Personatges estrafolaris al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: Personatges estrafolaris al metro

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 13/10/2014 16:34

Metropondikas ha escrit:Bon dia,

Hi vaig de vegades a la Filmoteca i, en el programa d´aquest mes, hi vaig assenyalar la projecció de ´L´Home del Metro´ per anar a veure-la. Hi vaig anar com a aficionat al transport públic perquè jo no m´he trobat mai amb el Ramon Julibert i això que, sembla ser, s´estava 8 hores a l´estació cantant i durant...40 anys! He de dir que tampoc l´estació de Passeig de Gràcia de la línia 3 entra dintre dels meus recorreguts habituals, però m´estranya no haver-me topat amb ell en alguna ocasió...
He repassat el fil i he vist que s´en parla sovint i que, alguns de vosaltres, si que l´heu vist. Aquells que teniu algun record d´ell, podeu afegir quelcom més?

Salutacions,
MANEL
A mi em sona d'haber-ho vist. I de la peli, ho he sentit també a la BTV, tot i que en versió ràdio (FM 91.0)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dilluns 13/10/2014 19:44

Respecte a la notícia de BTV vull comentar un parell de coses que no em quadren:

- Diuen que va cantar gairebé durant 50 anys al metro i va començar a Ciutadella, cosa que és impossible ja que aquesta estació es va inaugurar fa 37 anys.

- Em sembla molt extrany que aquest senyor cantés en una estació com Ciutadella, tenint en compte que abans de la reforma del 1992 era una de les estacions amb menys usuaris de la xarxa de metro, i no trobo llògic que una persona es passés cantant 8 hores al dia en una estació poc concorreguda i solitària.



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dilluns 13/10/2014 20:23

Albert Llauger ha escrit:Respecte a la notícia de BTV vull comentar un parell de coses que no em quadren:

- Diuen que va cantar gairebé durant 50 anys al metro i va començar a Ciutadella, cosa que és impossible ja que aquesta estació es va inaugurar fa 37 anys.

- Em sembla molt extrany que aquest senyor cantés en una estació com Ciutadella, tenint en compte que abans de la reforma del 1992 era una de les estacions amb menys usuaris de la xarxa de metro, i no trobo llògic que una persona es passés cantant 8 hores al dia en una estació poc concorreguda i solitària.

Bona tarda,

Pel que he sabut, no és a l´estació de metro Ciutadella on cantava sinó al Parc de la Ciutadella. Es veu que ho diu a la pel-lícula, però jo no me´n vaig enterar. Va ser després, parlant amb gent, que va sortir el tema. Sembla ser que va canviar d´escenari quan es va trobar un home mort al parc.
Es tractaria, doncs, d´un error de premsa...

Salutacions,
MANEL



Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dilluns 13/10/2014 20:32

Metropondikas ha escrit:
Albert Llauger ha escrit:Respecte a la notícia de BTV vull comentar un parell de coses que no em quadren:

- Diuen que va cantar gairebé durant 50 anys al metro i va començar a Ciutadella, cosa que és impossible ja que aquesta estació es va inaugurar fa 37 anys.

- Em sembla molt extrany que aquest senyor cantés en una estació com Ciutadella, tenint en compte que abans de la reforma del 1992 era una de les estacions amb menys usuaris de la xarxa de metro, i no trobo llògic que una persona es passés cantant 8 hores al dia en una estació poc concorreguda i solitària.

Bona tarda,

Pel que he sabut, no és a l´estació de metro Ciutadella on cantava sinó al Parc de la Ciutadella. Es veu que ho diu a la pel-lícula, però jo no me´n vaig enterar. Va ser després, parlant amb gent, que va sortir el tema. Sembla ser que va canviar d´escenari quan es va trobar un home mort al parc.
Es tractaria, doncs, d´un error de premsa...

Salutacions,
MANEL

Gràcies per l'explicació. Realment em semblava força extrany que aquest senyor es dediqués a cantar en una estació solitària com era Ciutadella en el passat, i trobo molt més llògic que es tracti del parc de la Ciutadella i no de l'estació de metro amb el mateix nom, ja que aquest parc és un espai cèntric en el qual sempre hi ha hagut una gran afluència de gent.

Llavors quan va començar a cantar al metro va començar l'estació Catalunya, i posteriorment a Passeig de Gràcia on era més conegut.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 07/11/2014 10:53

Després d'aquella estrena puntual, "L'home del metro" ja ha arribat a la cartellera, diguem, "normal" (si es pot considerar normal horari únic a les 16 h., però vaja, de moment és el que hi ha):

http://www.meliescinemes.com/index.php/ ... metro-voc/


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 05/05/2015 10:36

"L'home del metro", des del 29 de maig al Maldà:

http://www.cinemamalda.com/lhome-del-metro/


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/03/2016 22:10




kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Divendres 25/03/2016 0:09

genissimon ha escrit:Encara hi ha el venedor de despertadors al passadís de sortida de la L3 de pl. Catalunya cap al c. Pelai que feia sonar constantment un despertador?

