Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/06/2009 14:30

Jo si pogués, aniria a la 2a


http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... tall&home=

REUNIONS INFORMATIVES SOBRE LES OBRES DEL TAV I RODALIES

publicat el 08/06/2009 a les 14:23 h.

Aquesta setmana es faran dues reunions informatives per assabentar els veïns de Sant Andreu sobre les properes actuacions urbanístiques que es faran al districte amb motiu de es obres del Tren d'Alta Velocitat, al Pont de Sant Adrià; i per les obres de l'Estació de Rodalies Renfe de la Sagrera

La primera reunió tindrà lloc dimarts, 9 de juny, a les 19.30h a la Sala d'Actes de Can Fabra , c/Segre, 24-32, i es tractaran les afeccions urbanístiques que afectaran al Pont de Sant Adrià per les obres del Tren d'Alta Velocitat.

I la segona reunió informativa tindrà lloc dijous, 11 de juny, a les 19.30h, al Casal de la Palmera, c/Olesa, 41-43, i es tractaran les futures actuacions a l'Estació de Rodalies de la Sagrera.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/06/2009 14:36

Algú podria anar, o tenia previst fer-ho? Estaria molt bé, per poder fer crónica. Jo ho faria, però no puc :'(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 16:25

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=54425

Adif instala una pantalla acústica en el entorno de Sant Andreu Comtal

Barcelona, 20 jul (EFE).- Adif ha finalizado la instalación de una pantalla acústica en el entorno de la estación de Sant Andreu Combat, en Barcelona, que permitirá minimizar el ruido de la circulación de trenes durante la construcción del tramo del AVE La Sagrera-Nus de la Trinitat.

Las obras del tramo La Sagrera-Nus de la Trinitat obligarán a trasladar las vías de ancho convencional a la zona más cercana a las viviendas para facilitar la construcción de nuevas infraestructuras ferroviarias en el entorno de Sant Andreu Comtal, según ha informado hoy el gestor de infraestructuras ferroviarias.

Es por ello que Adif ha construido este panel, de 120 metros de longitud, cinco de alto y un espeso de ocho centímetros, que reducirá el impacto sonoro que genere el paso de los trenes en las viviendas situadas en la calle Andana de l'Estació. EFE



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23362
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 20/07/2009 23:01

estación de Sant Andreu Combat, en Barcelona
Com diria en Monegal polònic: "Aaaaaaaaah!!! Alerta!" Ja tenim una nova perla a afegir al nomenclàtor ferroviari català.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 23:21

Coi, cada cop redacten les notícies més ràpidament i sense comprovacions de res!!! :x



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 21/07/2009 9:36

La zona ara mateix sembla de guerra, suposo que el subconscient l'haurà traït :D



437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 10/08/2009 18:46

Sant Andreu Combat és el nou videojoc on has de crear barricades i atropellar jaies pel carrer Malats, no?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 17/08/2009 12:21

O sigui que les dues vies de nova construcció que s'està fent entre les dues generals i l'edifici, passaran a convertir-se en les noves vies generals, oi? El que no entenc, si és que ho havien de fer així, és perquè no van aprofitar les dues vies que ja hi havien abans de que fóssin totes aixecades entre les actualment generals i l'edifici. Potser ja tenien pensat de canviar-les.

Sera definitiu o provisional això? Tinc entès que la nova Sant Andreu Comtal havia de ser una estació soterrada amb quatre vies (?).
Guigui ha escrit:
estación de Sant Andreu Combat, en Barcelona
Com diria en Monegal polònic: "Aaaaaaaaah!!! Alerta!" Ja tenim una nova perla a afegir al nomenclàtor ferroviari català.
Sí, és el nou joc de PlayStation. Consisteix en caçar Renfis; per cada revisor/a o taquiller/a incompetent, un punt; per cada segurata imbècil, tres punts; per cada Pepiño Blanco, 10 punts; per una Maleni, 10 punts i un tren Estrella de bonificació extra xD.

Les pantalles podrien anar d'un tren de rodalies 447, continuant per un 450 (augment de la dificultat, ja que és de dos pisos), i després per una doble 451 (dos pisos, però enlloc de ser un tren de sis vagons, en són dos acoplats de tres; per canviar de tren has d'esperar-te que el tren arribi a la següent parada i canviar de vagó abans no es tornin a tancar les portes).

A continuació, el següent nivell:
Regionals i Catalunya Exprés. Començariem per 440's pertinentment reformades. La següent pantalla ja serien 448's en perill de desballestament. Aquí la difcultat afegida seria que per arribar al tren Regional en qüestió hauries d'arribar al punt de partida amb tren de Rodalies servit per una doble 451 procurant que el possible retard que aquest pugui tenir no afecti que se t'escapi el següent tren.

