Què passa a la L7 ultimament?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Què passa a la L7 ultimament?

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 27/10/2008 17:43

fa unes setmanes que cada dia va fora d'hora, fins i tot algunes circulacions desapareixen...per exemple avui el que passa a les 8:37 per Plaça Molina ha passat a les 8:41, el de les 8:43 no ha passat i he hagut d'esperar al de les 8:49
:cop


ES PELIGROSO ASOMARSE

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/10/2008 18:18

Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 27/10/2008 18:33

Hola,

¡Oh, no !

Es la... Renfomentadifización !!!

:malicia

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 27/10/2008 19:01

Io el que se es que al sortir de Pl. Molina cap a Pàdua hi ha una corba a l'esquerra que l'agafen a fondo i si no t'agafes...

jo ja he vist veure caure més d'una persona al terra. :)

No es pot suavitzar una mica la velocitat?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Dimarts 28/10/2008 10:52

Suposo que són problemes de la saturació de la línia B-V, pels matins fa por de veure i és realment impresionant que vagin tant a l'hora com acostumen a anar. Suposo que la L-7, com que és la que menys estacions comparteix amb la resta de la línia (només 2) deu de ser la primera sacrificada per tal de poder donar "millor" servei a les altres línies.
Miquel ha escrit:Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
Tenia entès que aquesta parada la feien per no coincidir amb els trens que paren a l'altre via que comparteixen l'andana per evitar la massificació de la plataforma ja que és bastant estreta.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 28/10/2008 21:43

Hola compañeros, hablando de linea 7, tengo algo que me inquieta la cabeza,desde hace tiempo al respecto de esta linea: No se donde escuche que los trenes 112, no pueden circular por esta linea,porque no caben aparte de porque son un vagon mas largos,no caben de alto en algun punto... bien, pues tambien escuche que a las 111,no les queda mucho tiempo,2 años maximo, repito, eso escuche... y no se sabe nada de que trenes pondria F.G.C. alli?? no hay ningun contrato en proceso ni nada para la compra de trenes de nueva serie?

Saludos,Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 28/10/2008 22:15

Peter ha escrit:
Miquel ha escrit:Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
Tenia entès que aquesta parada la feien per no coincidir amb els trens que paren a l'altre via que comparteixen l'andana per evitar la massificació de la plataforma ja que és bastant estreta.
Quan hi ha un tren ocupant la via 2 de Gràcia, la senyal d'entrada pels trens que venen d'Av. Tibidabo està tancada, i el mateix passa quan hi ha un tren a la via 4 amb els trens que provenen de Sarrià.



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimecres 29/10/2008 0:08

La senyal d'entrada de la via 4 pot estar oberta amb un tren estacionat a la via 2 quan ha passat un temps suficient entre que aquest ha arribat i no s'ha obert itinerari de sortida de la via 2, i evidentment vice-versa.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 02/12/2008 11:06

últimament, dos vegades ha "desaparegut" una de les circulacions altre cop, i avui ha arribat a Gràcia el tren de la L7 i l'S55 (que passa 2 minuts després en teoria) al mateix temps exactament, primer ha fet "amago" de sortir abans l'S55, però aleshores ha tornat a obrir les portes i ha sortit l'L7 (per sort, és on anava jo :bleah )


ES PELIGROSO ASOMARSE

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 02/12/2008 13:17

Jo fa uns dies estava esperant a el Putxet el tren, i a la pantalla posava 23:42. A Aquelles hores passaven cada 12 minuts, i jo vaig arribar a l'andana a les 23:25. El millor va ser que el de les 23.42 tampoc va passar i vaig haver d'esperar l'últim tren, el de les 23.54. Li vaig preguntar a la conductora si sabia que habia passat i em va dit que no sabia res. O el primer anava adelantat o es van menjar trens que dona gust...
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.

A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 02/12/2008 15:58

oriolp13 ha escrit:Jo fa uns dies estava esperant a el Putxet el tren, i a la pantalla posava 23:42. A Aquelles hores passaven cada 12 minuts, i jo vaig arribar a l'andana a les 23:25. El millor va ser que el de les 23.42 tampoc va passar i vaig haver d'esperar l'últim tren, el de les 23.54. Li vaig preguntar a la conductora si sabia que habia passat i em va dit que no sabia res. O el primer anava adelantat o es van menjar trens que dona gust...
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.

