Noves balises a la L5

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Noves balises a la L5

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 26/06/2008 7:12

Hola a tothom!!

Volia comentar-vos una cosa, i és que des de fa uns dies vaig veient que hi han balises noves a la L5, es poden veure a les estacions, i són de color grogues, algú sap per què hi són? Jo em pensava què tindria que veure amb el ATP, però fins ara aquestes balises no hi eren i el ATP funcionaba bé.

Vinga salutacions!! :D :D


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 26/06/2008 10:14

dintre d'un temps indeterminat, es canviarà l'ATP de la L5 de "velocitat objectiu" a "distància objectiu" i per aixó son aquestes noves balisses. Si un hi fixeu hi han moltes més que en l'anterior sistema on normalment només hi havia 2, una a l'entrada i l'altre a la sortida de les estacions (aproximadament).



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 26/06/2008 13:57

El LLOP ha escrit:dintre d'un temps indeterminat, es canviarà l'ATP de la L5 de "velocitat objectiu" a "distància objectiu" i per aixó son aquestes noves balisses. Si un hi fixeu hi han moltes més que en l'anterior sistema on normalment només hi havia 2, una a l'entrada i l'altre a la sortida de les estacions (aproximadament).
Hola!!

I bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu? :D

Jo es que d' això com que no ho entenc molt :bleah

Salutacions!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dijous 26/06/2008 17:08

Hola!!

I bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu? :D

Jo es que d' això com que no ho entenc molt :bleah

Salutacions![/quote]
que es una balisa?



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dijous 26/06/2008 17:19

pokeroms ha escrit: bàsicament quina diferència hi ha entre velocitat objectiu a distància objectiu?
El mateix pregunto jo.


Saludos

Pedro Aguilar

lluismomu
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: BCN/Tremp

Entrada Autor: lluismomu » Divendres 27/06/2008 2:45

En el sistema de velocitat objectiu el tren està limitat per la consigna de cada un dels cantons (trams de via) que indiquen la velocitat màxima que pot aconseguir un tren en aquell tram de via.
Exemplificant-ho, entre un tren 1 i un tren 2, hi han diversos cantons, el tren 1 està aturat, i el tren 2 va per darrera seu, en aquest cas el tren 2 a cada un dels cantons rebrà per part de la via o sistema de transmissió corresponent, quina és la velocitat màxima a a la que podrà circular. Si el tren 1 es manté aturat, a mida que el tren 2 s’acosti al tren 1 anirà rebent a cada cantó l’ordre de rebaixar la velocitat fins a aturar-se al penúltim cantó abans del tren 1, (és a dir, si circulés a 70km/h, la consigna per cantó seria, 70/70(Actual) – 70/50 - 50/25 – 25/0(Aturada) – 0(cantó lliure).

El sistema de distància objectiu es distingeix de l’anterior en que cada tren sap en tot moment la seva posició, així com en quin cantó es troba el tren que el precedeix, el que permet que el cantó anterior a l’ocupat pel tren 1 sigui el cantó de frenada. Això implica que la consigna no depèn de les ordres de velocitat rebudes, si no de la distància al tren precedent i de la corba de frenada del propi tren.

Aquesta diferència implica que els trens poden aproximar-se més entre si, això implica velocitats comercials promig més altes.

Salut
lluismomu l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 27/06/2008 10:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 27/06/2008 8:24

lluismomu ha escrit:
El sistema de velocitat objectiu es distingeix de l’anterior en que cada tren sap en tot moment la seva posició, així com en quin cantó es troba el tren que el precedeix, el que permet que el cantó anterior a l’ocupat pel tren 1 sigui el cantó de frenada. Això implica que la consigna no depèn de les ordres de velocitat rebudes, si no de la distància al tren precedent i de la corba de frenada del propi tren.

Aquesta diferència implica que els trens poden aproximar-se més entre si, això implica velocitats comercials promig més altes.

Salut
El sistema de distància objectiu es distingeix de l'anterior...



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Divendres 27/06/2008 9:03

Gracies


Saludos

Pedro Aguilar

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 27/06/2008 11:30

Hola!!

Moltes gràcies per l' explicació.

Suposo que això deu ser un pas molt important, ja que tenir que posar balises a tota a la línia 5 i posar més cables deu de costar molt de temps i de diners :P

Salutacions!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 27/06/2008 16:42

Gràcies per l'explicació :D


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”