Nous horaris Rodalies RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Nous horaris Rodalies RENFE

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 12/07/2011 19:52

Abans parlavem que amb els nous horaris s'ha incrementat el nombre de circulacions en composició simple.

Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 12/07/2011 21:14

Mako448 ha escrit:Abans parlavem que amb els nous horaris s'ha incrementat el nombre de circulacions en composició simple.

Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.
En canvi, tots els trens amb destinació/procedència a LaTour de Carol, pugen en doble fins a l'estació internacional. Abans del canvi d'horaris, els dies feiners es desacoplava una unitat a Ripoll, seguint fins al final del trajecte la unitat del cap (en sentit ascendent). Em sembla una bajanada, ja que no és la ocupació que té aquest tren en dies feiners. Dic jo que es podria haver fet com abans del canvi, deixar una unitat a Ripoll, on a partir d'allà fins a L'Hospitalet el tren s'omple progressivament.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 15/07/2011 8:23

Dimarts vaig provar de fer el recorregut Castellbisbal-Terrassa fent servir R8+R7+R4. Vaig agafar el R8 de les 18:38 a Castellbisbal (que va passar 3 o 4 minuts tard), que arribava a Cerdanyola-Universitat a les 18:55. La immensa majoria dels viatgers van baixar del tren i van córrer pel pas inferior per agafar el R7 que sortia a les 19:05, en aquest cas hi ha un marge gran però una hora abans el marge és només de 3 minuts. A Cerdanyola vaig haver de córrer per canviar de tren i agafar el R4 a Terrassa que circulava amb algun minut de retard (era un Hospitalet-Terrassa). Total, que malgrat l'enllaç extra que s'ha de fer vaig guanyar 24 minuts respecte haver agafat el R4 via Barcelona que passava just abans de l'R8 per Castellbisbal (17 minuts si hagués perdut l'enllaç de Cerdanyola, que era molt ajustat). Abans del canvi d'horaris es podia guanyar molt més temps crec, a part d'evitar un transbordament que de fet fa gairebé tothom a Cerdanyola Universitat.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 15/07/2011 9:34

Mako448 ha escrit:Abans parlavem que amb els nous horaris s'ha incrementat el nombre de circulacions en composició simple.

Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.
Ahir a la tarda vaig agafar el penultim tren que surt de Maçanet cap a Barcelona (21:15 per Blanes) i també es fa ver amb 447 en simple, la sort va ser que com feia mal temps les platges no estaven gaire plenes i el tren no va anar a rebentar en cap moment.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Divendres 15/07/2011 9:36

Una 447 en simple a Calella, sol ser una cosa bastant normal...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 15/07/2011 23:21

Pere ha escrit:Ahir a la tarda vaig agafar el penultim tren que surt de Maçanet cap a Barcelona (21:15 per Blanes) i també es fa ver amb 447 en simple, la sort va ser que com feia mal temps les platges no estaven gaire plenes i el tren no va anar a rebentar en cap moment.
Aquest tren i l'últim Maçanet-Barcelona via Mataró es fan amb 447 en simple: és un rodalies que arriba a Maçanet en doble de 447 que allà es divideix i la primera surt fent el penúltim tren i la segona l'últim tren.



França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 19/07/2011 18:20

Una pregunta. Los horarios, que se dijo que se iban a meter "frecuencias de Metro" en la R1 y la R4 dónde están? Si tenía hace un año cuando los recortes más servicios el corredor del henares madrileño que la R4 y R1 juntas en hora valle... Yo sigo viendo el mismo número de servicios y unas frecuencias de risa -ironía-. Realmente me llegué a creer lo de Terrasa-Hospitalet cada 4 minutos durante buena parte del día...


