Què en penseu de l'arribada del TAV a Barcelona?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Què en penseu de l'arribada del TAV a Barcelona?

Em sembla indecent tenir TAV però les Rodalies fetes "caldo".
11
32%
És una bona noticia, ja que treurà passatgers al pont aeri, contribuïnt a una mobilitat més sostenible i segura.
8
24%
El TAV només l'utilitzaran quatre amics, no crec que tothom en tregui benefici.
2
6%
Perfecte, però falta la connexió amb França i que comencin a arribar TGVs a dojo, a part d'AVEs, patos i altres "pajarracos".
13
38%
 
Vots totals: 34
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Què en penseu de l'arribada del TAV a Barcelona?

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 22/02/2008 19:54

Hola!

Una enquesteta amb motiu de l'arribada del TAV (de moment, AVE i esperem que d'ací a poc TGV :D ).

Salut!

PD: podeu sel·leccionar fins a dues opcions


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 22/02/2008 19:55

La meva opinió: bona noticia, però quedo a l'espera de la connexió amb França i penso que tenir TAV però Rodalies tal i com estan és un contrasentit. :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/02/2008 22:54

Per contradictori que sembli, he votat les opcions 1 i 4. Com en JaMiRo! ;)

Diguem que és la quinta essència del (poc) Dr. Jekyll i (molt) Mr. Hyde que és Renfomentadif.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 23/02/2008 16:07

Per cert, jo faré el meu particular homenatge a la nova línia tocant allò que no sóna: aniré de Barcelona a Zaragoza aquesta Setmana Santa amb el tren de tota la vida: anant en un Covadonga i tornant en un Finisterre. :D :D :D

El TAV tinc temps de sobra per tastar-lo (ja tinc fet el Lleida-Madrid); el tren "convencional", em temo que no. :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 24/02/2008 13:58

Guigui ha escrit:Per contradictori que sembli, he votat les opcions 1 i 4. Com en JaMiRo! ;)
Ídem.
JaMiRo! ha escrit:El TAV tinc temps de sobra per tastar-lo (ja tinc fet el Lleida-Madrid); el tren "convencional", em temo que no. :|
Jo només tinc provat el Lleida - Saragossa, i per ara el meu interès per a la LAV és nul, i ho serà mentre no arribi a Girona. Com a extra, potser prengui un Avant quan n'hi hagi.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 27/02/2008 14:22

Jo he votat la 2ª i la 4ª. La 1ª em sembla una mica fora de lloc, jo estic totalment d'acord en que es indignant que les rodalies estiguin com estan, pero em sembla que amb AVE o sense les rodalies es podien haver millorat de la mateixa manera.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 28/02/2008 16:44

Pero el servei avant a Girona no arribara fins despres que hagui arribat l'ave a la ciutat...



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 28/02/2008 17:00

entfe001 ha escrit: Jo només tinc provat el Lleida - Saragossa, i per ara el meu interès per a la LAV és nul, i ho serà mentre no arribi a Girona. Com a extra, potser prengui un Avant quan n'hi hagi.
Pero pot ser molt util per anar a veure linies convencionals, que sense AVE queden molt mes lluny. Es pot arribar a Canfranc o Terol amb mes facilitat. Es poden bogeries com anar a Extremadura anada i tornada el mateix dia via Puertollano y/o Caceres, etc...



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 28/02/2008 17:29

Es pot fer BCN - Zaragoza amb AVE i despres Zaragoza - Tardienta - Lleida amb REX i despres Lleida - Barcelona amb AVE...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”