Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4235
Ubicació: Horta

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 24/02/2009 16:38

Busman ha escrit:És ben bé així, crec que ja ho havíem comentat. El sistema anterior cantava les parades comptant la distància recorreguda des dels terminals (una xapussa), per això en algunes estacions les cantava quasi quan estava entrant (la qual cosa suggereix que, a més, van calcular malament aquéstes distàcnies).

Ara quan arribi el segle XXXV instal.laran també l' ATP, i aleshores començarà a tenir una freqüència de metro, no com ara que, si se te n' escapa un, vol dir que arribaràs tard a la feina perquè el següent pot arribar a trigar 6 minuts.
Ja n'hi ha d'ATP. De fet, va ser la primera línia en tenir-ne.



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dimarts 24/02/2009 17:54

Busman ha escrit:És ben bé així, crec que ja ho havíem comentat. El sistema anterior cantava les parades comptant la distància recorreguda des dels terminals (una xapussa), per això en algunes estacions les cantava quasi quan estava entrant (la qual cosa suggereix que, a més, van calcular malament aquéstes distàcnies).

Ara quan arribi el segle XXXV instal.laran també l' ATP, i aleshores començarà a tenir una freqüència de metro, no com ara que, si se te n' escapa un, vol dir que arribaràs tard a la feina perquè el següent pot arribar a trigar 6 minuts.
Pixes fora de test. La línia 4 va ésser la primera en tenir ATP de tota la xarxa de metro. Les distàncies estaven ben calculades.



Miquel
Administrador
Entrades: 4137
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 24/02/2009 18:07

Per tenir ATP (tot i que se que va ser la primera), no és nota, tenir 30 o més trens disponibles i fer-ne servir 19 a hora punta, altres coses relacionades amb els 1100 que ja vaig xplicar anteriorment, etc.
Sobre la distància, va com ho vulguis mirar, si és just al sortir de l'estació no està bé, si és avans de que s'aturi està bé.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 25/02/2009 13:15

Oh, pitjor m' ho poseu doncs:

Si jo no havia notat que la L4 té ATP, imagineu l' ús que en deuen fer. Tenint, doncs, ATP, ¿com és que només hi ha 19 trens (que a la pràctica són 16) per cobrir una distància inferior a la de la L2 que en té entre 21 i 23? ¿Per què és la única línia (tret de la 11) que en hora punta té una freqüència superior als 3 (i de vegades 4) minuts?

Per la demanda? Oh, igualem el servei de la L4 al de les altres línies i poder pujarà la demanda: a més qualitat del servei, més gent disposada a fer-lo servir.

Sobre les distàncies, desconec el mètode usat (a mí, així a bot aviat se me n' acuden uns quants); però trobo erroni que en els 9000 cantessin algunes estacions quan ja frenaven. Ara, als 2100, es canten pràcticament només arrencar.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4235
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 25/02/2009 14:48

Si no és per l'estat de la via és pel mateix traçat massa sinuós de la línia, que no permet agafar grans velocitats. A més, que es van posar els 2100 i els 9000 sense canviar res d'una senyalització que estava pensada per als 1100.



Miquel
Administrador
Entrades: 4137
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 25/02/2009 16:01

Aii, s'ha dit molt d'una millora impresionant quan els 1100 marxesin, i que han fet? rés o gairebé rés, seguim amb la mateixa precarietat que fa 1 any, dos anys, etc...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 25/02/2009 16:04

Jo no he percebut cap millora, això per suposat. El que fan amb 19 trens ho poden fer amb 21. Ja ni tan sols en demano 25, que seria el mínim raonable.

Ara bé, jo el que veig és que la L4 pateix un dels problemes més absurds que la enginyeria pot arribar a concebir: el fet de compartir estació amb la L11, en un error garrafal (i poder antològic) de previsió, inutil.litza una via a Trinitat Nova, que es podria fer servir per agilitzar el canvi de sentit dels trens i afegir-ne un parell o tres més.

Penso que això s'ha de solucionar, però la única via que hi veig és obrir un passadís fins a Casa de l' Aigua (que poder seria massa larg) i canviar el nom d' aquesta estació pel de Trinitat Nova (eliminant-la, tècnicament); i deixar la via per a ús exclusiu de la L4.

També podríen obrir una estació de la L11 més abaix i així obrir una possible via d' ampliació de la línia cap a Torres i Bages per la Via Favència i, més endavant, cap al sud del Besòs.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Miquel
Administrador
Entrades: 4137
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 25/02/2009 16:10

Busman ha escrit:Jo no he percebut cap millora, això per suposat. El que fan amb 19 trens ho poden fer amb 21. Ja ni tan sols en demano 25, que seria el mínim raonable.
Ja peró si ho fesin, s'haurien de gretar les neurones per fer-les pensar.....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6914
Ubicació: Entre Fabra i Puig, Universitat i Sagrada Família amb metro, bus, Seat 1200Sport, Citroën Xantia
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 02/03/2009 10:15

Busman ha escrit: ¿Per què és la única línia (tret de la 11) que en hora punta té una freqüència superior als 3 (i de vegades 4) minuts?
Per la demanda?
Sí, per la "poca" demanda de la L4.
Aquesta baixa demanda ve donada, a la vegada, pel nefast disseny del seu traçat. Es va planificar com una línia circular, i al final, nyap rera nyap, ha acabat feta un nus absurd, una de les línies més mal planificades (per dir-ho d'alguna manera) de les que existeixen actualment a Europa i el món.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1342
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 02/03/2009 14:54

El divendres a les dotze de la nit aproximadament, el torn 404, amb el cotxe 9125, direcció Trinitat Nova, amb veu i termòmetres en funcionament. Ara, amb arrencades i frenades, al mig del túnel. Salut



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”