Nou logo FGC línies metropolitanes?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Període de transició

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 16/01/2008 11:47

Guigui ha escrit:
jordidr ha escrit:No estic segur que aquest logo sigui per tota la xarxa ja que he demanat el logo de l'empresa a FGC i m'han enviat el tipic blau
Ja sol passar que les empreses, durant el període de canvi d'imatge corporativa, també es presentin amb l'antiga, especialment si no els hi va massa la vida.
De fet RENFE al 3r any ja de la nova imatge encara està lluny de renovar la imatge... a les estacions d'ADIF i Renfe Operadora encara hi ha més símbols antics que moderns.

En canvi la SNCF el canvi d'imatge el va fer molt més ràpid.


Tot i que torno a insistir, el logotip no ha canviat! continua sent el de sempre.
Simplement en comunicats i impresos el posen en fons taronja.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 16/01/2008 16:35

M'he fixat en el bitllet senzill amb el logo nou,i als bitllets senzills d'abans el fons sortia una 112 amb un fons rosa,doncs bé,ara el fons és taronja.

Resulta que FGC vol passar a dónar imatge 'taronja',i la meva opinió al nou logo,molt lleig.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 16/01/2008 21:28

No se ... potser nomes va dedicat a les arees metropolitanes...



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 07/02/2008 21:40

El "nou" logo ja surt a la capçalera del web de FGC:

http://www.fgc.cat/homepage.htm



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 08/02/2008 8:54

A mi no em desagrada el nou format del logo de FGC. Li dóna un aire més modern sense perdre l'emblemàtic símbol que representa la línia Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia entrellaçades (o algo així :p)



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 08/02/2008 14:18

Em sona que al seu dia (197x) es va dissenyar partint de la forma dels contracarrils de les agulles. En algun lloc deu estar explicat.

Salut !!
Trenscat ha escrit:A mi no em desagrada el nou format del logo de FGC. Li dóna un aire més modern sense perdre l'emblemàtic símbol que representa la línia Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia entrellaçades (o algo així :p)


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 09/02/2008 19:18

El logo d'FGC representa un tipus d'enganxall ferroviari entre les dues línies, i les quatre barres. El color blau bàsic representa el mediterrani.
genissimon ha escrit:Em sona que al seu dia (197x) es va dissenyar partint de la forma dels contracarrils de les agulles. En algun lloc deu estar explicat.

Salut !!
Trenscat ha escrit:A mi no em desagrada el nou format del logo de FGC. Li dóna un aire més modern sense perdre l'emblemàtic símbol que representa la línia Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia entrellaçades (o algo així :p)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 09/02/2008 21:15

Per cert, que als nous horaris es pot veure el logo amb el color de Turisme i muntanya a l'anunci del cremallera de Montserrat.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 01/07/2008 9:08

Sobre el tema de nou logo, ja hi ha la primera estació de FGC que llueix banderola del nou tipus que se suposa que s'anirà implantant a totes les estacions. És Ildefons Cerdà. Destaca el color taronja potent i l'eliminació del logo del Metro del Baix Llobregat, destacant ara només el logo de FGC. Sembla que estiguin fent una mica el procés de renfe, on abans es destacaven els logos de cada UNE (Rodalies, Regionals, Grans Línies, ... ) i es va passar a destacar únicament la marca renfe.

Teniu una foto de la banderola al meu bloc: http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... regat.html



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 02/07/2008 16:22

Bernat, 3 mesos ja sense actualitzar! :(



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 03/07/2008 8:29

No tinc tot el temps que voldria per actualitzar però està al caure l'actualització de la Llobregat Anoia, que inclou noves fotos del tren de la SEAT, metros comarcals, moltes fotos "antigues" dels anys 1998, 1999, 2000,... En fi, a veure si ho puc tenir aviat que reconec que ja toca :roll: :oops:



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 03/07/2008 21:04

El nou logo ja és a tots els folletons d´horaris de les linies Llobregat/Anoia i Vallès. També al folletó més gran del cremallera de Núria. I els bitllets també han canviat una mica el disseny, amb el nou logo:

Imatge

Salutacions. ;)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/07/2008 23:29

Ara falta que TMB el canviï a les estacions de correspondència (de fet, ja figura a les enganxines provisionals de les obres de Diagonal), tot i que abans haurien de fer-ho amb Renfomentadif. Clar que això comportaria farcir Sants Estació d'un munt de logotips, si s'hi volen posar de debò.

On ja ni espero que actualitzin res és en aquella peça arqueològica que hi ha al vestíbul de l'estació de Sants.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 02/08/2008 0:40

Trenscat ha escrit:Sobre el tema de nou logo, ja hi ha la primera estació de FGC que llueix banderola del nou tipus que se suposa que s'anirà implantant a totes les estacions. És Ildefons Cerdà. Destaca el color taronja potent i l'eliminació del logo del Metro del Baix Llobregat, destacant ara només el logo de FGC.
Provença també, en té, amb la llegenda "Metro del Vallès" i "Línia de Balmes".

Sant Gervasi també.

També tenen banderoles amb la nova imatge: Alcoletge, Vilanova de la Barca, Térmens, Vallfogona de Balaguer i Balaguer. No hi ha cap inscripció, i són enganxines sobre l'antiga banderola blava, excepte a Balaguer on s'ha canviat i ara és una allargada retroil·luminada, com la de Provença.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 02/08/2008 1:30

A Universitat L1, ja s'ha cambiat la correspondència amb FGC a Catalunya i Espanya, aplicant el nou logo.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 26/05/2009 13:17

El nou logo de FGC llueix als convois i tot,fins i tot a l'exterior.Al lateral de color taronja a sobre,el del frontal és blanc.Algunes 111 i 112( la 112.12 és una)ja llueixen el nou logo,i en la meva opinió,queda una mica lleig.Ho podeu comprobar al bloc del Trenscat.

Doncs mès val que cacem els que queden amb l'antic logo,abans de que posin aquest "nou",que en la meva opinió,no m'agrada com queda aquesta imatge en els convois.A la Llobregat-Anoia no sé com anirà amb aquest tema,llàstima que tingui mal de coll,que sinó aquesta tarda sortiria a caçar-ne 213 amb el nou logo.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 26/05/2009 13:38

No m'agrada com queda, ara està massa buit, el frontal


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 26/05/2009 13:39

Es veu estrany, més que res que el logo en sí (el de tota la vida) es veu molt petit amb l'entorn del quadre blanc. Per cert, us poso un enllaç directe a l'entrada del bloc: http://trenscatbloc.blogspot.com/2009/0 ... s-fgc.html



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 26/05/2009 15:09

Al costat queda bé, en taronja, però al frontal prefereixo l'altre... :|



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 26/05/2009 18:23

Personalment, no m'agrada gens com queda el del frontal. Molt millor abans. El del lateral encara pot passar.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”