Nous horaris Rodalies RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Nous horaris Rodalies RENFE

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 29/09/2009 15:58

mikado ha escrit:Suposso que a la C2 menys trens pararan els diumenges a Garraf i Platja de Castelldefels. Hem sembla que a l'estiu els Sant Vicenç C - EDF paraven a primera hora de la tarda a aquestes dues estacions
Cap SVC-EDF excepte alguns d'hora punta i l'últim en direcció Barcelona s'aturarà a Platja de Castelldefels,i cap a Garraf.Alguns VNG-EDF que els caps de setmana al matí direcció nord i a la tarda direcció sud que la resta de dies de la setmana no feien parades,passaràn a no aturar-se cap dia de la setmana.

Remarcar que en els horaris d'estius els SVC-EDF no s'aturaven a Garraf,i a Platja de Castelldefels només alguns serveis i sempre en direcció nord més que a primera hora del matí,a partir de les 17.00 i fins les 20.00/21.00.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 07/05/2011 22:51

Pel que he llegit en alguns mitjans de comunicació,el conseller té preparat uns canvis d'horaris a Rodalies en algunes línies i que ho presentaria la setmana que ve,

Espero que una d'aquestes línies sigui l'R4,amb l'allargament dels Vilafranca fins a Sant Vicenç de Calders acompanyat d'una millora cordinaria a les conexions entre l'R4 i els Regionals,que són nefastos,la millora horaria més imprescindible de tota la xarxa de Rodalies,juntament amb la tornada del tren cada 30 minuts entre UAB i Martorell(allargar els trens que acaben a Cerdayola Universitat fins a Martorell,i una millora de freqüència en caps de setmana a l'R2 Nord,R4 entre Terrassa i Manresa i R1 entre Mataró i Calella nomès els caps de setmana d'estiu i a hores puntes,i també un tren que surti de Vilanova a les 22.30-23.00(rídicul que l'últim tren sigui a les 22.19 en una zona amb molta activitat nocturna),i un altre que surt de St.Vicenç pel matí a les 5.30 aproximadament(que el primer surt a les 6

Tot i aixó,em temo que nomès faràn millores a l'R1(la mimada,mentres que els altres tenim un servei penòs i unes freqüències dolentes!).En Recorder recordo fa uns mesos dir que faria hroaris de metro(tot i que les freqüències eren les mateixes)a l'R1 i no va citar cap altra millora en cap línia de Rodalies,i també va dir que millorària la corrdinació entre l'R1 i els Regionals a l'R1(obviant el R4-Regionals de Sant Vicenç de Calders que està igual de malament o pijor,i agradi o no,a SVC hi ha molta més gent que Maçanet).

Per tant atents als propers dies.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 07/05/2011 23:38

Mako448 ha escrit:Tot i aixó,em temo que nomès faràn millores a l'R1(la mimada,mentres que els altres tenim un servei penòs i unes freqüències dolentes!).En Recorder recordo fa uns mesos dir que faria hroaris de metro(tot i que les freqüències eren les mateixes)a l'R1 i no va citar cap altra millora en cap línia de Rodalies,i també va dir que millorària la corrdinació entre l'R1 i els Regionals a l'R1(obviant el R4-Regionals de Sant Vicenç de Calders que està igual de malament o pijor,i agradi o no,a SVC hi ha molta més gent que Maçanet).
No crec que l'R1 sigui la mimada. Per una banda té més freqüències que les altres línies, però per l'altra les velocitats comercials són les pitjors de tota la xarxa. I no oblidem que és la línia amb més passatgers.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/05/2011 23:42

No sé ara si és la R1 o la R2 la que té més passatgers. Algú ho pot aclarir?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 07/05/2011 23:48

En la R4 estaría bien que hicieran estos cambios.

