Desdoblament de la línia de Vic

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 17/07/2011 13:07

Crec que s´ha de ser realista: desdoblar el més fàcil i deixar el merder pel final.
Desdoblant des de Montcada-Ripollet fins La Garriga ja guanyes molt.
El tram de Montcada-Sant Joan és un futur coll d´ampolla relatiu, dependrà de quines siguin les freqüències de la línia.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 19/07/2011 20:13

http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... ins/ripoll

Arnau Urgell | Actualitzat el 19/07/2011 a les 16:24h

Els alcaldes creuen en la «quimera» de la doble via fins a Ripoll

Primera reunió oficial entre Jordi Munell i Vila d'Abadal en la qual segellen la voluntat de potenciar la unió ferroviària entre Osona i el Ripollès.

La doble via de tren ha d'arribar fins a Ripoll. Aquesta és la voluntat que comparteixen els alcaldes de les capitals del Ripollès i d'Osona. Jordi Munell, que avui ha rebut el seu homòleg vigatà Josep Maria d'Abadal, admet que es tracta d'una “quimera” però que la “voluntat” ha de permetre que el projecte esdevingui una realitat. Es tracta de la primera reunió oficial entre els dos alcaldes després del 22-M i que ha servit per segellar l'aposta per potenciar la unió ferroviària pocs dies després de tancar la carpeta de l'autovia.

Si no se'n parla, no es farà”, ha assenyalat i, tal i com ha recordat el mateix Vila d'Abadal, “tampoc fa 20 anys ningú creia que la C-17 desdoblada fos una realitat”. Per aquest motiu han volgut segellar la voluntat comuna que la doble via fins a Ripoll s'incorpori a l'estudi informatiu –actualment en redacció- que només la contempla fins a Vic. “Cal fer pressió des d'ara a les administracions superiors”, han reblat. Sigui com sigui, el desdoblament ferroviari no es començaria a construir fins al 2015.

Jordi Munell ha recordat que l'estudi entregat a Territori mostra que els fluxos de viatgers són molt majors als que a vegades es pensa. “I sobretot hi ha un elevat potencial si es desdobla”, ha afegit. En aquest sentit, els alcaldes volen que a mig termini un metro comarcal uneixi les dues capitals amb una freqüència de 20-25 minuts.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dijous 21/07/2011 0:08

Jo no crec que el desdoblament de Vic a Ripoll sigui una quimera... és un més dels projectes dels nostres polítics que no pensen més que en la seva reelecció. Això és com el soterrament a Montcada-Ripollet o a Sant Guim, coses que no tenen cap sentit, ni son prioritaries, ni son eficients, ni rentables, ni raonables. Pensant així, hem fet aeroports a Lleida... que ara tocarà pagar i qui sap si tancar. Siguem realistes i sobretot, sobretot, no demanem a l´altre el que no estem disposats a pagar nosaltres. A aquestes coses jo els diria als polítics: si, cap problema, desdoblament si vosaltres pagueu un x% (no cal que sigui gaire alt)... ja veurieu com s´acabaven les demandes fora de la realitat....



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 21/07/2011 9:44

La veritat es que no s'ho creuen ni ells, les freqüències cada 20-25 minuts... :)



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 24/09/2011 17:35

http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/2011 ... sdoblament

L'alcaldesa de La Garriga troba a faltar unitat per reivindicar el desdoblament de la línia de tren fins a Vic

ACN
última actualització: 24-09-2011 (11:23)
Lluís Vilaró (ACN) En declaracions a l'agència ACN, Meritxell Budó ho atribueix als recels polítics i assegura que els alcaldes han d'estar per sobre dels seus partits. Denuncia que el projecte de desdoblament està aturat i que caldrà renegociar-lo amb el futur govern de l'Estat.
L'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó (CiU), ha reclamat un "front comú" de municipis per reclamar al govern espanyol el desdoblament de la línia de Vic.

