Civies, per alta montanya / Obres andanes P. de Gràcia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Civies, per alta montanya / Obres andanes P. de Gràcia

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 02/11/2008 18:56

Aixó esperem, demà ho comprovarem.

Xavi



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Diumenge 02/11/2008 18:58

Renfe451 ha escrit:Segons em van dir un maquinista, l'únic problema que tenen els Civia a la C2 era el de Passeig de Gràcia, que ja está sol·lucionat. A la resta d'estacions no hi n'han casos similars al de PdG.


Salutacions
No es per rés, aquet maquinista deu tindra pardals al cap, veniu a Sant Vicenç i podreu veura "in situ" las andanes i la dificultát per uns quants viatgers, jo mateix estic bastant agil i tot i aixis tinc que fer un bon salt. :?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 02/11/2008 19:52

Enric ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Segons em van dir un maquinista, l'únic problema que tenen els Civia a la C2 era el de Passeig de Gràcia, que ja está sol·lucionat. A la resta d'estacions no hi n'han casos similars al de PdG.


Salutacions
No es per rés, aquet maquinista deu tindra pardals al cap, veniu a Sant Vicenç i podreu veura "in situ" las andanes i la dificultát per uns quants viatgers, jo mateix estic bastant agil i tot i aixis tinc que fer un bon salt. :?
Els Civia feien serveis fins a Vilanova.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 02/11/2008 20:14

victorcasta ha escrit: Els Civia feien serveis fins a Vilanova.
Error, els civies feien serveis ST.VICENÇ-ST.ANDREU i VILANOVA-ST.CELONI

Xavi



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Diumenge 02/11/2008 20:59

Els Civia han fet serveis fins Sant Vicenç, un servidor ha pujat amb ells, per aixo deia que estan agil tinc que fer un bon salt, millor no pensar amb altres personas que tingin dificultats.

Ja explicaré quan als torni a veura per aqui.

:ok



Els primers serveis fins aquí van ser a principis del pasat Septembre.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 02/11/2008 21:08

Per a demostrar-ho una imatge de Setembre d 'un Civia.

Xavi
Fitxers adjunts
civia cubelles.JPG
Pantalla Civia Cubelles
civia cubelles.JPG (29.38 KiB) Visualitzat 3936 cops



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimarts 04/11/2008 14:58

Segons el que he pogut veure avui mateix, s’ha passat de necessitar una escala per poder entrar al trens a que es planteixin la possibilitat de fer “bicing” a les andanes. Donat que els trens s’aturen força diferent del que la gent i era acostumada, les curses per l’andana per agafar el tren que acaba d’arribar estan a l’ordre del dia, dons la gent encara espera que el cap del tren quedi a l’alçada de la sortida que dona a Passeig de Gracia, i ara el cap del tren queda gairebé al mig del total de l’andana....



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 04/11/2008 17:13

Doncs també feien serveis de granollers fins a castelldefels, n'hi he pujat amb civia :? .



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 04/11/2008 23:08

Fos com fos, els Civia només han tornat, de moment, a la C10. No fos cas que els estrangers que arriben a l' Aeroport penséssin que tenim un sistema de transport anticuat, insuficient i mal mantingut.

Pels que fem servir altres línies, com que ja ho sabem, no cal que ens ensabonin.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 05/11/2008 13:50

Ja ho sabem, tot per a la C-1, que per als de Renfe es la millor i es nota, i per la C-10 per quedar be amb els que venen de fora. A la c-2/3/4/7 res de res.
Us passe una foto d'un Civia 'Sin Servicio' dilluns per la C-2 a Segur de Calafell.

Xavi
Fitxers adjunts
MOL009 001_0001.jpg
CIVIA SEGUR DE C. C-2
MOL009 001_0001.jpg (12.91 KiB) Visualitzat 4566 cops



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 05/11/2008 14:32

Busman ha escrit:Fos com fos, els Civia només han tornat, de moment, a la C10. No fos cas que els estrangers que arriben a l' Aeroport penséssin que tenim un sistema de transport anticuat, insuficient i mal mantingut.