I així anar pujant... xD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/09/2009 19:09

Avui he anat després de temps, i he vist que les vies 4 i 6, si no m'equivoco, estan renovades, tot i que tallades. Es posaran en funcionament aviat? I per a quins trens? Perquè semblaven d'ample ibèric.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 02/09/2009 19:13

metring ha escrit:Avui he anat després de temps, i he vist que les vies 4 i 6, si no m'equivoco, estan renovades, tot i que tallades. Es posaran en funcionament aviat? I per a quins trens? Perquè semblaven d'ample ibèric.
Sera una estació provisional, no? Per deixar lloc a les obres de la LAV.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 02/09/2009 19:14

metring ha escrit:Avui he anat després de temps, i he vist que les vies 4 i 6, si no m'equivoco, estan renovades, tot i que tallades. Es posaran en funcionament aviat? I per a quins trens? Perquè semblaven d'ample ibèric.
Per els mateixos trens que passen per les vies 1 i 2, per qué les actuals vies 1 i 2 és tallaràn proximament per les obres de la LAV,i la funció de les les 1 i 2 les asumirá les renovades via 4 i 6.És un desviament per dir-ho d'alguna manera



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3715
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 02/09/2009 21:03

Doncs jo ahir a la tarda, cap a 2/4 de 6, vaig veure un Euromed 101, estacionat a la via 6. A continuació la foto: Imatge


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/09/2009 23:06

M'he fixat en que encara la via 4 no està del tot posada, faltava un tros sortint de l'estació sentit Sants.

Dues fotografies de les vies d'avui:
Fitxers adjunts
IMG_2877.JPG
IMG_2877.JPG (118.16 KiB) Visualitzat 3602 cops
IMG_2878.JPG
IMG_2878.JPG (129.96 KiB) Visualitzat 3603 cops



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 04/09/2009 23:21

Em fa una llàstima veure Sant Andreu així... :'(
Sobretot les vies on acabaven els serveis de la C2... :(



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 05/09/2009 9:51

Recordeu que les vies 1 i 2 és tallaràn i les vies 4 i 6 és reobiràn i és per on passaràn els trens que actualment passen per les vies 1 i 2: C2 Nord i Centre,MD i LD.

I on hi han les vies 8 i 10 que és farà exactament?Tinc entès que al 2011 la C2 tornaria a la normalitat,o sigui,que els trens que acaben a Estació de França tornarien a Sant Andreu Comtal,vaja com abans del 31/1/2009,i el retorn de la C10 que duraria ben poc.

Tot i aixó,Sant Andreu Comtal crec que és tè previst translladar l'estació uns metres mès amunt,per evitar la proximitat de Sagrera.No



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23362
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 05/09/2009 12:37

Mako448 ha escrit:Tot i aixó,Sant Andreu Comtal crec que és tè previst translladar l'estació uns metres mès amunt,per evitar la proximitat de Sagrera.No
Per evitar la proximitat amb la Sagrera, i posats a traslladar l'estació, haurien pogut fer-la sota el Nus de la Trinitat i enllaçar amb les línies de metro que discorren o haurien de discórrer per aquell indret. Allò seria un gran intercanviador a l'entrada de Barcelona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 05/09/2009 16:35

Guigui ha escrit:
Mako448 ha escrit:Tot i aixó,Sant Andreu Comtal crec que és tè previst translladar l'estació uns metres mès amunt,per evitar la proximitat de Sagrera.No
Per evitar la proximitat amb la Sagrera, i posats a traslladar l'estació, haurien pogut fer-la sota el Nus de la Trinitat i enllaçar amb les línies de metro que discorren o haurien de discórrer per aquell indret. Allò seria un gran intercanviador a l'entrada de Barcelona.
Propera parada: Trinitat de Sant Andreu... :mmm



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 05/09/2009 17:16

Mako448 ha escrit:Recordeu que les vies 1 i 2 és tallaràn i les vies 4 i 6 és reobiràn i és per on passaràn els trens que actualment passen per les vies 1 i 2: C2 Nord i Centre,MD i LD.
El que jo no entenc amb tot això, és perquè van aixecar les vies 4 i 6 (que segons el blog d'en Bernat, passaran a ser vies 1 i 2).



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 06/09/2009 15:27

Jordi Freixas ha escrit:
Mako448 ha escrit:Recordeu que les vies 1 i 2 és tallaràn i les vies 4 i 6 és reobiràn i és per on passaràn els trens que actualment passen per les vies 1 i 2: C2 Nord i Centre,MD i LD.
El que jo no entenc amb tot això, és perquè van aixecar les vies 4 i 6 (que segons el blog d'en Bernat, passaran a ser vies 1 i 2).
Les vies 4 i 6 eren vies desviades, i perquè passin a ser vies generals s'ha de canviar la configuració de les agulles i de l'enclavament, també és normal que les hagin renovat, doncs no està igual de mantinguda una via desviada que una general.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Divendres 25/09/2009 22:09

Des d'ahir els trens en sentit Sants ja circulen per la via 6 de Sant Andreu Comtal. La catenària de la via 2 ja està en procés de desinstal·lació.
Comentar també que, quan a tres quarts d'1 hi he baixat provenint de Sants, els trens ja circulaven a l'hora (per l'incident d'aquest matí...).



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”