Martorell-Enllaç, maniobres vs motxo

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Martorell-Enllaç, maniobres vs motxo

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 21/07/2008 14:50

Dissabte passat vaig "gaudir" de 20 minuts morts a Martorell Enllaç, cortesia dels nous horaris de la LL-A, el cas, que vaig veure com es feien maniobres a diverses unitats per canviar-les de via, etc. i em vaig fixar que la mateixa dona que feia totes aquestes maniobres també es dedicava a netejar els trens!
Era una dona de la neteja fent de maquinista, o una maquinista que també li donava al motxo??


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 21/07/2008 15:42

Quin uniforme portava?



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 21/07/2008 20:15

Mortadel·lo ha escrit:Dissabte passat vaig "gaudir" de 20 minuts morts a Martorell Enllaç, cortesia dels nous horaris de la LL-A, el cas, que vaig veure com es feien maniobres a diverses unitats per canviar-les de via, etc. i em vaig fixar que la mateixa dona que feia totes aquestes maniobres també es dedicava a netejar els trens!
Era una dona de la neteja fent de maquinista, o una maquinista que també li donava al motxo??
No se si sera al mateix, pero un conegut, maquinista de FGC a la linea del Valles, amb va comentar que un estiu com a feina suplementaria, tenia que esta al COR de Rubi per neteixar els trens en lloc de conduir, clar que hu feia de nit, pero ell movia els trens i els netejaba, por ser el mateix cas



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 21/07/2008 21:48

Si això es cert...és per flipar

Espero, tot i que em disgusta, que sigui això, un maquinista que neteja el tren i no un agent de la neteja que maniobra el tren :cop



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 21/07/2008 21:52

Mortadel·lo ha escrit:Dissabte passat vaig "gaudir" de 20 minuts morts a Martorell Enllaç, cortesia dels nous horaris de la LL-A, el cas, que vaig veure com es feien maniobres a diverses unitats per canviar-les de via, etc. i em vaig fixar que la mateixa dona que feia totes aquestes maniobres també es dedicava a netejar els trens!
Era una dona de la neteja fent de maquinista, o una maquinista que també li donava al motxo??
No em parlis dels nous horaris de FGC Llobregat-Anoia, no em parlis... :cop


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 22/07/2008 8:56

Jordilar ha escrit:Si això es cert...és per flipar

Espero, tot i que em disgusta, que sigui això, un maquinista que neteja el tren i no un agent de la neteja que maniobra el tren :cop
Malauradament, es cert, ja que aqauest conegot, no es amic de inventar historietas, inclos tambe explica histories desagradables, com el dia que va atropellar a un suicida a la sortida de Sabadell Estacio, pero aixo es altre tema



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 22/07/2008 11:26

U-Bahn ha escrit:Quin uniforme portava?
fgc groc


ES PELIGROSO ASOMARSE

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 23/07/2008 22:11

Alguna cosa he sentit sobre conductors de tren de FGC que els fan netejar per estalviar...
I de primera mà. Però ara no sé si és només en alguna línia determinada o en totes.
"Encantats" de fer-ho, com us podeu imaginar...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 23/07/2008 23:29

M'agradaria saber si en algún lloc del món es repeteix aquesta situació >:(



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dijous 24/07/2008 0:58

¿Però els operaris amb el "mono" groc no son empleats de tallers o manteniment?
Si així fos no se perqué no tindría perque moure un tren. A algunes empreses ferroviaries les maniobres a dipòsits o cotxeres només ho pot fer el personal que treballi a aquests llocs, no així els maquinistes.

Salutacions,



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 24/07/2008 17:41

Jordilar ha escrit:M'agradaria saber si en algún lloc del món es repeteix aquesta situació
En algunes companyies d'autobusos, com Autocorb, els conductors tambe han de netejar l'autobus.
Jordilar ha escrit:Imatge
A mi em sembla be sempre que quan hagin agafat aquesta feina de conductors ja sàpiguen que tambe hauran de fregar, o que s'hagi fet voluntariament per guanyar-se un sobresou.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dijous 24/07/2008 18:02

I a mí m'agradaria saber: està escrit en els seus contractes que tinguin que fer les dos feines? En aquest cas sí que realment seria per flipar.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 24/07/2008 18:09

En el cas dels conductors d'autobusos i especialment d'autocars si que recordo especialment això de que han de netejar l'autocar, sobretot quan érem petits i anávem d'excursió el conductor alguna vegada havia fotut bronca a als nostres responsables per l'estat de l'autocar al acabar el viatje, però en el cas d'una empresa ferroviaria, no ho havia sentit mai i em sembla especialment greu.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dijous 24/07/2008 18:12

En el cas dels conductors d'autobusos, jo també ho he sentit parlar això de que tenen que netejar, i està en el seu contracte, però que tinguin que netejar els conductors dels trens, i més tractant-se d'una empresa com FGC, com tú molt bé has dit, és especialment greu.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 24/07/2008 18:44

Al cremallera de Nuria, es fan tot tipus de feines, des d'escombrar, vendre bitllets, o coduïr els Stadlers. No es tant d'extranyar, fins i tot l'alcalde de Queralbs ho fa.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dijous 24/07/2008 18:46

En el cas d'una zona tan turística com el cremallera de núria, no és tan extrany com en el metro del vallès o del baix llobregat-anoia.



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Divendres 25/07/2008 3:19

Disculpeu-me però jo encara no se que és lo que us sembla "greu". El company Mortadel·lo ha especificat que portava uniforme groc, així per tant no es tracta d'un maquinista de línia. Tot i així hi han empreses ferroviàries on el seu personal polivalent també li toca netejar el que faci falta en un moment determinat, i per ser polivalent no els hi treu que també siguin maquinistes.
D'altra banda considero que té tant prestigi la LL-A com la B-V com el Cremallera de Nuria o el de Montserrat...

Salutacions,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/08/2008 0:07

No aneu donant idees a TMB pel que fa a les funcions de l'AAC...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”