Encara tinc ficat el ti-ti-ti-tit al cervell i mira que fa anys d'això.

Salut !!
Un amic deia que tenia ganes de comprar-li tots i que fotés el camp.



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Divendres 25/03/2016 0:12

sagrering ha escrit:os acordais del grupo " de kalle " ???
I tant! Actuaven a la rotonda de prop de les Rambles. També venien CD's.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 03/12/2016 21:25

Quiero reflotar este hilo porque ahora me acuerdo de un hombre sudamericano que por las mañanas se coloca aleatoriamente en una salida de la estación Hospital Clínic intentando encasquetar carteras tipo "la cartera aluma", hablando rápidamente sobre las bondades que tiene poseer esta cartera! Se le ve bastante simpático.

Y también que, por el mediodía, en la misma estación, donde confluyen los pasillos que llevan a las salidas de la calle Comte d'Urgell hay un tipo bien vestido con un paraguas desplegado como muestrario de pulseras o cintas (no me acuerdo exactamente) a 1 euro o algo así. xD



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/09/2021 17:02

Fran-Ikarus ha escrit:
Divendres 07/11/2014 10:53
Després d'aquella estrena puntual, "L'home del metro" ja ha arribat a la cartellera, diguem, "normal" (si es pot considerar normal horari únic a les 16 h., però vaja, de moment és el que hi ha):

http://www.meliescinemes.com/index.php/ ... metro-voc/
Com que encara no he pogut veure aquest documental, potser aprofitaré aquesta projecció al Centre Cívic Urgell:
https://www.ccurgell.cat/programacio-cu ... del-metro/


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 09/09/2021 17:45

Fran-Ikarus ha escrit:
Dijous 31/05/2007 23:54
El mític venedor d'encenedors al "passadís de la mort" de Passeig de Gràcia, que, cap als anys 1993-95, a les intempestives 7:20-7:30 del matí, ens delectava amb la seva cantinela: "TRES MECHEROS CIEN... ¡TRES, CIEN!"
Rescato aquest missatge perquè des de fa molts anys, a Clot de bon matí hi ha (o hi havia) un venedor d'encenedors i altres estris amb una veu característica dient "Tres mecheros un euro". Si sou de la zona segurament sabreu de qui parlo. Em pregunto, per curiositat, si és el mateix home al que es fa referència a aquest missatge, o és una curiosa coincidència.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

campbell
N5
N5
Entrades: 120
Ubicació: Beverly Sants

Entrada Autor: campbell » Dijous 09/09/2021 18:15

Adolescent barceloní ha escrit:
Dijous 09/09/2021 17:45
Fran-Ikarus ha escrit:
Dijous 31/05/2007 23:54
El mític venedor d'encenedors al "passadís de la mort" de Passeig de Gràcia, que, cap als anys 1993-95, a les intempestives 7:20-7:30 del matí, ens delectava amb la seva cantinela: "TRES MECHEROS CIEN... ¡TRES, CIEN!"
Rescato aquest missatge perquè des de fa molts anys, a Clot de bon matí hi ha (o hi havia) un venedor d'encenedors i altres estris amb una veu característica dient "Tres mecheros un euro". Si sou de la zona segurament sabreu de qui parlo. Em pregunto, per curiositat, si és el mateix home al que es fa referència a aquest missatge, o és una curiosa coincidència.
Doncs de fa temps deu tenir també un germà bessó o un clon a Fondo...



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 09/09/2021 18:28

Al passadís de Sants estació entre L3 i L5 hi havia un venedor de l'Once que a grito pelao anava repetint "Dos iguales para hoy !" Se sentia per tot el passadís...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 09/09/2021 19:48

uriol108 ha escrit:
Dijous 09/09/2021 18:28
Al passadís de Sants estació entre L3 i L5 hi havia un venedor de l'Once que a grito pelao anava repetint "Dos iguales para hoy !" Se sentia per tot el passadís...
despres deia "La suerte para hoy", le veritat es que el vaig veure molts anys en aquest passadis.



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 10/09/2021 12:47

Adolescent barceloní ha escrit:
Dijous 09/09/2021 17:45
Fran-Ikarus ha escrit:
Dijous 31/05/2007 23:54
El mític venedor d'encenedors al "passadís de la mort" de Passeig de Gràcia, que, cap als anys 1993-95, a les intempestives 7:20-7:30 del matí, ens delectava amb la seva cantinela: "TRES MECHEROS CIEN... ¡TRES, CIEN!"
Rescato aquest missatge perquè des de fa molts anys, a Clot de bon matí hi ha (o hi havia) un venedor d'encenedors i altres estris amb una veu característica dient "Tres mecheros un euro". Si sou de la zona segurament sabreu de qui parlo. Em pregunto, per curiositat, si és el mateix home al que es fa referència a aquest missatge, o és una curiosa coincidència.
En el pasadizo de enlace de Clot a Renfe. No decía exactamente eso. Dice dos frases:

"Mechero largo de cocina un euro"
"Cuatro mecheros un euro".