Laborables:

Montcada Bifurcació (5:19)-Martorell (6:11): Salida desde Terrassa
Montcada Bifurcació (5:49)-Vilafranca (7:00): Salida desde Terrassa
Montcada Bifurcació (6.25)-Sant Vicenç (8:01): Salida desde Terrassa
Vilafranca (19:39)-Terrassa (21:18): Prolongación hasta Manresa
L'Hospitalet (20:31)-Manresa (22:02): Acortar su recorrido hasta Terrassa

Sábados, domingos y festivos:

Montcada Bifurcació (6.28)-Sant Vicenç (8:04): Salida desde Terrassa
Martorell (4:58)-Sants (5:29): Prolongación hasta Terrassa
Vilafranca (21:16)-Terrassa (22:58): Prolongación hasta Manresa
Sant Vicenç (21:23)-Montcada Bifurcació (23:00): Prolongación hasta Terrassa
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 07/05/2011 23:50, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 07/05/2011 23:49

Doncs jo crec que l'R1 sí que està mimada respecte a les altres línies de Rodalies,tot i que aixó no vol dir que sigui excel.lent,peró és la millor tractada respecte a les altres línies de Rodalies,tot i que és la pitjor parada en quant a temps de trajecte,peró no molt lluny de l'R3 i l'R4 per exemple.Vaja que jo penso que primer cal millorar allà on el servei sigui més deficient,i veig més prioritari realitzar millores horàries a l'R2,R3,R4 i R7 abans que l'R1 que l'única millora horària,i que potser ni és possible(recordem que en realitat en laborables la freqüència entre Calella i Mataró en les franjes de 4 trens/hora sentit realment és un tren cada 10-20 minuts,i no cada 15 minuts),i clar la freqüència entre Mataró i Barcelona és cada 15 minuts,amb els encreuaments i tal no se si és possible posar un tren exactament cada 15 minuts entre Mataró i Calella,no se si m'explico.

I jo diria que l'R2 i l'R4,aixó sí senceres,recordem que són línies passants,tenen més passatgers,i el servei i les freqüències són força pitjors que l'R1.I jo diria que en algún lloc vaig veure(peró fa anys i potser ha canviat)que l'R2 Sud tenia més passatgers que l'R1.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/05/2011 23:59

Difícilment es poden incrementar freqüències a la R2, amb el rotllo de regionals i llargues distàncies pel mig.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 08/05/2011 0:01

metring ha escrit:No sé ara si és la R1 o la R2 la que té més passatgers. Algú ho pot aclarir?
Segons el PTVC 2008-2012, aquests són els viatgers anuals (2007):

R2 35,5 (milions de viatgers)
R4 34,4
R1 31,9
R3 7,9
R7 4,1
R10 3,2

Però mirant el nombre de viatgers-km de les branques per separat (2006):
R1 698 (milions de viatgers-km)
R2Sud 624
R4Nord 493
R2Nord 401
R4Sud 335
R3 274
R10 60
R7 ¿?

Si comptem les línies senceres, l'R2 i l'R4 tenen més passatgers que l'R1. Però jo em referia a la segona estadística: l'R1 supera a les branques per separat de l'R2 i l'R4. Dit d'una altra manera, la línia per on entren/surten més passatgers de Barcelona és la de Mataró.
Sagrerenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 08/05/2011 11:30, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 08/05/2011 10:24

Sagrerenc ha escrit:
Però mirant el nombre de viatgers-km de les branques per separat (2006):
R1 698 (milions de viatgers-km)
R2Nord 624
R4Nord 493
R2Sud 401
R4Sud 335
R3 274
R10 60
R7 ¿?

Si comptem les línies senceres, l'R2 i l'R4 tenen més passatgers que l'R1. Però jo em referia a la segona estadística: l'R1 supera a les branques per separat de l'R2 i l'R4. Dit d'una altra manera, la línia per on entren/surten més passatgers de Barcelona és la de Mataró.
R2 Nord més viatgers qué R2 Sud?Em sembla que aixó està malament,sospito que han confòs R2 Sud amb R2 Nord,i la xifra que posa R2 Nord en realitat és R2 Sud i viceversa.I si,potser la branca del Maresme és la que té més usuaris,peró també té molt bona freqüència i possiblement la més puntual.Posa la freqüència de pas a l'R1 a l'R2 Sud(ara impossible pels MD i LD)i potser la supera.A més que a mi em fa la sensació que amb els socavons de Bellvitge una part dels usuaris de l'R2 Sud van deixar d'ultilizar-la,peró crec que molt abans dels socavons de Bellvitge i les obres del TAV l'R2 Sud(branca Garraf)tenia més passatgers que l'R1.
metring ha escrit:Difícilment es poden incrementar freqüències a la R2, amb el rotllo de regionals i llargues distàncies pel mig.
Peró posar un tren que sorti de Vilanova a les 22.50 i arribi a EDF a les 23.50 no crec que sigui gaire problemàtic,no? :nose



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 08/05/2011 11:30

Mako448 ha escrit:R2 Nord més viatgers qué R2 Sud?Em sembla que aixó està malament,sospito que han confòs R2 Sud amb R2 Nord,i la xifra que posa R2 Nord en realitat és R2 Sud i viceversa.
Perdó, ha estat un error meu en transcriure les dades, ja ho he corregit. Les dades estan a la pàgina 34 d'aquest document.

