Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Re: Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal

Entrada Autor: solde13 » Dilluns 12/10/2009 21:45

i quan els que vagin direcció granollers, quan passin per la via 4, les vies 4 i 6 es seguirant dient vies 4 i 6 o pasaran a dir-se 1 i 2?

Es que sentir: Pròxima circulació per via 6, rodalies amb destinació aeroport del Prat sona com extrany.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/10/2009 23:55

També em va costar a mí al principi "Terrassa (per exemple) via 8" en lloc de des de feia tants anys de sentir a Sants "Terrassa, via 2".



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 13/10/2009 3:18

solde13 ha escrit:i quan els que vagin direcció granollers, quan passin per la via 4, les vies 4 i 6 es seguirant dient vies 4 i 6 o pasaran a dir-se 1 i 2?

Es que sentir: Pròxima circulació per via 6, rodalies amb destinació aeroport del Prat sona com extrany.
En el bloc d'en Bernat, explicava que efectivament passarien a convertir-se en vies 1 i 2.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2735
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 13/10/2009 16:16

Jordi Freixas ha escrit:
solde13 ha escrit:i quan els que vagin direcció granollers, quan passin per la via 4, les vies 4 i 6 es seguirant dient vies 4 i 6 o pasaran a dir-se 1 i 2?

Es que sentir: Pròxima circulació per via 6, rodalies amb destinació aeroport del Prat sona com extrany.
En el bloc d'en Bernat, explicava que efectivament passarien a convertir-se en vies 1 i 2.
Això és el què em suposo però no sé quina nomenclatura tindran. Crec més lògic que es renumerin però ja es veurà.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 14/10/2009 1:04

Jo també ho penso.



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dijous 15/10/2009 16:40

doncs ja en som 3.
Jordi Freixas ha escrit:Jo també ho penso.



Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Diumenge 18/10/2009 11:47

De quantes vies disposarà la nova estació de Sant Andreu Comtal?


And now for something completely different...

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4229
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 18/10/2009 14:44

Tony M. Nyphot ha escrit:De quantes vies disposarà la nova estació de Sant Andreu Comtal?
Quatre. Una disposició com la de Sant Andreu Arenal.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/10/2009 18:09

Només??? Veig que segueixen amb la mateixa previsió que de costum. A veure si no podrien deixar com a mínim una de més per cada ample de via!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4229
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 18/10/2009 18:49

Només hi haurà ample ibèric a Sant Andreu Comtal. Les d'ample UIC aniran per una altra banda.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/10/2009 19:19

Ah, vaaal, ja em semblava estrany tot plegat!



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 18/10/2009 20:20

Doncs... jo hagués cregut que només passaria a tenir dues vies passants l'estació.



Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dimecres 21/10/2009 20:58

victorcasta ha escrit:
Tony M. Nyphot ha escrit:De quantes vies disposarà la nova estació de Sant Andreu Comtal?
Quatre. Una disposició com la de Sant Andreu Arenal.
Caldrà veure si es faran servir o es moriran de fàstic com a Sant Andreu Arenal o L'Hospitalet - Av. Carrilet.

En tot cas, les quatre vies no haurien de circumscriure's només a l'estació de Sant Andreu Comtal sinó perllongar-se fins a Granollers.


And now for something completely different...

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 22/10/2009 9:42

És diferent, es faran servir segur si es fan serveis que acabin o comencin aquí, com passaba fins abans de les obres. En canvi, ni a Av.Carrilet ni a S.A. Arenal s'han fet serveis parcials, que jo recordi



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 22/10/2009 9:46

A Sant Andreu Arenal hi acaben dos trens al dia i s'han fet servir les terera i quarta via numbroses vegades amb els talls que han tingut els túnels de Barcelona en els darrers anys.
Danzig ha escrit:És diferent, es faran servir segur si es fan serveis que acabin o comencin aquí, com passaba fins abans de les obres. En canvi, ni a Av.Carrilet ni a S.A. Arenal s'han fet serveis parcials, que jo recordi


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dijous 22/10/2009 19:32

Danzig ha escrit:És diferent, es faran servir segur si es fan serveis que acabin o comencin aquí, com passaba fins abans de les obres. En canvi, ni a Av.Carrilet ni a S.A. Arenal s'han fet serveis parcials, que jo recordi
Tant a Sant Andreu Arenal com apunta l'usuari josep_serre com a Avinguda Carrilet s'han utilitzat les vies desviades en casos excepcionals, si hi són es absurd no fer-les servir quan es dóna alguna situació excepcional, la qüestió és quan aquestes vies només es fan servir de forma esporàdica per a dos trens al dia o ni això.

Sigui com sigui, si Sant Andreu Comtal vol recuperar el rol d'estació terminal que jugava abans de l'inici de les obres de l'alta velocitat crec humilment que quatre vies són massa poques i que portaran més problemes que solucions, especialment perquè això significaria a la pràctica que no es podrien fer avançaments de trens perquè les vies estarien ocupades per trens terminals. Sembla mentida que els gestors ferroviaris d'aquest país ensopeguin un i altre cop a la mateixa pedra, es construeixen infraestructures amb una visió de futur molt limitada i les poques que existeixen que podrien combinar serveis semidirectes amb locals es desaprofiten de forma descarada, com és el vergonyós cas de Quatre Camins.


And now for something completely different...

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dilluns 26/10/2009 9:58

És el que dic. Només es fan servir en casos excepcionals, a diferència de Sant Andreu Comtal on és la norma



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22691
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/10/2009 16:10

...fins una mica més enllà d'aquest túnel. Afectarà més aviat al trànsit de cotxes que de trens, però està molt relacionat:

http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... tall&home=

Alta Velocitat tram La Sagrera - Nus de la Trinitat: comunicació

publicat el 28/10/2009 a les 13:12 h.

S'ha iniciat el procés de desmuntatge d'una part del Pont de Santa Coloma, això comportarà la realització de diversos treballs

. Del 23 al 27 d'octubre: operacions prèvies en horari nocturn per tal de no afectar el trànsit ferroviari.

. Del 28 d'octubre a l'1 de novembre: desmuntatge. Per això es restringirà, durant unes hores, la circulació de vehicles al passeig de Santa Coloma entre els carrers Coronel Monasterio i Ciutat d'Asunción, tot desviant-lo pel Pont del Palomar.

. Del 28 al 30 d'octubre: el desviament es farà des de les 11h de la nit a les 6 de la matinada, i el 31 d'octubre i l'1 de novembre, la restricció serà des de les 12 de la nit a 2/4 de 9 del matí.

Els preguem que disculpin les molèsties. Agraïm la seva col.laboració.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dilluns 02/11/2009 13:14

Finalment ahir a primera hora es va fer el canvi i ara els trens cap a Granollers i és amunt passen per la via 4.

També, tal com apuntàveu, s'han renumerat les vies, però al revés de com es disposaven abans: la via 1 és en sentit Sants i la via 2 en sentit Granollers. Així que, si ja a alguns se us feia estrany que els trens a l'aeroport passessin per la via "6", imagineu ara que els de Sant Celoni passin per la via "2".



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dissabte 07/11/2009 16:43

593Dromedario ha escrit:Finalment ahir a primera hora es va fer el canvi i ara els trens cap a Granollers i és amunt passen per la via 4.

També, tal com apuntàveu, s'han renumerat les vies, però al revés de com es disposaven abans: la via 1 és en sentit Sants i la via 2 en sentit Granollers. Així que, si ja a alguns se us feia estrany que els trens a l'aeroport passessin per la via "6", imagineu ara que els de Sant Celoni passin per la via "2".
Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”