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/07/2011 18:32

França451 ha escrit:Los horarios, que se dijo que se iban a meter "frecuencias de Metro" en la R1 y la R4 dónde están?
En un calaix perdut de les promeses electorals, com tantes altres coses.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 19/07/2011 18:57

Pere ha escrit:Ahir a la tarda vaig agafar el penultim tren que surt de Maçanet cap a Barcelona (21:15 per Blanes) i també es fa ver amb 447 en simple, la sort va ser que com feia mal temps les platges no estaven gaire plenes i el tren no va anar a rebentar en cap moment.
Doncs en el sentit contrari el problema és més greu, en els trens de la nit que van a Blanes hi ha gent que no pot seure fins a Mataró, convindria posar reforços L'Hospitalet-Mataró entre els trens que van a Blanes. Els trens van plens de turistes de Calella i més amunt que venen de passar el dia a Barcelona.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 28/07/2011 14:30

Ahir no vaig veure cap composició en doble a la R1. :o Això feia molts anys que no em passava.

Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona. :suar Trobo escandalòs que posin composicions en simple a una línia a la que li caldrien trens de dos pisos. :avall

Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya? :twisted:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 28/07/2011 22:43

m.h.t. ha escrit:Ahir no vaig veure cap composició en doble a la R1. :o Això feia molts anys que no em passava.

Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona. :suar Trobo escandalòs que posin composicions en simple a una línia a la que li caldrien trens de dos pisos. :avall

Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya? :twisted:
Els Blanes i Maçanet també anaven en simple?Quina hora era per casualitat?A l'R4 tots els trens van amb doble de 447 excepte els L'Hospitalet-Terrassa i viceversa,que indistintament van amb 447 simple o doble o 465 simple.Aixó no treu que algún cop s'escapin 447 simple en altres relacions,peró aixó passa molt poc.El que passa és que amb els nous horaris han augmentat els "serveis de reforç"a hores puntes de matí,migdia i tarda,i en dalgunes franjes tenen poc material,i per aixó han de ficar més composicions simples.Potser el que haurien de fer a l'estiu és posar més 447 doble a l'R1 i passar unes quantes 465 a l'R4.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 29/07/2011 1:34

Doncs avui s'ha girat la truita, i tots els avistats a la R1 eren en doble. A mí m'ha tocat un Civia en doble (4+4), que anava bastant buit. :o Era el Mataró (19:13) - L'Hospitalet (20:07), i no sé qué feia en composició 4+4, ideal per un Maçanet. :?
Mako448 ha escrit:Els Blanes i Maçanet també anaven en simple?Quina hora era per casualitat?
Doncs de 3 seguits en una mateixa direcció (direcció L'Hospitalet), dos eren 447 en simple i un Civia en simple (de 4 vagons). Per horari, es podrien tractar dels Hospitalet provinents de Blanes (19:46), Calella (20:33) i Mataró (20:17). ;) Jo anava al Molins (20:33)-Mataró (21:41) també amb 447 en simple. ;) Eren entorn les 21h.
Mako448 ha escrit:A l'R4 tots els trens van amb doble de 447 excepte els L'Hospitalet-Terrassa i viceversa,que indistintament van amb 447 simple o doble o 465 simple.
Doncs ja pots anar afegint excepcions. :D Avui he anat a Sant Feliu amb el Terrassa (19:15) - Vilafranca (20:55)* servit per 447 en simple.

Hauries d'haver vist quin espectacle s'ha muntat a Pl. Catalunya per agafar-ho. Ha parat al cantó Universitat i les corredisses de la gent eren impagables. Durant 3 minuts ha estat "intentant" entrar gent al tren. Durant tot el trajecte, una llauna.

Al tren era el tema del moment. He pogut sentir diversos comentaris com una dona preguntant-se "-¿Cómo pueden poner un tren tan pequeño a Vilafranca?". El millor de tots, ha estat un nen que li ha preguntat al seu pare "-¿Perquè hi ha tanta gent?", i el pare li ha respost "-Per què el tren és molt petit".

Amb això crec que queda tot dit.

*Circulava amb 10 minuts de retard


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 29/07/2011 13:59

m.h.t. ha escrit:Ahir no vaig veure cap composició en doble a la R1. :o Això feia molts anys que no em passava.

Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona. :suar Trobo escandalòs que posin composicions en simple a una línia a la que li caldrien trens de dos pisos. :avall

Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya? :twisted:
Ahir vaig fer Blanes-Barcelona al migdia i Barcelona-Blanes a la nit, i anaven en doble. Tot i així, els trens de la nit en sentit Nord van col·lapsats. Torno a reclamar que posin un parell de trens a Mataró intercalats amb els de Blanes!



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 04/08/2011 16:03

Com poden tenir la poca vergonya de dir que la R7 redueïx la freqüència de pas a 1 hora per culpa del tall de Sants? :emprenyat

:flecha R7: Barcelona-Sant Andreu Arenal <-> Cerdanyola Universitat. Línia afectada per obres del 4 al 27 d'agost

Això ja era el que em faltava per veure. Que es treguin de la màniga uns horaris d'agost per estalviar i que a sobre diguin que es degut a les obres de Sants. >:(


Salvem l'Estació de França!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 05/08/2011 9:32

Doncs estarà relacionat amb l'escassetat de trens, igual que amb el fet que hi vagin 447 a Calaf.



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Divendres 05/08/2011 10:06

Potser també és perquè desvien els LD desde Sants pel Nord, i han de passar per Cerdanyola del Vallès i Cerdanyola Universitat per agafar la línia de Vilafranca en direcció SVC.

I si ja coneixem la RENFE en situació 'habitual' amb els cisallaments, si han de fer passar més trens per un cisallament en via única... doncs ja ho tenim.



França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 05/08/2011 15:22

m.h.t. ha escrit:Com poden tenir la poca vergonya de dir que la R7 redueïx la freqüència de pas a 1 hora per culpa del tall de Sants? :emprenyat

:flecha R7: Barcelona-Sant Andreu Arenal <-> Cerdanyola Universitat. Línia afectada per obres del 4 al 27 d'agost

Això ja era el que em faltava per veure. Que es treguin de la màniga uns horaris d'agost per estalviar i que a sobre diguin que es degut a les obres de Sants. >:(
KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE??????

QUE QUÉ????????????????????????

Vamos a ver... a la R7 no le afecta el corte de Sants, no??? Si ya no llega a Sants!!!!! Cómo que una hora de frecuencia en la R7???? Es una broma, no?????????????? :x :x :x

Acabo de ver los horarios... LA MADRE QUE LOS PARIÓ QU' AGUSTO SE QUEDÓ!!!

Una cosita... En madrid todos los agostos meten unas frecuencias pésimas en todas las líneas. Digo que si falta material en BCN que suban unas cuantas unidades que les sobran no???? Para dejarlas durmiendo la mona en el taller, que las traigan aquí si se necesitan. Por ejemplo los buques, que todos los agostos están las cuarenta series hibernando en Fuencarral.......
França451 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 05/08/2011 15:28, en total s’ha editat 1 vegada.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 05/08/2011 15:27

Jo no veig la novetat enlloc,ja a l'Agost de l'any passar passat la freqüència ja era d'una hora,i si no m'equivoco al nadal també.En époques de vacances solen posar un tren cada hora a l'R7,la diferència que abans anulaven els Hospitalet-Cerdanyola Universitat,ara com l'R7 nomès fa e trajecte entre Sant Andreu Arenal i Cedanyola Universitat,doncs eliminen la meitat de trens.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 05/08/2011 16:34

Amb el tall de Sants a la R3 s'han carregat tots els Canovelles menys l'últim, i també tots els La Garriga menys el primer des de Sants. Igual a l'inrevés, només el primer tren descendent des de Canovelle circula, i des de La Garriga el primer i l'últim del dia circulen.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dissabte 06/08/2011 12:58

Bon dia.
UT440_132M ha escrit:Amb el tall de Sants a la R3 s'han carregat tots els Canovelles menys l'últim, i també tots els La Garriga menys el primer des de Sants. Igual a l'inrevés, només el primer tren descendent des de Canovelle circula, i des de La Garriga el primer i l'últim del dia circulen.
Això de suprimir a la R3 els trens a La Garriga i Canovelles ho fan cada any al mes d'agost i també per les festes de Nadal i Reis. Consideren els dies de vacances com a festius. No te res a veure amb el tall de Sants.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”