Personatges estrafolaris al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

El sàtir de Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 01/06/2007 16:53

Sembla ser que, fa anys, en el passadís de l'accés desaparegut de Fabra i Puig, que es trobava en mig de la Meridiana, abans de les obres de remodelació de l'estació, havia un exhibicionista, o al menys, m'ho havien dit... Igual per això, per ser un passadís perillós, van eliminar aquesta sortida.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/06/2007 22:58

Durant una temporada circulava, sobre tot entre les estacions de Penitents i Lesseps, un noi sord-mut (jo diria més aviat que només ho feia veure) que es dirigia a les noies i les abraçava i fins i tot els remenava els pits. Quan la meva dona estava embarassada (i ella ja el tenia clissat), li va acariciar la panxa; la meva dona ja tenia la bufa a punt per si aquell presumpte sord-mut feia de les seves...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 02/06/2007 0:09

Si voleu veure al home de l'opera en aquest fil han penjat un video del Youtube:

http://transport.cat/viewtopic.php?t=5913

Es nota que es tracta d'una "actuacio" de quant ja estava forÇa decadent abans sempre estaba empeus, aqui sel veu sentat, abans sempre amb tratje i corbata, en el video sembla que va en xandall, abans sempre ben pentitat, aqui sembla un "heavy" en fi, que potser esta desaperagut fent companyia al 1000 que s'ha "perdut".

Seria de pel.licula de por que aparegues el 1000 i dintre cantant aquest home i a mes el tren circulant per la nit sense conductor i el home dins cantant, ja esta, ja he fet un guio :D



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 02/06/2007 1:00

orique ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Donava una mala imatge impressionat del metro de BCN, i al menys deu fer 14 o 15 anys que hi era.
A mí el que em fa una mala imatge impressionant del metro de Barcelona són els lladres, els kinkis que es dediquen a ratllar els vidres i fer pintades, la xusma que viatja fent l'imbècil a dins i fora dels cotxes, la manca gairebé total de personal qualificat a les estacions, l'ús de la megafonia per dir obvietats de forma entretallada i un llarg etcètera.

Un pobre treballador que es guanya la vida venent cupons, no.
aquí tens raó, no pot tenir ganes de que desaparegui un home discapacitat (s'el veia que li faltava un o més estius) que treballava venent cupons de l'O.N.C.E. (associació que s'encarrega de millorar la qualitat de vida de les persones afectades per alguna discapacitat) quan hi ha pitjor "gentuza" voltant pel metro, assetjant els viatjers o com vulgarment es diu, liant-la, aquesta gent si que dona mala imatge del metro, gent que diu: "primo dame argo pa mi mama que la tengo en er hospita pa operarla", no es plan, que deixin en pau als que es guanyen la vida (honestament) i es dediquin a netejar la cara del metro treient del mig el que l'emborrona

saluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 02/06/2007 1:02

Guigui ha escrit:Durant una temporada circulava, sobre tot entre les estacions de Penitents i Lesseps, un noi sord-mut (jo diria més aviat que només ho feia veure) que es dirigia a les noies i les abraçava i fins i tot els remenava els pits. Quan la meva dona estava embarassada (i ella ja el tenia clissat), li va acariciar la panxa; la meva dona ja tenia la bufa a punt per si aquell presumpte sord-mut feia de les seves...
un amic meu s'el va trobar als FGC del baix llobregat i era el que dius, remenava els pits a les noies... aquest, no se si serà el que tu dius, era de Sant Boi, segons em va dir el meu amic


Aps també a L3 Palau Reial cada cop que s'acostaven les eleccions hi havia un tiu repartint la seva propaganda política vestit de pallasso amb un globus terraqui penjant del cap, repartint papers que posava vejanades i coses incoherents, demanant que la gent el votés, en fi, un altre personatge més



