Escoltar la ràdio als túnels del metro/FGC/renfe?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Re: Escoltar la ràdio als túnels del metro/FGC/renfe?

Entrada Autor: reusenc2 » Divendres 21/02/2014 15:37

uriol108 ha escrit:Trobo que haurien de poder-se escoltar com a mínim les emissores radiofòniques de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals als Túnels de FGC...
Es més, jo crec que hauria de ser obligatori que s'escolti Catalunya Ràdio i Catalunya Informació a absolutament tots els racons, inclosos els túnels, ja que recordem que aquestes dues emissores formen part dels plans de Protecció Civil en cas d'una emergència per a la població. Així que tothom en tot moment hauria de tenir accès a aquestes emissores.
Recordo que per a aquests casos no son vàlides les apps dels mòbils, ja que el que fan es des del centre d'emergències, interfereixen la freqüència de l'emissora i donen ells mateixos els consells necessaris. Es a dir, no es que la ràdio doni noticies, es que directament deixa d'escoltar-se la ràdio per escoltar directament els missatges de protecció civil, mentre a la resta de llocs escolten la programació habitual.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/02/2014 15:38

reusenc2 ha escrit:Es més, jo crec que hauria de ser obligatori que s'escolti Catalunya Ràdio i Catalunya Informació a absolutament tots els racons, inclosos els túnels, ja que recordem que aquestes dues emissores formen part dels plans de Protecció Civil en cas d'una emergència per a la població. Així que tothom en tot moment hauria de tenir accès a aquestes emissores.
Els trens tenen altres sistemes, i més efectius, per a fer arribar missatges de protecció civil als viatgers.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Divendres 21/02/2014 15:49

Es veritat, però quin sistema té el maquinista per saber si hi ha una emergència a l'exterior? No em refereixo a una emergència al tren, si no a una que pugi afectar a la gent un cop surti, com per exemple fuites químiques.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/02/2014 16:00

Si hi ha cap emergència que afecti el tren, se suposa que des del centre de control passaran el missatge al maquinista.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Divendres 21/02/2014 16:09

Em referia a emergències que no afectin al tren, però si a la zona quan baixin els passatgers.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 21/02/2014 22:36

reusenc2 ha escrit:Em referia a emergències que no afectin al tren, però si a la zona quan baixin els passatgers.
Els centres de controls (ja sigui el de FMB, FGC o Renfe) haurien d'informar a tots els trens (via motorista o directament) per megafonia al passatge, i en funció del cas seguir els protocols que hi hagi establerts davant de qualsevol situació "externa". Com a mínim és així com jo ho percebo.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”