Alteracions del servei de Rodalies (Estiu 2007)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3171
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 07/08/2007 13:35

TV3: Renfe i Adif demanen comprensió i asseguren que la qualitat del servei millorarà a partir del 16 de setembre

Comentari personal: La causa de tot plegat són les obres de l'AVE. Què bé que els va tenir un cap de turc per poder amagar la seva ineptitud professional.

Salut !!



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 07/08/2007 22:35

genissimon ha escrit:Comentari personal: La causa de tot plegat són les obres de l'AVE. Què bé que els va tenir un cap de turc per poder amagar la seva ineptitud professional.

Salut !!
a mi em dona la mateixa impressió. Però haurà de millorar algo a partir del 16 de setembre o, si més no, a partir de desembre, perque un cop que acabin les obres de l'AVE aquesta excusa s'acabarà i amb elles la paciència de molts viatgers (els que encara han d'aguantar a la força)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 08/08/2007 19:38

Demà tinc previst anar a EDF ha veure com està el tema de les afectacions,i també a recorre les vies d'enllaç entre la línia del Maresme i l'EDF.
La previsió seria anar a Sants,i des d'allà anar al Clot,i d'aquí a EDF.Peró succeix un problema,les frequencies de la R2 entre Clot i Sants els matins dels laborables són mès aviat horroroses.
Com és pot ultilitzar bitllets renfe al metro,que passa sí compro un bitllet de RENFE a Sants d'1 zona,i el valido al metro sense validar a renfe?És pot fer això?



Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dimecres 08/08/2007 22:13

Si no me equivoco tan solo las tarjetas multiviaje ATM son las únicas que eprmiten transbordos gratuitos entre los diferentes medios de transporte (sin repetir en ninguno). Con un billete sencillo para Zona 1 de Renfe te sería imposible poder hacer transbordo de mtero a cercanías.
Saludos! ;)


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/08/2007 22:18

No, ara es pot fer, es pot transbordar entre metro i Renfe, amb bitllets d'aquesta última, però a estacions que tenen correspondència entre ells. Això és excepcional, durant el cacau de Rodalies, fins l'11 de setembre



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 08/08/2007 22:34

Jo avui he agafat el metro a Arc de Triomf per anar a Fabra i Puig i agafar la C3 i al metro no m'ha descomptat cap viatge pero si al entrar a Renfe.
Per tant suposo que les bitllets de Rodalies obren les portes de les estacions amb transbord (arc de triomf, clot, catalunya, Sant Andreu Arenal, Sants, Just Oliveres, Cornella) i altres properes que he vist anunciades al Fabra i Puig (Jaume I, Barceloneta, Plaça de Sants, Tetuan i Passeig de Gracia) i no no descompten cap viatge del abonament nomes Renfe.
¿Es pot viatjar tot l'agost gratis en Metro si s'entra en una d'aquestes estacions nomes tenin un bitllet valid de rodalies? Crec que si.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 08/08/2007 23:13

...i de Regionals...

Per cert, que se'm va passar provar d'entrar al metropolità amb un bitllet Portbou - Llançà.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/08/2007 17:13

Són els mateixos impresentables que ja fa uns quants mesos ens van dir que en 3 no hi hauria més incidents?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 10/08/2007 22:35

Destacar que ahir havia agafat el fulletó(de color gris) on s'informava de totes les modificacions,alternatives,etc..,a les afectacions de les línies,a la C4 és deia que és mantindria el recorregut habitual amb reducció de freqüencies i que tots els trens serien de doble capicitat.

Aixó de tots els trens en doble composició és mentira,perqué jo ahir vaig anar de Martorell i el tren era en simple.I em vaig creuar amb 2 mès que anaven a simple,un a Sant Joan Despí,i l'altre al Papiol.

