Intercanviador Martorell Central

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 21/05/2007 21:41

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Eloi, és el que vam seguir aquell dia?
Doncs no n'estic segur, més que res perquè ara ni tan sols recordo que vaig fer el camí amb tu :x
¬¬' Va ser el dia aquell que ens vam trobar a l'Autonoma i després de fer el burro una mica vam agafar un C4 des de l'Autònoma fins a L'Hospitalet i transbord a un Martorell. Al arribar vam fer camí cap a Martorell-Vila (que em vas dir si volia pagar 2 o 3 zones) i vam anar xino-xano cap a Vila, on vas descobrir la MAE aquella rara (o si ja la coneixies vas descobrir-hi quelcom de nou). Això va ser, si no vaig errat, el 18 de gener de 2005 (si que fa ja temps, no? :x )



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 21/05/2007 22:12

fantito ha escrit:Hi ha un camí més curt, passant per la passera de can Gomis.
És per on vaig jo per fer Castellbisbal (FGC Vila)<->Estació RENFE (un altre aficionat a aquest trajecte :D), però val a dir que la diferència de temps entre aquesta i el camí que marca l'Eloi deu ser com a màxim de 5 minuts.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 21/05/2007 22:25

Suposo que us referiu a aquest camí:

Imatge

La veritat és que no m'agrada tant, més que res perquè passes més tros per voreres estretes (la meitat del recorregut per Vila de l'itinerari blau és un carrer peatonal), i a banda de la passera de l'Anoia m'espanten una mica els gossos dels horts (mai m'han fet gràcia, prefereixo els gats :D)

Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell :oops:



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 21/05/2007 22:26

Veig que hi ha un club de fans d'aquest camí. :) :)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 21/05/2007 22:32

Jo pensava que FGC seguirià un nou estil d'estacions i indicadors,peró ja veig que no.A Martorell Central els cartells de l'estació sòn els mateixos que qualsevol altre línia.
Destacar el seu vestíbul,força gran i força innovador.I epl que m'ha semblat veure,és crearà una nova sortida quan és remodeli l'estació de la renfe hi haurà un acces directe FGC-Renfe.Cal dir que jo he trigat solament 1 minut en sortir de les validadores de Martorell Central fins entar a l'edific mig abandonat i podrit de la renfe de Martorell,anava en pressa perqué havia d'agafar un transbord a la R7.
Destacar que:
-Al meu tren,un S8 a Martorell Central han baixat solament 4 persones!!!,i hi havia bastanta gent al tren.Ha baixat mès gent a Martorell Enllaç que a Central.
-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell :) ,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
-I per fi s'haurà acabat la caminata d'Enllaç a Renfe 8-) ,una vegada vaig anar de Renfe a Vila,plovent i de nit,i travessant el pont del diable.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/05/2007 22:50

Mako448 ha escrit:-La megafonia ho anuncia així:
Pròxima estació:Martorell Central.Enllaç amb RENFE línies 4 i 7Destaco això per qué a Gornal o Pl.catalunya quan és menciona l'enllaç amb renfe és diu R1,R.....Peró a Martorell Central han dit directament,línies 4 i 7.Aixó pot crear confusió amb les línies del metro,encara que passin ben lluny de Martorell :) ,peró estaria bé que possesin la R al davant,que sinó...
Això dels anuncis per megafonia és una cosa que s'haurien de fer mirar totes les operadores de l'ATM. I, de pas, no aniria gens malament que s'unifiqués tot aquest aspecte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 21/05/2007 23:11

fantito ha escrit:No. Un cop a la picina has d'anar per la dreta de l'Anoia fins trobar una passera que creua el riu, d'allà a la Pl. Portolà, c. de can Gomis, c. Sant Lluís i estació.
Doncs no conec aquest camí. El proper cop que passi per Martorell el provaré.
fantito ha escrit:Ho sento, pero no tinc el privilegi d'adjuntar fotos ni dibuixos.
Les imatges es troben emmagatzemades en un servidor extern i han sigut incrustades mitjançant les etiquetes Imatge

És possible que no hagi encertat el lloc exacte de la passera de l'Anoia perquè al plànol topogràfic de l'Hipermapa no hi apareix pas (però sí a les ortofotos).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 21/05/2007 23:36