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 02/06/2007 22:18

evarujo ha escrit:
Guigui ha escrit:Durant una temporada circulava, sobre tot entre les estacions de Penitents i Lesseps, un noi sord-mut (jo diria més aviat que només ho feia veure) que es dirigia a les noies i les abraçava i fins i tot els remenava els pits. Quan la meva dona estava embarassada (i ella ja el tenia clissat), li va acariciar la panxa; la meva dona ja tenia la bufa a punt per si aquell presumpte sord-mut feia de les seves...
un amic meu s'el va trobar als FGC del baix llobregat i era el que dius, remenava els pits a les noies... aquest, no se si serà el que tu dius, era de Sant Boi, segons em va dir el meu amic
No sé, el fet és que durant un temps el veia molt sovint al tram de L3 que esmento, però mai l'he vist enlloc més. Per això deduia que vivia per la meva zona (Vallcarca). Era jovenet, no arribava a la trentena.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/03/2012 17:38

Ahir, a Sagrada Família L2, vaig veure un pallasso, algú més l'ha vist?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/03/2012 18:33

era en Tortell Poltrona que està fent una campanya al metro.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/03/2012 18:38

El LLOP ha escrit:era en Tortell Poltrona que està fent una campanya al metro.
Juas! Jo em pensava que era un que s'hi assemblava!! :) Per cert, de què va la campanya?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/03/2012 18:40

no recordo on ho vaig llegir, però em sembla que era pels nens amb càncer, encara que no estic segur.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/03/2012 18:48




Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/12/2013 0:15

Pel que he pogut veure a la portada de l'Ara de demà, dia 8.12.2013, el cantant d'òpera que havia actuat sovint a Pg. de Gràcia i altres estacions, es va morir dijous passat als 84 anys.

Requiescat in pace


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 08/12/2013 0:39

Home, parlant de personatges estrafolaris, n'hi ha un de nou (com a mínim jo no l'havia viat fins fa un parell de setmanes). Es tracta d'un home de raça negre (d'aquells negres molt negres) que està assegut a l'estació Universitat L1 sentit Bellvitge i que va vestit com si fos un jugador de beisbol o rugby americà... una cosa força estranya. No l'he vist fent coses molt estranyes però està allà amb la seva pinta estranya veient passar els trens, com a mínim al matí. Algú més l'ha vist?



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Diumenge 08/12/2013 3:58

Hola a tots.
Acabo de veure el comentari del guigui sobre el Senyor que cantava òpera al metro i m he quedat gelat...
El vaig veure durant molts anys de viatger i despres com a treballador de tmb.
Vaig tenir una trobada amb ell i va resultar ser una persona del mes educada i servicial.
Sempre saludava quan anava d ´uniforme....
Aquest bon home, ja forma part de l´historia del nostre metro com ho han sigut els 300, els 400 o els 1000s....
Que descansi en pau, i que aquestes paraules, serveixin com a homenatge a una persona tant peculiar...
metro3001



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dilluns 09/12/2013 20:06

os acordais del grupo " de kalle " ???



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimarts 10/12/2013 1:03

Hola a tots.
deixo un enllaç sobre el cantant d´òpera de Passeig de Gràcia.
Es deia Ramon.
Descansi en Pau....
http://www.arabalears.cat/societat/lhom ... 95691.html



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dimarts 10/12/2013 21:44

Hola a tothom:
Sembla ser que tan a Madrid com Barcelona, s´en parla d´afegir noms comercials al nom de l´estació. Potser no estaria de més posar el nom de en Ramón Julibert, a una de les estacions on ell cantaba.
Salutacions



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 03/03/2014 11:52

A la de Liceu seria ideal, amb la típica | que tant ús agrada :)




Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dilluns 13/10/2014 9:27

Bon dia,

Hi vaig de vegades a la Filmoteca i, en el programa d´aquest mes, hi vaig assenyalar la projecció de ´L´Home del Metro´ per anar a veure-la. Hi vaig anar com a aficionat al transport públic perquè jo no m´he trobat mai amb el Ramon Julibert i això que, sembla ser, s´estava 8 hores a l´estació cantant i durant...40 anys! He de dir que tampoc l´estació de Passeig de Gràcia de la línia 3 entra dintre dels meus recorreguts habituals, però m´estranya no haver-me topat amb ell en alguna ocasió...
He repassat el fil i he vist que s´en parla sovint i que, alguns de vosaltres, si que l´heu vist. Aquells que teniu algun record d´ell, podeu afegir quelcom més?

Salutacions,
MANEL



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”