Informació sobre trens per les vies d'Antoni de Capmany

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
carles
N1
N1
Entrades: 2

Informació sobre trens per les vies d'Antoni de Capmany

Entrada Autor: carles » Dimarts 18/09/2007 10:53

Hola a tothom,

Sóc un estudiant d'enginyeria de telecomunicacions que estic fent un projecte final de carrera sobre el soroll dels trens. Aquest projecte inclou una simulació d'un tram de vies. Aquest tram de vies són les que circulen pel carrer Antoni de Capmany. Per a la simulació m'interessaria informació dels trens que hi circulen per aquestes vies, com els tipus de trens que hi passen, velocitat mitjana a la que van per aquest tram... Em vaig posar en contacte amb Renfe i només em van facilitar el nombre de trens de rodalies, de mitja i llarga distància que passen per allà.

Si algú de vosaltres tingués aquesta informació, em seria molt útil. Moltes gràcies!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 18/09/2007 11:02

Bàsicament hi passen TOTS els tipus de trens de viatgers de Renfe que circulen per Barcelona, però cap de mercaderies. Així, a primer cop d'ull:
Rodalies:
440
447
450
451
Civia
Tots ells poden ser en composició simple o doble

MD:
444
448
470
Tots ells poden ser en composició simple o doble

LD:
101
120
Locomotores 252 + Talgo
Locomotores 252 + cotxes convencionals



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimarts 18/09/2007 11:09

Hola carles, jo visc davant de les vies i per aqui hi passen de tots els tipus, en quant a rodalies pots trobarte trens de les sèries 440, 447, 451(dos pisos), 463, 464 i 465 (aquests tres son el mateix tren, però la diferència es el nombre de vagons de duen). Si vas al google i poses aquests numeros segur que et surten fotos d'ells. La velocitat d'entrada a sants és de 30 km/h, a causa de les obres.
També circulen regionals (o mitjana distancia), de les sèries 444, 448 i 470; aquests normalment només circules per les dues vies més properes a les del metro, i també ho han de fer a uns 30 km/h.
En quant als llarga distància, hi ha de tot, desde Euromed's fins a Alvia's, passant per Talgo, Trenhotel, Arco, Estrella.
El que no hi passen son trens de mercaderíes.

Espero haber-te estat d'ajut, si hi ha algun company que veu que m'he confos en alguna cosa, que ho digui!

Salutacions i sort amb el treball!



carles
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: carles » Dimecres 19/09/2007 11:43

Hola de nou!

Moltíssimes gràcies per la informació, tot i que també m'interessaria una altra informació. La pregunta va per Alacreu: podries dir-me (si ho saps) quina és la velocitat a la que passaven (i, en principi passaran) abans de les obres? Així podria tenir les dues versions.

Moltes gràcies de nou a tots.

Salut!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”