Entfe001 ha escrit:Aaron: recordes si vam passar per un pont alt amb voreres o per una passera a molt poca alçada del riu? Com que jo he fet ambdós itineraris ara no recordo si el dia que vaig fer-lo amb tu vam anar pel camí blau o pel vermell :oops:
Vam travessar el riu per una passera a molt baix nivell, sí. Recordo que vas esmentar la unió dels dos rius (o quelcom així, i de que d'allí venia lo de Llobregat-Anoia) i la pudor que feia (això sí que no ho recordo massa bé, ja fa més de 2 anys d'això :x ).
aarongilp l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 21/05/2007 23:38, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 22/05/2007 0:17

Ara que veig aquests planols i sortin-m'he una mica del tema, algu sabria posar les tres explancions que crec que han tingut els Ferrocarrils Catalans desde Martorell Vila a Martorell EnllaÇ? No parlo del ramal a L'antic baixador de Martorell Central, si no de la via de Martorell Vila a Martorell EnllaÇ.

Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE), i finalment el traÇAt nou pel tema del AVE, suposo que tants moviments de terra hauran fet que no en quedi molt de l'original.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 22/05/2007 15:18

Ens hauriem de fer enginyers de ponts i camins.

jijijiji


:x


Salut i peles!!!



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 28/05/2007 2:36

Avui per la tarda he estat a Martorell Central fent un transbord, i ja he vist una cosa rara: hi ha gent que ha trencat la valla i creua a peu entre FGC i RENFE per la part de la valla més propera a l´edifici de l´estació nova de FGC.
Encara patirem alguna desgràcia un dia...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 28/05/2007 9:59

Mètode Sant Vicenç de Castellet :roll:



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 28/05/2007 11:43

Sí, però bastant més perillós, han de creuar dues vies amb trens en servei habitual...

P.S: Eloi, no t´ha arribat cap privat meu fa dies?



sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dilluns 28/05/2007 12:09

faristol ha escrit:Ara que veig aquests planols i sortin-m'he una mica del tema, algu sabria posar les tres explancions que crec que han tingut els Ferrocarrils Catalans desde Martorell Vila a Martorell EnllaÇ?
(...)
Si no recordo malament la primera explanacio tenia una corba mes tencada un cop superada l'estacio de Martorell Vila, despres cap els anys 80 aproximadament es va suavitzar aquesta corba i modificar una mica el traÇat, aquests dos traÇats anaven a parar al pont sobre el LLobregat que ja no existeix avui en dia (es on ara pasa el AVE)
(...)
Mediante SIGPAC se puede observar lo que parece el primero de los tres trazados que mencionas. Cuando se hizo la variante de la vía ancha con motivo de su duplicación fue necesario construir sobre ella un nuevo paso superior para la vía estrecha sin interrumpir el tráfico por ésta, circunstancia que pudo aprovecharse para suavizar el trazado de la curva.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 28/05/2007 13:34

437.001 ha escrit:P.S: Eloi, no t´ha arribat cap privat meu fa dies?
No.

(et responc en públic per si de cas)



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 28/05/2007 14:00

Gràcies sanlucar-playa, pero...que es el SIGPAC? demano perdó per la meva ignorancia....



sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dilluns 28/05/2007 16:11

No, al reves: perdona por no haberlo explicado.

SIGPAC = Sistema de Información Geográfica para la Política Agraria Común, una aplicación del MAPA (Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación)

http://sigpac.mapa.es/fega/visor/



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 29/06/2007 12:51

Ara a Sants ja anuncien "Martorell L7" (que hauria de ser C7) per evitar confussions amb la C4:

Imatge



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 29/06/2007 19:02

És que és el què ja s'ha comentat aquí altres cops, els trens de rodalies de renfe haurien de dur TOTS el distintiu de la línia a la qual serveixen, a més de l'estació de destinació en sí. Segur que hi ajudaria! ;)



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Diumenge 08/07/2007 3:14

Comentar només que li estan començant a donar una maneta de pintura a l'edifici de l'estació Martorell-Adif que no la reconeixerà ni la mare que la va parir.

El nou disseny de pintura per a l'exterior és vermell fosc per als murs i blanc per als adonarments i cornisses. Un estil clàssic i sobretot molt ferroviari, cosa que sorpren en els temps que corren. Recorda a Mataró, Vilafranca i moltes altres. Tot un encert ja que l'estació recupera molts aires de grandesa. Ara falta la reforma interior...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”