Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 20/12/2005 10:35

La setmana passada ja hi va haver un altre accident a El Padró, hi havia una vella cafetera abollada i el seu vell amo parlant amb la Policia Local...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 20/12/2005 14:25

entfe001 ha escrit:Dins de l'apartat de deficiències, m'agradaria conèixer les deficiències cognitives de la gerència de la L2... perquè avui a les vuit del matí anava a SIS MINUTS!!!!!!! :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat
Doncs el diumenge per la tarda anava a metro cada 3 minuts...



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimarts 03/01/2006 20:47

Avui cap a les 12.15 més o menys, la línia 1 del Metro ha estat aturada uns 5 minuts, per causes tècniques. Al cap dels 5 minuts s'ha restablert el servei a tota la línia.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 03/01/2006 23:12

Dissabte a la tarda jo i Hèctor, Mr BAricentro vam fer un petit reconeixement a la L2 en el 5000 i la freqüència de pas tot i que no la vam controlar també era molt alta.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

EduGali
N1
N1
Entrades: 8
Ubicació: Llinars, Vallès Oriental

Entrada Autor: EduGali » Divendres 13/01/2006 0:14

Ahir 12-01 sobre les 19h, L-5 tallada entre les estacions de Maragall i Hora, per megafonia anunciaven que es podia fer el trejecte en diferents línies d'autobús i recordaven que la conexió amb la línia 4 a Maragall no estava interrompuda.
En desconec els motius, algú en sap algo més?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/01/2006 22:37

Festival memorable aquesta tarda a la L2.

Cap a les 18.40 aproximadament, dos trens que feien entrada a l'estació d'Encants s'aturaven d'emergència. Queden parcialment a l'interior del túnel. Poc després, reemprenen la marxa a pas de tortuga fins a posicionar-se totalment a l'andana. Sense cap més explicació, resten aturats.

Jo, des de Monumental, aprecio que la senyalització ha caigut: tots els semàfors es troben apagats :o Un motorista em confirma que es tracta d'avaria a la senyalització, que d'aquesta manera no poden circular i que no sap per quan n'hi haurà, tot i que l'avaria pinta molt lletja.

Cap a les 19.00 hores, la gent seguia entrant pels accesos de la L2 sense que ningú avisés de la incidència, només el plafó electrònic informava que hi havia servei parcial entre Paral·lel i Passeig de Gràcia i entre Clot i Pep Ventura. Tetuan, Monumental, Sagrada Família i Encants KO.

No ha sigut fins a les 19.30 hores que s'ha restablert el servei. Els bitllets de bescanvi i els justificants de retards, com a xurros.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 18/01/2006 10:24

Avui la L2, tot i no arribar a incidència, anava bastant tocada. Freqüències de pas, a Encants, de minut i mig en sentit Paral·lel (per tant, parades llargues per la distància a Sagrada Família) i de fins a sis minuts i mig en sentit Pep Ventura.

Per cert, que durant una estona ha estat la senyal de sortida d'Encants sentit Pep Ventura tancada sense haver-hi cap comboi a Clot. M'ha cridat l'atenció.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/01/2006 12:16

Una avaria tècnica a Gorg ha paralitzat totalment la L2 cap a les vuit del matí. M'ha tocat de ple.

Després, la marabunta humana a l'interior del tren entre els que volien baixar i els que pujaven m'han tirat al terra. Per sort no m'ha passat res (ja tinc experiència en caigudes interiors amb marabunta, fa uns mesos a Provença FGC vaig posar el peu just al forat entre andana i cotxe :P)

També aprofitant la marabunta, m'han robat. Aixó sí, ha sigut el robatori més surrealista imaginable: només m'han furtat el justificant d'incidència que duia junt amb el diari (edició de pagament, per cert). He hagut de demanar un altre justificant, i la noia que m'ha atès i a qui li he explicat la circumstància ha quedat tan sobtada com jo quan m'he adonat de la sustracció.

La gent és bastant miserable per no perdre uns pocs segons i demanar el seu propi justificant >:(



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 26/01/2006 16:13

26/01/2006 11:00

Barcelona

Restablerta la línia 3 del metro de Barcelona, aturada per l'avaria d'un comboi a Palau Reial

El servei de la línia 3 del metro de Barcelona, que estava aturat des de les 8.40 hores a causa de l'avaria d'un comboi a l'estació de Palau Reial, ja ha estat restablert. Ara els trens ja circulen amb normalitat a tota la línia, des de l'estació de Canyelles fins a la de Zona Universitària, que juntament amb Palau Reial, han estat les estacions afectades. Transports Metropolitans de Barcelona ha informat que la línia 3 del metro s'ha restablert 40 minuts després de la incidència. En qualsevol cas, la resta de línies de metro, autobús i tramvia han funcionat amb normalitat durant tot el matí.

http://www.telenoticies.com/noticia/not199040298.htm



Avatar de l’usuari
vilella
N1
N1
Entrades: 6
Ubicació: La Vilella Baixa

Entrada Autor: vilella » Dimarts 31/01/2006 17:47

Aquest matí (31-1) la L4 passava amb freqüències de vuit minuts en hora punta (8:15) quant el més normal en aquesta hora són uns 3 minuts de freqüència. Les escenes quan s'obrien les portes en cada estació eren d'opereta...