Mako448 ha escrit:A més que a mi em fa la sensació que amb els socavons de Bellvitge una part dels usuaris de l'R2 Sud van deixar d'ultilizar-la,peró crec que molt abans dels socavons de Bellvitge i les obres del TAV l'R2 Sud(branca Garraf)tenia més passatgers que l'R1.
Les dades són del 2006, per tant, anteriors al tall de Bellvitge (finals de 2007-principis de 2008). És possible que avui la diferència sigui més gran en favor de l'R1.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 08/05/2011 12:45

trainman ha escrit: Montcada Bifurcació (6.28)-Sant Vicenç (8:04): Salida desde Terrassa
Aquest servei ni tocar-ho! No vull un altre tren negre a l'R4 per culpa dels mateixos gamberros de sempre de Sabadell, no, no, no, què a sobre és el que sempre agafo per anar de caça a SVC, a part de què s'hi va molt tranquil!



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/05/2011 13:00

Mako448 ha escrit:Vaja que jo penso que primer cal millorar allà on el servei sigui més deficient
Primer, cal millorar allí on s'esperi la major millora en el resultat (població servida i augment d'usuaris) i on sigui més senzill fer-ho.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 08/05/2011 20:47

PoLeTe124 ha escrit:
trainman ha escrit: Montcada Bifurcació (6.28)-Sant Vicenç (8:04): Salida desde Terrassa
Aquest servei ni tocar-ho! No vull un altre tren negre a l'R4 per culpa dels mateixos gamberros de sempre de Sabadell, no, no, no, què a sobre és el que sempre agafo per anar de caça a SVC, a part de què s'hi va molt tranquil!
Curiosa manera per decidir si un servei cal o no: si he de viatjar-hi molest, aquest servei no és imprescindible...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 09/05/2011 8:24

PoLeTe124 ha escrit:
trainman ha escrit: Montcada Bifurcació (6.28)-Sant Vicenç (8:04): Salida desde Terrassa
Aquest servei ni tocar-ho! No vull un altre tren negre a l'R4 per culpa dels mateixos gamberros de sempre de Sabadell, no, no, no, què a sobre és el que sempre agafo per anar de caça a SVC, a part de què s'hi va molt tranquil!
Doncs jo no m'ho crec que aquella hora i en cap de setmana és vagui molt tranquil en aquest tren.
Guigui ha escrit:
Mako448 ha escrit:Vaja que jo penso que primer cal millorar allà on el servei sigui més deficient
Primer, cal millorar allí on s'esperi la major millora en el resultat (població servida i augment d'usuaris) i on sigui més senzill fer-ho.
Precisament cal millorar el servei amb l'objectiu fer pujar els nombre d'usuaris.Si és fan millores horàries a l'R2,R4 i R7(no dic R3 per qué amb el tema de la via única poc és pot fer)aquestes línies poden pujar d'usuaris.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 09/05/2011 8:50

A la R3 es poden millor els horaris. Per exempe:
- 1 tren cada hora els caps de setmana de Barcelona a Vic, alguns prolongats a Ripoll/Ribes. A mes a mes dels semidirectes.
Que hi hagin temps d'espera entre trens a la R3 de mes d'una 1h es vergonyos. I no es problema de la via única.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 20/06/2011 13:40

Als cercadors de la web de Rodalies ja teniu els nous horaris(encara no els han publicat en PDF)!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 20/06/2011 13:59

Pel que he pogut veure,costarà i molt aprendre els nous horaris de l'R1,R3 i R4.La majoria d'hores són diferents!

L'R2 en canvi,horaris intactes.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 20/06/2011 14:01

Doncs jo anava buscant un La Sagrera-Vic i em deia que no hi han horaris disponibles. He canviat Sagrera per Arenal i sí que me'ls troba.... :x


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 20/06/2011 14:24

Acabo de veure els horaris en PDF al web de la PTP, i sembla ser que hi són des del dissabte.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 20/06/2011 16:10

Han canviat el 902 de Rodalies per un 900? Això diuen els nous pòsters horaris...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”