancats més d'una hora a l'estació la matinada de dissabte

Això passa per suprimir la vigilància nocturna a les estacions. Abans Molins de Rei tenia personal de seguretat les 24h del dia, igual que Badalona. Ara res, ho tanca la mòbil de seguretat...
El que no em queda clar és si el maquinista també es va quedar atrapat a Molins o no. :nose

Per cert, m'han dit que han sentit per la ràdio que sembla que a una altra estació passa a l'inrevés, que els passatgers han de saltar la tanca per poder accedir a l'estació ben de matí per poder pujar al tren (deu tractar-se d'algun dels Rodalies més matiners). A veure si algú pot confirmar-nos que no és un fake això que dic... ;)



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 13/05/2017 11:59

437.001 ha escrit:El que no em queda clar és si el maquinista també es va quedar atrapat a Molins o no. :nose
Els caps de setmana no hi ha cap tren que acabi a Molins. Per tant, el maquinista no va quedar atrapat.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 13/05/2017 22:15

Granolleri ha escrit:
437.001 ha escrit:El que no em queda clar és si el maquinista també es va quedar atrapat a Molins o no. :nose
Els caps de setmana no hi ha cap tren que acabi a Molins. Per tant, el maquinista no va quedar atrapat.
Coi, clar... :cop

Això em passa per llegir massa ràpid. :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/05/2017 10:23

Atropellament a Montcada Bifurcació, compte enrere per a reivindicacions..



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 15/05/2017 12:16

metring ha escrit:Atropellament a Montcada Bifurcació, compte enrere per a reivindicacions..
Pero seguro que las harán en la estación de Montcada i Reixac.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”