Simplement aixó,que els de la renfe han dit una mentira.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/08/2007 22:51

Mako448 ha escrit:Simplement aixó,que els de la renfe han dit una mentira.
Una altra, voldràs dir...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
p_p_b22
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: C1 i C4 Molins City

Entrada Autor: p_p_b22 » Dissabte 11/08/2007 13:29

algú sap si el trens que surten per la via 3A entre setmana de Molins de Rei tenen servei ja que ara la C1 no acaba en aquesta estació



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 11/08/2007 19:27

p_p_b22 ha escrit:algú sap si el trens que surten per la via 3A entre setmana de Molins de Rei tenen servei ja que ara la C1 no acaba en aquesta estació
Alguns trens de la C4 acaben allà en lloc de fer-ho a Martorell.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 12/08/2007 13:26

Ayer vi varios TERRASSA y varios MARTORELL que circulaban en simple



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 12/08/2007 13:55

També ahir al matí els trens de la C2 que em vaig creuar eren en majoria composicions simples de 440R.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 12/08/2007 19:14

Error, els bitllets vàlids a Rodalies Renfe són utilitzables al metro únicament en aquells trajectes en què el metro és l'alternativa al viatge en Rodalies Renfe, és a dir no és vàlid per anar a Marina o a Urquinaona perquè seria un trajecte.

És a dir si tu entres a Clot amb un bitllet vàlid a Rodalies Renfe que no ho sigui a metro i baixes a Urgell i et trobes un control de sortida els interventors et posaran la multa sense cap mirament, ja s'ha donat algun cas.

Tot i que no s'ha anunciat a causa del tall entre Plaça de Sants i Santa Eulàlia, el bitllet senzill de metro sembla ser que és vàlid pel trajecte entre Sants i L'Hospitalet i les altres estacions de Renfe amb correspondència amb la L1, però no ho he confirmat.
fantito ha escrit:Aixó que dius no es del tot cert aquests dies. Mentre durin els desviaments de trens a l'Estació de França i altres trens no passin de sant Andreu Arenal, amb un bitllet sencill de Renfe pots entrar al Metro com si d'un bitllet integrat d'ATM es tractés.

El que ja no puc dir és si la primera validació és pot fer al Metro.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 12/08/2007 19:18

Mako448 ha escrit:Destacar que ahir havia agafat el fulletó(de color gris) on s'informava de totes les modificacions,alternatives,etc..,a les afectacions de les línies,a la C4 és deia que és mantindria el recorregut habitual amb reducció de freqüencies i que tots els trens serien de doble capicitat.

Aixó de tots els trens en doble composició és mentira,perqué jo ahir vaig anar de Martorell i el tren era en simple.I em vaig creuar amb 2 mès que anaven a simple,un a Sant Joan Despí,i l'altre al Papiol.

Simplement aixó,que els de la renfe han dit una mentira.
Doncs jo he llegit en algun lloc que les dobles composicions serien a les hores puntes.


Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 12/08/2007 19:36

victorcasta ha escrit:Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.
Potser per la possibilitat de que duri tres hores?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 12/08/2007 19:37

Guigui ha escrit:
victorcasta ha escrit:Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.
Potser per la possibilitat de que duri tres hores?
Ja seria més ràpid que amb la Renfe sola!! xD



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 12/08/2007 19:40

Guigui ha escrit:
victorcasta ha escrit:Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.
Potser per la possibilitat de que duri tres hores?
Umf... oblidava que entre Plaça de Sants i Santa Eulàlia la L1 està tallada... :oops:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 10/09/2007 12:53

Demà últim dia d'aixó.Sí voleu veure l'EDF plena d'activitat,si voleu viatjar amb bitller renfe pel metro,sí voleu creuar el Tordera a bord d'un Civia,aprofiteu el temps,que aixó s'acaba!!!

I Demà,desde les 16:00 hores fins final de servei,C4 sense servei entre Plaça Catalunya i L'Hospitalet.


Dia: 10/09/2007 - Hora: 12:00
Normalitat a metro, autobusos, tramvia, Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies. I informar que a partir del proper dia 12, demà passat, els trens de Rodalies recuperen el seu recorregut habitual per les estacions de l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya i Arc de Triomf. Per a dur a terme aquest operatiu és necessari interrompre demà el servei de la C4 entre L'Hospitalet - Sants - Plaça Catalunya des de les 16:00 hores fins a la finalització del servei.[/b]
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 10/09/2007 13:13, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”