Trenscat ha escrit:A mi també m'agradarà veure com s'ho muntaran el tema dels autobusos... Potser facin Sant Cugat-Sarrià directament
victorcasta ha escrit:Es tancarà tarifariament quan traslladin l'estació de La Floresta uns pocs metres en direcció Sant Cugat i així eliminar la corba.
josep_serre ha escrit:Jo penso que ja serà prou divertit veure baixar els autobusos a Valldoreix.
Evidentment jo no m'ho perdo i si voleu podem coordinar un seguiment de l'operatiu.
Trenscat ha escrit:Avui al matí a Pl.Catalunya ja hi havia penjada la nota oficial (molt petita i discreta, tot s'ha de dir...) i tot i que anava mig adormit m'ha semblat veure que deia que el tall seria a partir de les 22h del divendres i dissabte durant tot el dia. Serveis de bus substitutori com bé ha dit l'Adolf Les Planes-Valldoreix i Les Planes-La Floresta-Valldoreix.
orique ha escrit:M'agradarà veure on donaran la volta els autobusos a Les Planes... o seran microbusos?
Interrupció del servei entre Les Planes i
Valldoreix
Els propers dissabtes 14 i 21 de juliol de 2007, el servei de trens entre les
estacions de Les Planes i Valldoreix de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
de la Generalitat de Catalunya (FGC), restarà interromput tot el dia.
El motiu del tall del servei són els treballs per instal·lar dues diagonals, és a dir,
dos aparells de via, a l’estació de La Floresta amb l’objectiu de disposar de més
flexibilitat en la regulació de les circulacions de trens en el cas de produir-se
incidències.
La interrupció començarà a les 02,00 de la matinada dels dies 14 i 21 i
finalitzarà amb l’inici del servei dels dies 15 i 22. Els clients disposaran d’un
servei substitutori amb autobusos (inclosos vehicles adaptats per a PMR) entre
les estacions de Les Planes, La Floresta i Valldoreix. El servei de trens de la
resta de línia no es veurà afectat per aquesta interrupció i funcionarà amb
l’horari habitual dels dissabtes.
Premsa FGC http://www.fgc.cat Tel. 93 366 31 81/366 34 76
Trenscat ha escrit:Jo també he estat al tall amb en liniadelripolles. Al meu bloc ho explico una mica tot![]()
http://trenscatbloc.blogspot.com/
Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants