Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 05/07/2016 22:32

TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza :emprenyat :emprenyat :emprenyat :cop , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 05/07/2016 22:57

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza :emprenyat :emprenyat :emprenyat :cop , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Realment això que fan millora l'agilitat de la línia. D'entrada Fondo passa de poder absorbir un tren a dos, fet que ha d'evitar en certa mesura que es produeixin cues de trens direcció Fondo, ja que el tram Santa Coloma - Fondo ha estat funcionant com un mer cul de sac tota la vida.

Ara bé, com dius, al deixar d'operar com a cul de sac, els trens ja no arriben i marxen, si no que fan la regulació normal (com fan a Hospital de Bellvitge) i marxen.

Aquest model d'explotació als terminals no es pas nou, s'usa a Badalona Pompeu Frabra, Trinitat Nova (i abans Canyelles) i Vall d'Hebron. La novetat aquí, es que mentre a la resta d'estacions hi ha andana central, a Fondo no, per tant l'operador ha de millorar la informació de sortides de trens d'aquesta estació.

El gran error de Fondo (suposo que per una absoluta falta de previsió) va ser no fer una agulla al túnel de maniobres. Fa 20 anys, amb menys de 24 trens en circulació a hora punta, no hi havia cap problema en tenir Fondo com a cul de sac, però amb els 29 trens simultanis que ha tingut la línia durant alguns pocs anyets (gràcies als 6000), va quedar molt clar que allò era un desastre.


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 05/07/2016 23:09

Miquel ha escrit:
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza :emprenyat :emprenyat :emprenyat :cop , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Realment això que fan millora l'agilitat de la línia. D'entrada Fondo passa de poder absorbir un tren a dos, fet que ha d'evitar en certa mesura que es produeixin cues de trens direcció Fondo, ja que el tram Santa Coloma - Fondo ha estat funcionant com un mer cul de sac tota la vida.

Ara bé, com dius, al deixar d'operar com a cul de sac, els trens ja no arriben i marxen, si no que fan la regulació normal (com fan a Hospital de Bellvitge) i marxen.

Aquest model d'explotació als terminals no es pas nou, s'usa a Badalona Pompeu Frabra, Trinitat Nova (i abans Canyelles) i Vall d'Hebron. La novetat aquí, es que mentre a la resta d'estacions hi ha andana central, a Fondo no, per tant l'operador ha de millorar la informació de sortides de trens d'aquesta estació.

El gran error de Fondo (suposo que per una absoluta falta de previsió) va ser no fer una agulla al túnel de maniobres. Fa 20 anys, amb menys de 24 trens en circulació a hora punta, no hi havia cap problema en tenir Fondo com a cul de sac, però amb els 29 trens simultanis que ha tingut la línia durant alguns pocs anyets (gràcies als 6000), va quedar molt clar que allò era un desastre.
I tant difícil és instal·lar-hi ara una agulla???


Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 06/07/2016 16:50

Per poder, es podrà. Pero suposo que el túnel de maniobres no es prou llarg com per fer una digaonal i respectar els cantons resultants. Ja que el túnel funciona com a dipòsit i diria que actualment hi caben 4 trens tot i que no estic segur, ja que no hi he entrat mai. :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 06/07/2016 16:59

Adolescent barceloní ha escrit:Jo vaig enganxar una incidència a Llucmajor a la L4 fa poc, i l'AAC em va expedir un bitllet senzill per "compensar" el viatge de T-10 que vaig gastar. Ara bé, un bitllet senzill amb el qual no podia fer transbordaments, òbviament.
Se sobrentén que en aquests casos els transbordaments continuen sent factibles amb la T-10 validada (mentre estiguis en l'1:15 estipulada, és clar)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 14/07/2016 19:40

Ahir a la tarda, sobre les 16:30....

L5 funcionava de Vall d'Hebron <--> La Sagrera, i de Sagrada Família <---> Cornellà Centre. Hi havia un servei especial de bus al tram tallat. La causa: "tercera persona" a Sant Pau | Dos de Maig.