Budó ha demanat als alcaldes que "estiguin per sobre dels colors polítics" i que vagin a Madrid junts i "de bracet amb la Generalitat".

En una entrevista a l'ACN, l'alcaldessa ha lamentat que el projecte de desdoblament estigui aturat i que a hores d' ara "haguem d'esperar a tenir nou govern per reclamar una altra cop la via".

El Pla de Rodalies, que preveu les inversions que l'Estat ha de portar a terme fins el 2015, contempla un primer desdoblament entre Montcada i Reixach i Vic.

L'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, ha explicat que troba a faltar una unió entre els municipis afectats pel pas de la línia 3 de Rodalies. En una entrevista a l'ACN, ha indicat que "segurament" els recels polítics en són la causa. En aquest sentit, ha demanat als alcaldes que estiguin per sobre dels seus colors polítics i que s'uneixin per anar a Madrid i reclamar, "de bracet amb la Generalitat", el desdoblament de la via. "Poc pes tindrà l'alcaldessa de La Garriga si va sola a reclamar a Madrid", ha indicat Budó.

El Pla de Rodalies, que preveu les inversions que ha de fer l'Estat a la xarxa fins el 2015, contempla el desdoblement de la via entre les estacions de Montcada i Reixach i Vic. L'alcaldessa, però, recorda que el govern espanyol "té el projecte aturat" i que ara caldrà esperar a l'executiu que surti de les eleccions del 20 de Novembre "per tornar a reclamar la via".

La línia 3, que enllaça Barcelona amb Puigcerdà, uneix municipis com Mollet, Parets, Granollers, Canovelles, La Garriga o Vic. A partir de Montcada i Reixach, el servei discorre per una sola via, cosa que fa que minvi la freqüència de pas. Per aquest motiu, el desdoblament és una reivindicació històrica dels usuaris i dels municipis.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 25/09/2011 20:35

Aquesta línia va ser pionera en la implantació del CTC a Catalunya a la xarxa aleshores de Renfe. Actualment els enclavaments són els mateixos. Podria ser bo preveure associar la entrada en servei de vies dobles parcials amb la substitució paral.lela d'aquests elements, per tal de no fer allò de canviar els enclavaments per obsolets i al cap de poc temps tornar a canviar l'enclavament per entrada en servei de la via doble.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Diumenge 25/09/2011 22:38

liniadelRipollés ha escrit:Aquesta línia va ser pionera en la implantació del CTC a Catalunya a la xarxa aleshores de Renfe. Actualment els enclavaments són els mateixos. Podria ser bo preveure associar la entrada en servei de vies dobles parcials amb la substitució paral.lela d'aquests elements, per tal de no fer allò de canviar els enclavaments per obsolets i al cap de poc temps tornar a canviar l'enclavament per entrada en servei de la via doble.
És evident crec jo que l´obra de desdoblament canviarà tots els enclavaments. És més, segur que el primer que es fa és efectivament canviar els enclavaments ja que amb unes intal.lacions electròniques és molt més fàcil poder fer les diverses modificacions posteriors que seran necessàries en cada fase provisional de l´obra. Això és el que es fa normalment.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 25/09/2011 23:19

Correcte.
Toni ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Aquesta línia va ser pionera en la implantació del CTC a Catalunya a la xarxa aleshores de Renfe. Actualment els enclavaments són els mateixos. Podria ser bo preveure associar la entrada en servei de vies dobles parcials amb la substitució paral.lela d'aquests elements, per tal de no fer allò de canviar els enclavaments per obsolets i al cap de poc temps tornar a canviar l'enclavament per entrada en servei de la via doble.
És evident crec jo que l´obra de desdoblament canviarà tots els enclavaments. És més, segur que el primer que es fa és efectivament canviar els enclavaments ja que amb unes intal.lacions electròniques és molt més fàcil poder fer les diverses modificacions posteriors que seran necessàries en cada fase provisional de l´obra. Això és el que es fa normalment.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 09/11/2011 21:18

:blah
http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/2080 ... e_via_tren

El PSC promet a Ripoll fer-hi arribar la doble via de tren
última actualització: 04-11-2011 (12:19)

El candidat gironí Àlex Sáez també va parlar dels ajuts a la reindustrialització i de les vies verdes com a projectes emblemàtics pel Ripollès.