Pels que fem servir altres línies, com que ja ho sabem, no cal que ens ensabonin.

Dilluns dels tres trens que s'ultilitzen per cobrir la C10,dos eren civia i un una 447(bastant grafitejada).Ha canviat aixó,o sigui, els trens trens són civia?O segueixen amb 2 civia i una 447?


I volem civies a la C2 i a la C4 ja!Qué és deixin els de renfe pensant que nomès existeix una línia de rodalies,n'hi han sis no una.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 05/11/2008 15:33

Mako448 ha escrit: Dilluns dels tres trens que s'ultilitzen per cobrir la C10,dos eren civia i un una 447(bastant grafitejada).Ha canviat aixó,o sigui, els trens trens són civia?O segueixen amb 2 civia i una 447?
I volem civies a la C2 i a la C4 ja!Qué és deixin els de renfe pensant que nomès existeix una línia de rodalies,n'hi han sis no una.
Però Renfe sap que hi han 6 linies? Jo crec que no, només una linia de Rodalies Barcelona i ja està. Doncs no senyors de Renfe, Adif o el que sigui no, n'hi han 6 i es tenen de cuidar unes igual que les altres de bé: cuidar les estacions, nou material, horaris adaptats a les hores de més freqüencia..., i aixó cada any, sino 10 anys després depressa i correns a fer tot el que no s'ha fet en 10 anys en 10 dies. Haveure si teniu una mica més de cap!

Xavi



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 05/11/2008 17:37

Jo abans d'ahir vaig enviar un correu a Renfe queixant-me per que els Civies a la C2 encara no havien tornat, i no m'han respos!!! :evil: :evil:

Salutacions



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/11/2008 18:32

Espeeeera, que tarden una mica :roll:



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 05/11/2008 19:10

Renfe451 ha escrit:Jo abans d'ahir vaig enviar un correu a Renfe queixant-me per que els Civies a la C2 encara no havien tornat, i no m'han respos!!! :evil: :evil:

Salutacions
Ni et respondran, són així, i si et responen tardaran...

Xavi



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/11/2008 22:57

Renfe451 ha escrit:Jo abans d'ahir vaig enviar un correu a Renfe queixant-me per que els Civies a la C2 encara no havien tornat, i no m'han respos!!! :evil: :evil:
Envia'ls un mail cada hora (o sempre que estiguis davant un ordinador) fins que et responguin. A base de fer-se pesat, potser et faran cas. I digues sempre des de quan i quants n'has estat enviant. Com més retratats quedin, millor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 06/11/2008 18:08

Guigui ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Jo abans d'ahir vaig enviar un correu a Renfe queixant-me per que els Civies a la C2 encara no havien tornat, i no m'han respos!!! :evil: :evil:
Envia'ls un mail cada hora (o sempre que estiguis davant un ordinador) fins que et responguin. A base de fer-se pesat, potser et faran cas. I digues sempre des de quan i quants n'has estat enviant. Com més retratats quedin, millor.
Es veirtat, cada vegada que envis un fiques el numero de missatge que es (tercer, quart...)

Xavi



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 06/11/2008 18:11

Ahir vaig rebre la resposta, aquí teniu el contigut del missatge:

Benvolgut senyor,

Tal i com ja va informar Renfe Rodalies, a partir del dilluns dia 3 de novembre s’incorporaran els trens Civia progressivament a les línies per on circulaven (la 2 i la 10). En aquests moments ja circulen algunes unitats per la línia 10, i per la línia 2 ho faran segons la nostre programació de servei.

Atentament,





Direcció de Rodalies Metropolitanes de Barcelona
Salutacions



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 06/11/2008 20:59

Bona notícia! Esperem que tornin aviat a la C-2!

Xavi



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 06/11/2008 21:36

Renfomentadif ha escrit:En aquests moments ja circulen algunes unitats per la línia 10, i per la línia 2 ho faran segons la nostre programació de servei.
Si ens hem de refiar de la seva paraula tant com de la seva correcció ortogràfica, anem ben servits...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”