L3 va estar aturada més de 10 minuts, a causa de l'avaria d'un tren a Penitents direcció Zona Universitària, per sort, va poder marxar pels seus mitjans direcció a les cotxeres ( en sentit contrari) de Sant Genís.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 15/07/2016 16:32

Per assistència sanitaria d'un passatger, probablement dins el tren, a l'estació de Mercat Nou, a hores d'ara L1 funciona d'Hospital de Bellvitge <---> Santa Eulàlia, i de Plaça de Sants <---> Fondo.

S'està recomanant usar FGC entre Espanya i Avinguda Carrilet.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/07/2016 8:09

En aquests moments, no funciona cap de les línies automàtiques.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 21/07/2016 10:24

metring ha escrit:En aquests moments, no funciona cap de les línies automàtiques.
Averia de comunicacions entre les 5 i les 9h del matí.
Servei restablert amb més temps d'espera de l'habitual
L9S no para a Parc Nou i Parc Logístic



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dijous 21/07/2016 13:24

I fa 3 hores



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/07/2016 14:48

Aquest matí ha hagut atropellament a Fabra i Puig, i a l'apartat de flaixos de la web de Btv Notícies ho han dit, i al cap d'unes hores ho han canviat per incidència aliena... Llàstima no haver fet un pantallazo per a demostrar-ho, perquè sembla mentida aquesta mentalitat de TMB d'ocultar informació, quan a altres empreses, si hi ha un atropellament ho diuen i prou.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/07/2016 15:09

Diguem que, en el seu model estalinista de gestionar la informació, TMB és coherent en tots els seus àmbits empresarials: des de les activitats i remuneracions dels directius fins a l'explotació del servei. Senzillament, és una qüestió de mentalitat, que no canviarà fins que no hi hagi una neteja a fons a les altes esferes de l'empresa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dijous 21/07/2016 15:13

I ahir diria un parell de convois avariat, un d'ells a la L4. I avui per haver de posar molts busos algunes linies cde bus han surtit afectades puntualment, jo ho he vist a la 32 amb espera de 18'



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 21/07/2016 16:25

albert28 ha escrit:I ahir diria un parell de convois avariat, un d'ells a la L4. I avui per haver de posar molts busos algunes linies cde bus han surtit afectades puntualment, jo ho he vist a la 32 amb espera de 18'
De fet, quan hi ha bus substitutori, el que fan es agafar busos en servei de línies que passin per la zona afectada i posar-los a fer l'especial.

De totes maneres, vergonyosa la incidència a L9/10, no pel fet de que hi hagi una avaria (sempre n'hi haurà, res és infalible), si no que a la mínima fallada de qualsevol cosa es paralitza el servei davant la impossibilitat de circular manualment.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/07/2016 17:38

Miquel ha escrit:De totes maneres, vergonyosa la incidència a L9/10, no pel fet de que hi hagi una avaria (sempre n'hi haurà, res és infalible), si no que a la mínima fallada de qualsevol cosa es paralitza el servei davant la impossibilitat de circular manualment.
I 4 hores, que no és poc, precisament...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
Entrades: 51
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » Dijous 21/07/2016 19:30

Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/07/2016 23:19

ivanlobatosanchez ha escrit:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 22/07/2016 0:51

metring ha escrit:
ivanlobatosanchez ha escrit:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.
A Rodalies passa 3/4 del mateix. Si que informen d'atropellaments, però no de si es un suicidi, o caiguda accidental, etc...


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 22/07/2016 15:50

UT440_132M ha escrit:
metring ha escrit:
ivanlobatosanchez ha escrit:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.
A Rodalies passa 3/4 del mateix. Si que informen d'atropellaments, però no de si es un suicidi, o caiguda accidental, etc...
Es que realment, com a usuari del servei ens interessa saber si s'ha suïcidat o ha caigut accidentalment? Jo més enllà del morbo dels detalls, no li veig necessitat...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1640
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 22/07/2016 16:11

Miquel ha escrit: Es que realment, com a usuari del servei ens interessa saber si s'ha suïcidat o ha caigut accidentalment? Jo més enllà del morbo dels detalls, no li veig necessitat...
Completament d'acord Miquel, és una cosa molt intima i personal. No n'hem de fer res. I punt!. Sempre li donem masses voltes. Salut!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”