Después de casi 15 años pasando por ese trasbordo como que se me ha quedado grabada la cancioncita. Estuvo un tiempo sin aparecer, y recientemente volví a verlo, siempre está en el mismo sitio, cerca de las escaleras que bajan a Renfe. Nunca me he fijado detalladamente si además de mecheros vende otras cosas, creo que sí pero no puedo asegurarlo. Sí que recuerdo que el mismísimo 19 de abril de 2008 ya encontré a ese señor ahí, y desde entonces casi siempre ha estado.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/10/2021 11:10

He vingut a aquest tema per un altre motiu, i m'ha fet pensar en el documental... Doncs casualment el passi al C.C. Urgell és aquesta mateixa tarda! He agafat invitació (encara en queden)
Fran-Ikarus ha escrit:
Dijous 09/09/2021 17:02
Fran-Ikarus ha escrit:
Divendres 07/11/2014 10:53
Després d'aquella estrena puntual, "L'home del metro" ja ha arribat a la cartellera, diguem, "normal" (si es pot considerar normal horari únic a les 16 h., però vaja, de moment és el que hi ha):

http://www.meliescinemes.com/index.php/ ... metro-voc/
Com que encara no he pogut veure aquest documental, potser aprofitaré aquesta projecció al Centre Cívic Urgell:
https://www.ccurgell.cat/programacio-cu ... del-metro/


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/10/2021 11:12

Venia a aquest tema per dir que he llegit que, pel que sembla, l'home de "Tres mecheros 1 euro" de Clot (i que no sabem si és o no el mateix que jo veia amb "Tres mecheros cien" al trasbordament interminable de Pg. Gràcia, fa un quart de segle), ara acostuma a estar a Fondo.
França451 ha escrit:
Divendres 10/09/2021 12:47
Adolescent barceloní ha escrit:
Dijous 09/09/2021 17:45
Fran-Ikarus ha escrit:
Dijous 31/05/2007 23:54
El mític venedor d'encenedors al "passadís de la mort" de Passeig de Gràcia, que, cap als anys 1993-95, a les intempestives 7:20-7:30 del matí, ens delectava amb la seva cantinela: "TRES MECHEROS CIEN... ¡TRES, CIEN!"
Rescato aquest missatge perquè des de fa molts anys, a Clot de bon matí hi ha (o hi havia) un venedor d'encenedors i altres estris amb una veu característica dient "Tres mecheros un euro". Si sou de la zona segurament sabreu de qui parlo. Em pregunto, per curiositat, si és el mateix home al que es fa referència a aquest missatge, o és una curiosa coincidència.
En el pasadizo de enlace de Clot a Renfe. No decía exactamente eso. Dice dos frases:

"Mechero largo de cocina un euro"
"Cuatro mecheros un euro".

Después de casi 15 años pasando por ese trasbordo como que se me ha quedado grabada la cancioncita. Estuvo un tiempo sin aparecer, y recientemente volví a verlo, siempre está en el mismo sitio, cerca de las escaleras que bajan a Renfe. Nunca me he fijado detalladamente si además de mecheros vende otras cosas, creo que sí pero no puedo asegurarlo. Sí que recuerdo que el mismísimo 19 de abril de 2008 ya encontré a ese señor ahí, y desde entonces casi siempre ha estado.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

campbell
N5
N5
Entrades: 120
Ubicació: Beverly Sants

Entrada Autor: campbell » Dimecres 20/10/2021 13:05

Fran-Ikarus ha escrit:
Dimarts 19/10/2021 11:12
Venia a aquest tema per dir que he llegit que, pel que sembla, l'home de "Tres mecheros 1 euro" de Clot (i que no sabem si és o no el mateix que jo veia amb "Tres mecheros cien" al trasbordament interminable de Pg. Gràcia, fa un quart de segle), ara acostuma a estar a Fondo
Efectivament, és el que deia jo uns posts més amunt.

"...Doncs de fa temps deu tenir també un germà bessó o un clon a Fondo..." xD

Mascarillas a un euro, mecheros largos de cocina, tres mecheros un euro, etc etc

Ara no el vec ja tan sovint, o potser no coincideixo amb el seu "horari", ves a saber...



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Dimarts 09/11/2021 0:36

Fa poc vaig veure una dona amb dos bastons d'aquests de marxa nòrdica a l'enllaç de Sagrada Família.

Al Clot un home amb missatges en papers penjats d'un barret o d'algun tipus de suport davant de la cara. No vaig poder veure-ho amb més detall.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”