El diputat i candidat del PSC a Girona Àlex Sáez va ser a Ripoll dijous acompanyat d’Enric Pérez, número 3 de la llista. Pérez va ressaltar els projectes pendents al Ripollès com “entrar de nou” als ajuts de reindustrialització, les vies verdes i la doble via del tren. Va dir que la prioritat serà “conservar l’estat del benestar” i crear ocupació, i va referir-se a la planta de biomassa de Sant Joan.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 09/11/2011 21:24

Es creuen que la gent és tonta, suposo...



Avatar de l’usuari
jordiver
N5
N5
Entrades: 101
Ubicació: R11 - Figueres

Entrada Autor: jordiver » Dimecres 09/11/2011 21:58

Potser es que volen guanyar el concurs de la mentida més gran jajaja... xD
Jo no sé com prometen coses que no es creuen ni ells mateixos... :nose


Salutacions des de Figueres.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 09/11/2011 22:54

Doncs si, no s´ho creuen ni ells. Ni se justifica ni hi han diners per fer-ho. Amb moltíssssssssssssima sort es podrà desdoblar algun troç del Montcada - Vic als propers anys.......... No sé com no els dona vergonya prometre tonteries. A més, no veuen que la gent ja comença a saber diferencias aquestes coses?. Al final, si es fes ho hauriem de pagar entre tots, que els diners no surten dels arbres..... i què preferim, desdoblaments inútils o metges als hospitals?. Cal decidir, és així de clar.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 09/11/2011 23:41

Després de cada promesa electoral, cal fer-se algunes preguntes:
1) Està justificat?
2) Quan es farà?
3) Com es finançarà?

Si no hi ha resposta a aquestes tres preguntes, les promeses electorals són fum.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 10/11/2011 0:17

La cosa va més al fons: algú canvia el signe del seu vot per les campanyes electorals?

Un cop contestada aquesta pregunta, es fa evident que només serveixen com a sector econòmicament artificial que es retroalimenta, gràcies als diners de tots nosaltres. A partir d'aquí, no estranya que aquí surti qualsevol a veure qui la diu més grossa. Al capdavall, no és més que un reality show, però sense passar necessàriament per la petita pantalla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Divendres 11/11/2011 0:40

Jo el que crec és que cada cop fer obres caríssimes i inútils dona menys vots. La gent comença a veure que després les obres cal pagar-les.. i que cal escollir obres o metges. A mi la veritat és que el que ha fet l´aeroport de Lleida o la fantàstica L9 no em mereix cap mena de consideració............



Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Divendres 16/12/2011 17:56

Si desdoblessin la R3, perderia el seu encant... :(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/12/2011 19:22

Explica a la gent que dia sí, dia també pateix retards per "congestió ferroviària" quin encant té això!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 16/12/2011 19:52

Rodalies1i3 ha escrit:Si desdoblessin la R3, perderia el seu encant... :(
Vull pensar que ho dius irònicament.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 16/12/2011 20:09

Faré veure que no he llegit res... Però aquest argument de no desdoblar la línia "perquè perdria el seu encant", no s'aguanta per enlloc... :cop


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Divendres 16/12/2011 22:21

Home, desdoblar-la es una inversio que actualment no es pot fer! I abans de desdoblar-la que arreglin la infraestructura ja exsistent! I després s' hauria de desdoblar el tram entre Montcada i la Garriga que es on hi ha més afluencia de viatgers i amb diferencia.... :P



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”