Tall de línia FGC, BV

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4227
Ubicació: Horta

Re: Tall de línia FGC, BV

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 17/11/2019 11:27

marc_valldo ha escrit:
Diumenge 10/11/2019 11:22
Si les obres es fan a l'estació de Bellaterra, perquè han de tallar la circulació de Volpelleres a la UAB? No seria més normal tallar de Sant Joan a la UAB i posar un bus entre aquestes dues estacions? Quina ruta fara aquest bus?
Sant Joan no té agulles per rebotar trens i Volpelleres sí. Es podria fer una contravia entre Volpelleres i Sant Joan, però implica circular sense ATP i amb agent d‘acompanyament i pel poc volum de passatgers que mou Sant Joan en cap de setmana, no crec que ho justifiqui.



AntiATO
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: AntiATO » Divendres 22/11/2019 15:10

victorcasta ha escrit:
Diumenge 17/11/2019 11:27
marc_valldo ha escrit:
Diumenge 10/11/2019 11:22
Si les obres es fan a l'estació de Bellaterra, perquè han de tallar la circulació de Volpelleres a la UAB? No seria més normal tallar de Sant Joan a la UAB i posar un bus entre aquestes dues estacions? Quina ruta fara aquest bus?
Sant Joan no té agulles per rebotar trens i Volpelleres sí. Es podria fer una contravia entre Volpelleres i Sant Joan, però implica circular sense ATP i amb agent d‘acompanyament i pel poc volum de passatgers que mou Sant Joan en cap de setmana, no crec que ho justifiqui.
Si es que se'ls hi ha d'explicar tot... :hola



Avatar de l’usuari
122-042-132
N8
N8
Entrades: 1248
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 13/02/2020 18:01

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) realitzarà obres de millora a la línia L7 entre les estacions de Gràcia i Plaça Molina el cap de setmana del 15 i 16 de febrer. L’actuació servirà per substituir la catenària flexible per una de rígida a la via 1 entre aquestes dues estacions. Amb motiu d’aquestes obres, el servei es veurà afectat des de les 22 hores del divendres 14 de febrer fins a la finalització del diumenge 16, de tal manera que es garantirà la totalitat de l’oferta habitual de l’L7 entre Barcelona – Plaça Catalunya i Avinguda Tibidabo, però es modificaran els horaris.

Tot i mantenir l’oferta, quedarà fora de servei la via 3 de l’estació de Gràcia i totes les circulacions es faran per la via 4. De la mateixa manera, a l’estació de Plaça Molina la via 1 també quedarà fora de servei i totes les circulacions es faran per la via 2.

La catenària rígida aporta més fiabilitat que la flexible perquè no està sotmesa a les tensions mecàniques dels conductors. Actualment, el 84 % dels trams en túnel de la línia Barcelona-Vallès ja disposa d’aquesta. La previsió és que al ramal de l’Avinguda Tibidabo es vagi substituint de manera progressiva entre el 2020 i el 2021.

Durant el mes de gener, FGC ha augmentat lleugerament el nombre de viatgers després de l’entrada en funcionament de la ZBE.

Informació facilitada per ACN (Agència Catalana de Notícies)



Miquel
Administrador
Entrades: 4058
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 13/02/2020 22:07

A qui li interessi, els L7 pujaran de Gràcia a Plaça Molina per la via inversa. Situació molt poc habitual, ja que crec que des de que poden fer servir la 3, sempre havien fet els parcials fins a Gràcia per allà.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”