Noves balises a la L5
Noves balises a la L5
Hola a tothom!!
Volia comentar-vos una cosa, i és que des de fa uns dies vaig veient que hi han balises noves a la L5, es poden veure a les estacions, i són de color grogues, algú sap per què hi són? Jo em pensava què tindria que veure amb el ATP, però fins ara aquestes balises no hi eren i el ATP funcionaba bé.
Vinga salutacions!!
Volia comentar-vos una cosa, i és que des de fa uns dies vaig veient que hi han balises noves a la L5, es poden veure a les estacions, i són de color grogues, algú sap per què hi són? Jo em pensava què tindria que veure amb el ATP, però fins ara aquestes balises no hi eren i el ATP funcionaba bé.
Vinga salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
dintre d'un temps indeterminat, es canviarà l'ATP de la L5 de "velocitat objectiu" a "distància objectiu" i per aixó son aquestes noves balisses. Si un hi fixeu hi han moltes més que en l'anterior sistema on normalment només hi havia 2, una a l'entrada i l'altre a la sortida de les estacions (aproximadament).
Hola!!El LLOP ha escrit:dintre d'un temps indeterminat, es canviarà l'ATP de la L5 de "velocitat objectiu" a "distància objectiu" i per aixó son aquestes noves balisses. Si un hi fixeu hi han moltes més que en l'anterior sistema on normalment només hi havia 2, una a l'entrada i l'altre a la sortida de les estacions (aproximadament).
I bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu?
Jo es que d' això com que no ho entenc molt
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Hola!!
I bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu?
Jo es que d' això com que no ho entenc molt
Salutacions![/quote]
que es una balisa?
I bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu?
Jo es que d' això com que no ho entenc molt
Salutacions![/quote]
que es una balisa?
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
El mateix pregunto jo.pokeroms ha escrit: bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu?
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
En el sistema de velocitat objectiu el tren està limitat per la consigna de cada un dels cantons (trams de via) que indiquen la velocitat màxima que pot aconseguir un tren en aquell tram de via.
Exemplificant-ho, entre un tren 1 i un tren 2, hi han diversos cantons, el tren 1 està aturat, i el tren 2 va per darrera seu, en aquest cas el tren 2 a cada un dels cantons rebrà per part de la via o sistema de transmissió corresponent, quina és la velocitat màxima a a la que podrà circular. Si el tren 1 es manté aturat, a mida que el tren 2 s’acosti al tren 1 anirà rebent a cada cantó l’ordre de rebaixar la velocitat fins a aturar-se al penúltim cantó abans del tren 1, (és a dir, si circulés a 70km/h, la consigna per cantó seria, 70/70(Actual) – 70/50 - 50/25 – 25/0(Aturada) – 0(cantó lliure).
El sistema de distància objectiu es distingeix de l’anterior en que cada tren sap en tot moment la seva posició, així com en quin cantó es troba el tren que el precedeix, el que permet que el cantó anterior a l’ocupat pel tren 1 sigui el cantó de frenada. Això implica que la consigna no depèn de les ordres de velocitat rebudes, si no de la distància al tren precedent i de la corba de frenada del propi tren.
Aquesta diferència implica que els trens poden aproximar-se més entre si, això implica velocitats comercials promig més altes.
Salut
Exemplificant-ho, entre un tren 1 i un tren 2, hi han diversos cantons, el tren 1 està aturat, i el tren 2 va per darrera seu, en aquest cas el tren 2 a cada un dels cantons rebrà per part de la via o sistema de transmissió corresponent, quina és la velocitat màxima a a la que podrà circular. Si el tren 1 es manté aturat, a mida que el tren 2 s’acosti al tren 1 anirà rebent a cada cantó l’ordre de rebaixar la velocitat fins a aturar-se al penúltim cantó abans del tren 1, (és a dir, si circulés a 70km/h, la consigna per cantó seria, 70/70(Actual) – 70/50 - 50/25 – 25/0(Aturada) – 0(cantó lliure).
El sistema de distància objectiu es distingeix de l’anterior en que cada tren sap en tot moment la seva posició, així com en quin cantó es troba el tren que el precedeix, el que permet que el cantó anterior a l’ocupat pel tren 1 sigui el cantó de frenada. Això implica que la consigna no depèn de les ordres de velocitat rebudes, si no de la distància al tren precedent i de la corba de frenada del propi tren.
Aquesta diferència implica que els trens poden aproximar-se més entre si, això implica velocitats comercials promig més altes.
Salut
lluismomu l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 27/06/2008 10:45, en total s’ha editat 1 vegada.
El sistema de distància objectiu es distingeix de l'anterior...lluismomu ha escrit:
El sistema de velocitat objectiu es distingeix de l’anterior en que cada tren sap en tot moment la seva posició, així com en quin cantó es troba el tren que el precedeix, el que permet que el cantó anterior a l’ocupat pel tren 1 sigui el cantó de frenada. Això implica que la consigna no depèn de les ordres de velocitat rebudes, si no de la distància al tren precedent i de la corba de frenada del propi tren.
Aquesta diferència implica que els trens poden aproximar-se més entre si, això implica velocitats comercials promig més altes.
Salut
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
Gracies
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Hola!!
Moltes gràcies per l' explicació.
Suposo que això deu ser un pas molt important, ja que tenir que posar balises a tota a la línia 5 i posar més cables deu de costar molt de temps i de diners
Salutacions!
Moltes gràcies per l' explicació.
Suposo que això deu ser un pas molt important, ja que tenir que posar balises a tota a la línia 5 i posar més cables deu de costar molt de temps i de diners
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Gràcies per l'explicació
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.