L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Sobrecost: justificat?

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/05/2013 23:11

http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... coste.html

El AVE Madrid-Barcelona tuvo un sobrecoste del 31% y cada kilómetro se pagó a 14,4 millones

Los 8.966 millones abonados por las obras superan en un 18% el precio fijado en los concursos



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 11/07/2013 10:50

L'AVE BCN-Madrid consolida i amplia la seva victòria sobre l'avió
El tren suma cinc mesos d'hegemonia amb una quota de mercat mitjana del 58%
Dijous, 11 de juliol del 2013 - 01:42h. | CRISTINA BUESA / Barcelona
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... io-2496930



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 11/07/2013 11:04

jaezcurra ha escrit:L'AVE BCN-Madrid consolida i amplia la seva victòria sobre l'avió
El tren suma cinc mesos d'hegemonia amb una quota de mercat mitjana del 58%
Dijous, 11 de juliol del 2013 - 01:42h. | CRISTINA BUESA / Barcelona
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... io-2496930
Que rabia de noticia... ¿Que me interesa el trasvase de viajeros del avión al AVE, si a cambio la inversión en trenes convencionales es una mierda? La prensa, en línea con la opinión pública: A festejar los AVE, y el tren convencional es algo para pobres. :cop :emprenyat



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 11/07/2013 11:20

Alf, ens interessa a tots.
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 11/07/2013 11:40

gatvell ha escrit:Alf, ens interessa a tots.
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).
No estoy diciendo que me parezca mal que vayan en AVE en lugar del avión, me parece mal que festejemos eso como si fuera el pináculo del ferrocarril, mientras que la inversión que supone conduce directamente a la desconstrucción del tren convencional. No entiendo por qué se pretende que un tren haga lo que un avión, y luego un bus haga lo que un tren. ¿No pueden los trenes ser trenes simplemente?



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 11/07/2013 22:41

Noi, no se que dir. Jo veig que és una bona notícia. Ara no cal fer uan festa per això.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 08/08/2013 15:36

L'AVE de Lleida guanya un 3,8% de viatgers en el primer semestre després de la baixada de tarifes

La tendència a la baixa del nombre d'usuaris de l'AVE des de l'inici de la crisi i per la posada en marxa dels Avant, que són més barats, s'està invertint. Així es desprèn de les xifres de viatgers d'AVE amb arribada o sortida a l'estació Lleida-Pirineus registrats per l'àrea de Turisme de Lleida. Entre el gener i el juny d'aquest any van ser 222.877 els viatgers que van arribar a la ciutat de Lleida en AVE o que en van sortir en aquest mitjà de transport. Aquesta xifra suposa un 3,8% més que els 214.638 del mateix període de l'any passat. No obstant, el veritable increment es va produir entre els viatgers que van sortir de Lleida en AVE (8%).

La rebaixa de preus aplicada per Renfe al febrer sens dubte té molt a veure amb la remuntada d'usuaris. De fet, al gener i al febrer el nombre de viatgers va continuar baixant, però a partir del març van començar a augmentar. La tarifa general va ser reduïda en un 11% i també es va modificar el sistema de descomptes, cosa que permet trobar ofertes de fins al 70%. En concret, al gener va disminuir un 9% el nombre de viatgers que van arribar i van sortir en AVE de Lleida i al febrer, un 5% i un 7%, respectivament. En canvi, al març es van incrementar en un 1% tant els que van arribar a la ciutat com els que en van sortir. A l'abril es va disparar l'augment amb un 8% i un 4%, respectivament, i al maig van pujar un 3% les arribades i es van estancar les sortides. Al juny es va registrar un 3% més d'usuaris d'AVE que van parar a Lleida i en van sortir un 1% més.

D'altra banda, el consell d'administració d'Adif va aprovar la licitació per 7.511.680 € i un període de 24 mesos del contracte de serveis de manteniment de la catenària del tram Madrid-Barcelona de l'AVE Madrid-Barcelona-Frontera francesa, i del tram d'ample UIC Saragossa-Tardienta.

http://cat.lleida.com/actualitat/index.html#161895



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dijous 08/08/2013 16:40

alf_ ha escrit:
gatvell ha escrit:Alf, ens interessa a tots.
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).
No estoy diciendo que me parezca mal que vayan en AVE en lugar del avión, me parece mal que festejemos eso como si fuera el pináculo del ferrocarril, mientras que la inversión que supone conduce directamente a la desconstrucción del tren convencional. No entiendo por qué se pretende que un tren haga lo que un avión, y luego un bus haga lo que un tren. ¿No pueden los trenes ser trenes simplemente?
L'important es que la gent agafa el tren,sigui l'AVE o tren convencional........



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 20/02/2014 14:39

33 milions de passatgers han utilitzat el TGV Barcelona-Madrid en sis anys
El perfil de client és el d'una persona d'entre 35 i 60 anys que es desplaça per motius laborals
ACN Barcelona | Actualitzada el 20/02/2014 13:50
http://www.ara.cat/societat/milions-pas ... 91341.html



davida  
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 20/02/2014 17:37

Els del Ara no va gaire be de matematiques:
Pel que fa al darrer any, entre el 20 de febrer de l'any passat i el 19 d'aquest 2014, 5.990.000 viatgers han utilitzat els serveis AVE, xifra que representa un increment del 18,9% respecte l'últim any i una quota de mercat del 60%.

La relació més utilitzada ha estat la de Barcelona-Madrid, amb 3.184.000 passatgers, un 18% més i una quota de mercat del 59,2%. El perfil de client és el d'una persona d'entre 35 i 60 anys que es desplaça per motius laborals. En segon lloc, com a trajecte més utilitzat, consta el de Madrid-Saragossa, amb 1.189.000 passatgers en el darrer any, un 10% més; seguit de Barcelona-Saragossa, amb 3.060.000, un 9,7% més; el de Madrid-Camp de Tarragona, amb 1.850.000 viatgers, un 9,5% més i Madrid-Lleida, amb 1.485.000, un 4,9% més.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 19/06/2014 9:43

Barcelona - Madrid en AVE desde 32 euros
Renfe pone a la venta un millón de plazas promocionales del tren de alta velocidad hasta el 15 de septiembre
Economía | 18/06/2014 - 13:58h | Última actualización: 18/06/2014 - 14:05h | Barcelona (Redacción)
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... euros.html



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”