A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.
A la L7 no sé però entre Sarrià i Sant Cugat des de fa molts anys es circula habitualment sota l'ampara d'un tipus de bloqueig en el qual els senyals lluminosos romanen apagats (excepte els de contravia). Només s'encenen tots els senyals quan es circula sense aquest sistema de protecció, com per exemple quan circula algun tren històric. El què no recordo si el sistema Sarrià-Sant Cugat és ATP amb distància objectiu o de quin tipus específic es tracta. Representa que així es pot augmentar la capacitat de la línia.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 05/12/2008 10:30

la cosa millora per moments...

avui també han coincidit l'L7 (que anava 3 minuts tard com és habitual) i l'S55 a Gràcia, però aquest cop l'S55 ha sortit primer...i després ha arribat l'S2 i també ha passat pel davant de l'L7!!! :cop :cop :cop

una manera d'allò més tonta d'arribar tard a la feina


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/12/2008 11:08

Està clar que la L7, tal com està ara, no té futur. Ni en tindrà gaire més amb tan sols cues de maniobres, llaços i altres pegots als quals les nostres autoritats comandades per fanàtics del cotxe privat ens tenen tan acostumats. Per tant, i per no escapçar una línia que quedi en cinc estacions i correspondència amb una línia i mig de metro, caldria pensar seriosament si no se l'enllaça, a partir de Pl. Molina, amb el perllongament de la L8 fins a Francesc Macià. D'aquesta manera, mataríem d'un tret dos pardals: s'evitaria una giragonsa ridícula de la L8 (Pl. Espanya-Francesc Macià-Gràcia-Glòries) i es donaria sortida a la L7, segregant-la de la resta de la circulació i permetent-ne el funcionament com a autèntic metro. I, per integrar-la millor a la xarxa, convindria fer-la arribar per dalt fins a Vall d'Hebron (L3 i L5).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 06/12/2008 16:56

Jo convertiria la L7 en una autèntica línia de Metro, allargaria la línia d'Avinguda Tibidavo fins als barris de la dreta del carrer Balmes a dalt de tot i la separava de la L6, S1 etc... És adir que no mori a Plaça Catalunya ni passi per Provença com a molt que tingui parada a plaça Molina i a l'estació de Gràcia la faria passar a diferent nivell per fer correspondència amb la resta de linies de Fgc inclòs la L8 en el futur. Després la faria passar per un altre costat allargant-la el màxim possible. Si calgués fins i tot la traspassava a TMB per que la gestionés. De totes maneres el problema és que no tenim diners i que ara estan tots concentrats amb la L9 i L8. Vés per on...


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 22/04/2009 9:28

això ja es lo ultim, ahir vaig arribar tard a la feina perquè un tren va passar abans d'hora :cop


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/04/2009 10:21

Mortadel·lo ha escrit:això ja es lo ultim, ahir vaig arribar tard a la feina perquè un tren va passar abans d'hora :cop
Això és indignant, quan un tren arriba abans d'hora, s'ha d'esperar i sortir en el seu horari! Vas reclamar?



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 22/04/2009 20:44

Tanto la L7 como la L6 son a día de hoy un auténtico pegote, yo haría morir los trens de la L6 en Gràcia y haría correspondencia en formato lannzadera con los trenes del metro del vallès, para la L7 correspondencia en Sarrià y de allí a Reina Elisenda en formato lanzadera también. De este modo se permitiria aumentar la frecuencia del metro del Vallès.
Esto que ya se hace en horas punta, por lo que se podría aumentar.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 23/04/2009 18:10

Em fà l'efecte que deixeu les estacions de Sant Gervasi, La Bonanova i Les Tres Torres, on els serveis de S1 i S2 no s'hi aturen, i els S5 i S55 no corren tot el dia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 23/04/2009 18:40

El més bàsic seria fer una nova estació d'Av. Tibidabo que disposés de 2 vies i túnel de maniobres. Després, per el sud, de Gràcia a Pl.Catalunya quadriplicar el nombre de vies de FGC. Fer arribar això fins a la proximitat de l'estació L1-Adif i, ampliar llavors fins a la Catedral, amb una parada allà que disposi de túnel de maniobres i les 4 vies per la resta també de línies de FGC. Per altra banda, enlloc de la absurda L6, retornari al sistema llançadora Sarrià-Reina Elisenda, i agilitzar la fluidesa de les circulacions, llavors a Sarrià es podria fer transbord amb la resta de línies de FGC.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/04/2009 22:58

Si ja han deixat córrer l'eixamplament de les andanes a Provença perquè afectava els fonaments dels edificis contigus, ja em diràs com encabir-hi quatre vies. I tres quarts del mateix per a la zona de la catedral.

Tindria molt més sentit reorganitzar la L4 amb el seu traçat tan inútil, aprofitant el tram Urquinaona-Barceloneta per a la línia d'FGC a partir de la futura cua de maniobres de Fontanella.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”