TGV Barna-València JA!

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 31/01/2006 17:58

Aquest migdia ha hagut algun problema a la L2 que anunciaven que estava aturada per motius tècnics (weno, com sempre, el magnífic missatge en 5 o 6 llengues...). Què ha passat?



De_Bufalà
N3
N3
Entrades: 28
Contacta:

Entrada Autor: De_Bufalà » Dimarts 31/01/2006 19:58

m'agradaria saber que ha passat amb la L3 (Direcció Canyelles), que m'he estat des de les 7.11 a les 7.29 esperant el metro >.<
Gràcies



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 21/02/2006 18:17

Per inclemències meteorològiques.
Centre d'Informació TransMet ha escrit:Dia: 21/02/2006 - Hora: 18:00

En aquests moments els hem d'advertir d'un parell d'incidències. Primer de tot informar que, per causa de la neu i pedra, que està caient al Tibidabo, la Línia 111 d'autobús no completa el seu recorregut habitual. Així mateix, advertir als usuaris de Renfe Rodalies que per averia a les instal·lacions de Barcelona, els trens de les línies C1 i C2 porten uns retards aproximats de 20 minuts. La incidència està afectant la circulació de trens en tots dos sentits.



jvile
N3
N3
Entrades: 32
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: jvile » Dimarts 21/02/2006 18:35

Esta nevant al tibidabo?



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 27/02/2006 23:53

Lunes 27-02-06.

Hora 07.35 . Estación: Pubilla Cases L5.

Hora de trabajo y Proper tren:5:45.

Decido esperar. Como eslógico cuando llega al último minuto para la cuenta se retrasa 10 segundos,.... Llega abarrotado, no cabemos todos y decido esperar al siguiente q teóricamente pone 4:40. El primer tren no arranca y en la pantalla pone PROCESSANT NOVA INFORMACIÓ, así hasta casi 6 minutos con el vigilante pakistaní de turno no dejando entrar a la gente y los q estaban dentro del tren (un 5000) saliendo porque se asfixiaban.

Solución , dejo el tren parado en el andén decido coger un BUS q me lleve a RENFE tars perder 15 min en el andén dirección HORTA.

Gracias TMb por hacerme llegar de nuevo tarde.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/03/2006 11:39

Afortunadament no hi havia passatgers :o ,era averiat i el feien anar enrera. Aquí teniu el link de La Vanguardia: http://www.lavanguardia.es/web/20060309 ... 73574.html



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 09/03/2006 22:16

Per si a algú li interessa: avui he tradat una hora de rellotge des que he entrat al Metro a l'estació d'Encants fins que he pogut marxar de Sagrada Família. La línia 5 anava molt tocada arran de l'incident de Pubilla Cases, però és que a sobre a les vuit del matí també ha fallat la L2. Els trens sentit Paral·lel estaven fins a set minuts paratas davant una senyal tancada. Un desastre.

Al final he hagut de marxar d'allí a bord del B24, perquè els busos de TMB ni s'hi podia pujar de gent que, com jo, no podia entrar als combois de la L5.

Un dia fantàsssssssssssstic.



dewit
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: dewit » Dijous 09/03/2006 22:54

Aquest matí 9/3/06 la linia 1 també ha presentat incidencies.

Jo em dirigia sentit Hospital de Bellvitge quan a l'entrar a Navas he vist el tren en sentit Fondo aturat amb mig comboi a l'estació i l'altre mig fora (foto).

Imagino que per això tota la linia ha estat parada uns 5 minuts, desconec si l'incidencia provenia de qualsevol altre estació de la linia.

Una salutació!
Fitxers adjunts
incidenciametro090306.jpg
incidenciametro090306.jpg (50.72 KiB) Visualitzat 8625 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 13/03/2006 13:40

a l'andana, 2 metres cúbics, per les últ informacions, sembla que una grua ha tirat una boveda a terra i ha caigut runa a l'andana, i la catenària, no hi han hagut ferits, escolteu Onda Rambla



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 13/03/2006 13:51

Ni hi ha metro en aquests moments entre Clot i Fabra i Puig a la línia 1, les autoritats han d'investigar i encara no fan declaracions. Un treballador diu a Onda Rambla que ha caigut runa al centre de la via, i ha tirat 100 m de catenària, hi ha un forat al sostre, la màquina ha foradat a un lloc que no havia d'anar. No hi han hagut ferits de miracle. Sort que encara hi han conductors al tren, sino no hagués frenat a temps, i sembla ser que passatgers han hagut de sortir des del tunel. Un altre "victòria" de GISA! :|



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”